Ahogy Steve is mondta Bucky még ott volt és be kell ismernem rohadt jól nézett ki. Most komolyan tényleg erre gondoltam? Amúgy egy fekete melegítőnadrág volt rajta egy szürke ujjatlan kicipzározott kapicnis felsővel a haja pedig hátul összecsapott kontyba volt fogva de a hajának csak az a része amelyik alapból a szemébe lógna. Cipő mellesleg rajta sem volt. Észre se vette hogy beléptem mivel a gondolataiba merülve püfölte a boxzsákot.
-Szia mióta vagy itt?-kérdezte mikor észrevett.
-Kb egy perce. Akarsz bunyózni?-kerdeztem a a szivacsokra mutatva.
-Fém karom van csak szólok-közölte már a szivacson állva.
-Legalább te nem rázol le légből kapott indokokkal-mondtam mikor én is a szivacsra léptem.
-Ki rázott le?-kérdezte miközben támadott.
-Mindenki-tértem ki az ütése elől.
-Milyen kifogásokkal?-tért ki most ő előlem és amúgy pasi létéhez képest eléggé hajlékony.
-Vanda és Sam inkább elmentek önszántukból takarítani. Amúgy mit csináltatok ma Tonyval?-kérdeztem ütés közben.
-Kaptam cuccokat mert nem volt túl sok-valaszolta miután földre küldött.
-Láttam reggel-mondtam és kirúgtam a lábát miután felállt. Erre ő hirtelen elmosolyodott és úgy ráfeküdt a lábamra hogy ne tudjak felkelni.
-Ez komoly?-kérdeztem már én is mosolyogva.
-Teljesen-válaszolta mosolyogva és elkezdte csikizni a talpam. Utálom hogyha csikiznek mert nagyon csikis vagyok és a SHIELD nem igazán azt tanítja hogy mosolyogj és nevess hanem azt hogy minden kapcsolat gyenge pont. Úgyhogy megpróbaltam kiszabadítani a lábam. De nem jött össze és mikor megpróbaltam megütni elkapta a kezem.
-Fejezd be-kértem nevetve miután feladtam az erölködést és a szabadulás lehetőségét.
-Ismerd el hogy nyertem -nézett rám miután befejezte a csikizésem de még nem engedett el.
-Ezt a csatát te nyerted-mondtam mire ő győztes mosollyal elengedte a kezem-De a háború még csak most kezdődik-tettem hozzá és kiszabadítottam az egyik lában amit a nyakához raktam. Most nekem volt jobb a helyzetem. Visszatámadtam ugyan úgy csikizéssel de amire nem számítottam hogy ő is ennyire csikis.
-Szuperkaton a létedre elég csikis vagy-jegyeztem meg és elengedtem.
-Nem tehetek róla-mondta és átrakta a fejét a lábamról az oldalamra.
-Akkor egy másik kérdés jó vagyok párnának?-kérdeztem.
-Volt már rosszabb-felelte mosolyogva. Visszamosolyogtam rá és megemeltem a fejét kimásztam alóla és elvettem a kezem
-Ezt mert kellett?-nézett rám tettetett szomorúsággal ami amúgy aranyos volt. Nem válaszoltam neki hanem fogtam magam és ráfeküdtem úgy ahogy ő tette az előbb. Bucky hagyta hoyg feküdjek rajta és kb két percig néztük a plafont csöndben. Aztán jött Nat.
-Csak mondani akarom hogy megjött a pizza-kedte mikor belépett-Amúgy mit csináltok?-kérdezett rá.
-Bosszútáll gondolom-válaszolt Bucky.
-Ezzel nem vagyok elölrébb. Mindegy gyertek enni-zárta le a témát és kisétált. Valahogy van egy olyan megérzésem ha nem ő jött volna szólni akkor máshogy zajlott volna ez a beszélgetés.Kaja után a kanapén tvztem a többiekkel és abból kiindulva hogy egy jó szar sablon romantikus film ment arra a következtetésre jutottam hogy újra Vanda kezében volt a filmválasztás hatalma. A pizzaillatra Angyal is előjött úgyhogy ő is részt vett a moziesten. A film vége amúgy az lett hogy meglepő módon hogy összejöttek a főszereplők. Bár nekem is csak Vanda mondta mivel én elaludtam a kanapén.
-Tony bejelent figyelj-rángatott vissza a valósagba Sam.
-Remélem mindenki figyel. Akkor mondanám hogy el kell utaznom valami nem figyeltem mire Svédországba és velem jön Steve, Sam, Natasha, Clint. Ez az egész kötelező-nézett Natra aki éppen mondani akarta a kifogását-A többiek pedig szépen itt lesznek a bázison nem hősködnek-fejezte be és csak most vettem észre hogy Petert felhívta videóhívással.
-Hófehérke mit szeretnél-szólított fel mert jelentkeztem amúgy a hangján hallani lehetett hogy menne aludni.
-Csak annyit hogy Peter akkor ide költözik addig? És gondolom suliba kell mennem.
-Igen Peter holnaptól itt lesz. A sulit pedig egyikőtök sem ússza meg-válaszolta komolyan ami enyhén ilyesztőnek is hatott-Még egy szabály csak beavatott jöhet ide-fordult vissza egy pillanatra és ment tovább a szobájába. Amint Tony becsukta az ajtaját a Naték elindultak a szobájuk felé.
-Kérem maradjanak. Át kell adnom egy üzenetet Mr Starktól-szólalt meg hirtelen PÉNTEK.
-Csapat holnap reggeler mindenki aki jön velem pakoljon be, az ovisok pedig legyenek előkészülve a sulihoz. Ja és meg valami 11kor menj el Hófehérke a parkolóba-játszotta le a felvételt a mesterséges inteligencia. Miután véget ért az óramra néztem 11 múlt 10 perce. Basszus.
-Bucky gyere-mondtam és lerohantam a lépcsőn. Hallottam Angyal karmait kopogni a lépcsőn ahogy fut utánam. Mást nem hallottam jönni.
-Hova futsz?-szólalt meg hirtelen mellőlem Bucky én pedig frászt kaptam és sikítottam. A lépcsőházban. Nagy hurrá nekem.
-Megilyesztettél-álltam meg egy pillanatra.
-Bocsi oké hova sietsz?-kérdezte újból.
-Negyed 12 van
-Tudod mit inkább csak követlek-ezek szerint nem esett le neki mit akarok. Beleptünk a pakolóba. Mindig elcsodálkozom hogy hány sportkocsi áll ott és egyre több motor. Ott van Stevé, Naté, az enyém és most van egy újabb. De amikor észrevettem ki vár ránk rohadtul megörültem.
-Hányoztál-ölelt meg az illető mikor odaértünk.
-Te is Kira-öleltem vissza. Kira Watts az egyetlen velem egy idős SHIELD ügynök. Hosszú barna szögegyenes haját folyton kiengedve hordja és folyton belelóg a szintén barna szemeibe-Mikor jöttél vissza?-kérdeztem mivel 1 éve nem láttam. Akkor helyezték át Washingtoban azzal az indokkal hogy nem kell annyi mutáns New Yorkba. Igen Kira mutáns a képességét pedig úgy hívja Elmeboncolás. Ez annyit tesz hogy fel tud bárkinél bármilyen emléket idézni, megváltoztatni vagy akár törölni.
-2 hónapja sajnálom hogy nem szóltam de van egy nagyon jó hírem...Tony meglepetésnek szánta a szülinapodra hogy idehoz csak akkor nem lesz itt úgyhogy most jöttem-válaszolt mosolyogva. Nem jutottam szóhoz úgyhogy csak megöleltem-Erről jut eszembe a SHIELD küldött valamit neki kárpótlásul a HYDRA fogságában töltött évekért-mutatott Buckyra.
-Mégis mit?-kérdezett rá az említett nem valami nagy lelkesedéssel amit megértek.
-Szerintem Angyal megtalálta őt-mondtam és kinyitottam hordozó ajtaját.
Egy fekete farkaskutya mászott ki belőle-A neve Káosz-néztem meg a nyakkörvét miközben megsimogattam.
-Hát szia Káosz-térdelt a kutya mellé Bucky. Van egy olyan érzésem hogy jól ellesznek.
VOUS LISEZ
《Szellem》
FanfictionEz a történet Lexi életét mutatja be a bosszúállókkal. A történet nem a hősködésre fókuszál legfőképp. Ha szeretnél többet megtudni olvass bele. 《Szünetel》