XXXIII.

26 4 0
                                    

[SAM SZEMSZÖGE]

Rengeteg idő van hátra a kezdésig úgyhogy a színfalak mögötti várószobában vagyunk Buckyval és Lexivel meg a kutyáikkal mert a Happy elment a büfébe. Egyébként most értettem meg Tony mért nem akart jönni. Bucky a kanapén ül az egyik lábával a kanapén és olvas valami könyvet Lexi pedig a mellkasán fekszik a híreket nézegetve.
-Ügyes kislány-dicsérte meg Lexi Angyalt és elvett tőle egy üveget. Majd lecsavarta az üveg kupakját és ráhúzott-Bucky Sam votkát?-kérdezte.
-Azt meg hol szerezted?-kérdeztem rá.
-Angyal hozta a bárból. Kérsz?-kérdezte újból-Akkor nem-közölte mivel nem adtam választ és meghúzott még egyszer.
-Köszi-vette ki a kezéből Bucky és ő is beleivott-Sam egyébként nem te figyelsz ránk hogy ne csináljunk hülyeséget?-kérdezte meg és újra ráhúzott az üvegre ő is.
-Tony csak annyit mondott hogy tartassam be veletek a szabályait. Abban egy szó sem volt a piáról. Amúgy pedig nem is érdekel.
-Király kérem a piám-vette vissza Lexi az üveget és megint meghúzta.
-Mennyit akarsz még inni?-kérdezte Bucky és visszavette az üveget.
-Ha már látom a hangok színét akkor asszem már elég lesz vagy ha elfogy a pia-válaszolta.
-Látod már a szineket?-kérdezte majd lehúzta a fél üveget csak egy keveset hagyva az alján.
-Nem kérem vissza-vette el az üveget és megitta ami az alján maradt-Elfogyott-közölte szomorúan és a hasára fordult megölelve Buckyt.

《Szellem》Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz