Priv Tae z Jiminem:
JimChim: Hej, alienie 😎
VinnerAlien: Chim, witaj, co cię sprowadza w me skromne progi?
JimChim: Mam do ciebie prośbę, ale ściśle tajną , jasne?
VinnerAlien: Oki doki, Tae ma fajne widoki ^^
JimChim: Co? xD
VinnerAlien: Nie ważne... Pytaj o co chcesz!
JimChim: To nie pytanie, a prośba...
VinnerAlien: No wiem, wiem, ale tak mi się napisało
JimChim: W takim razie, TaeTae, mógłbyś jakoś zagadać Kooka na mój temat?
VinnerAlien: 😳
JimChim: ?
VinnerAlien: Ty tak na serio?
JimChim: Bardziej serio się nie da 😉
VinnerAlien: Spoczko postaram się coś od niego wyciągnąć jak skończy lekcje! Ale się pytam czy ty tak na serio go chcesz poderwać? Mówisz o sobie, jak o ideale, a on troszkę zlewa twoje zaloty. Więc skoro możesz mieć każdego w realu to, dlaczego po prostu się nie zaprzyjaźnisz z Jungkookim? On jest fajny ('• ω •')
JimChim: Nie sądzę, że musisz o tym wiedzieć...
VinnerAlien: Jak mi nie napiszesz to nie wypytam się Kooka, drogi Jiminie. Przepraszam za szantaż, ale chce wiedzieć w co mogę się wpakować (⌒‿⌒)
JimChim: Ugh, no okej, nie wiem dlaczego, ale od wymiany pierwszej wiadomości z nim jakoś mnie oczarował, co jest na maksa... szalone? To pasuje do tej sytuacji... A do tego jak wysłał zdjęcie i na jego szczupłej, bladej, nieskazitelnej twarzyczce, zobaczyłem jego czarne, głębokie węgielki, z których biła tajemniczość całkowicie mnie pochłaniająca... Znaczy wiem, że to dziwne bo widziałem tylko jedno zdjęcie i nie mam pewności czy na serio tak wygląda, ale jednak nie jestem typem faceta, który się szybko poddaje, gdy ktoś go zlewa czy coś, dlatego chce wiedzieć chociaż co o mnie myśli... Ale nie mów nikomu bo opuszczę grupę i usunę Kakao byście nie mieli ze mną żadnego kontaktu...
VinnerAlien: Rozumiem... ^^ Nie powiem byście ekstra razem wyglądali. Umowa umową, więc napisze do niego
JimChim: Dziękuję, Tae 😃 Napisz w razie czego, okej?
VinnerAlien: Okej ^^ Z pewnością napisze jak tylko odezwie się na grupie
JimChim: Yhym, spoko xD To baj baj
CZYTASZ
Bystre Tanie Skarpety 1 |Jikook [p.jm & j.jk]
FanfictionPierwsza część bystrych tanich skarpet 2. Specjalnie dla was przepisałam rozdziały ze screenów usuniętej opowieści. Będzie dzięki temu również nieco poprawiona. Proszę doceńcie moją pracę, sporo wolnego czasu włożyłam w ponowne przepisanie wszystkie...