အပိုင်း ၈ နောက်ဆုတ်ရန် ခက်ခဲနေလေပြီ

2.7K 279 50
                                    

ZG

"အခုလိုေျပာတာ အရမ္းေလာတယ္ ထင္ရေပမယ့္ေလ က်ေနာ္ ေဂ်ာင္ေလးနဲ႔ လက္ထပ္ပါရေစ အန္ကယ္. ခြင့္ျပဳေပးလို႔ ရမလားမသိဘူးဗ်"

"ကင္မ္!"

"ဘာလို႔လဲ ေဂ်ာင္ေလးကလည္း. ခုနေလးတင္ ေခါင္းျငိမ့္ထားတာကို"

က်ေနာ္ေတာ့ ဘုမသိ ဘမသိ ေခါင္းၿငိမ့္မိတာ မွားၿပီကိုး

"ေသခ်ာ ျပန္စဥ္းစားပါဦး သားရယ္ မေလာလြန္းဘူးလား"

အဖြားက အ့ံအားသင့္ေနရာမွ အလိုက္သင့္ေလး ျပန္ထိန္းကာ ကင္မ့္ကို ေျဖာင္းဖ်ေလသည္

"တကယ္ေတာ့ က်ေနာ္ ပညာေတာ္သင္မသြားခင္ကတည္းက ျပန္လာတာနဲ႔ ေဂ်ာင္ေလးကို တင့္ေတာင္တင့္တယ္ လက္ထပ္ဖို႔ ကတိေပးထားခဲ့တာပါ.ဒါေပမယ့္ အလုပ္ကိစၥေတြေၾကာင့္ တႏွစ္ေတာင္ ေနာက္က်သြားခဲ့တာမို႔ ေစာင့္ခိုင္းမိခဲ့တဲ့ ေဂ်ာင္ေလးကို အခုထိ အားနာေနခဲ့တာပါ အဖြား. ဒီ့ထက္ပိုၿပီး အခ်ိန္မဆဲြခ်င္တာမို႔ က်ေနာ္တို႔ကို ခြင့္ျပဳေပးလို႔ မရဘူးလား အဖြားရယ္"

"အဖြားက မင္းတို႔ကို သေဘာတူၿပီးသားပါ. ဒါေပမယ့္ အိမ္ေထာင္တခုထူေထာင္ဖို႔ေတာ့ ေစာလြန္းေသးသလားလို႔ပါ"

"ေစာလြန္းတယ္ထင္ရေပမယ့္ က်ေနာ္ ေဂ်ာင္ေလးကို မိဘအိမ္မွာ ေနတဲ့အတိုင္း မ်က္ႏွာတခ်က္မညႇိဳးေအာင္ ထားပါ့မယ္လို႔ အာမခံႏိုင္ပါတယ္. ၂ဦး၂ဖက္လဲ အၾကာႀကီး ေမတၱာမ်ွခဲ့ၾကတာမို႔ အခုခ်ိန္က အိမ္ေထာင္တခုထူေထာင္ဖို႔ အသင့္ေတာ္ဆံုးလို႔ ခံစားမိလို႔ပါ "

"ရပါတယ္ ကင္မ္ရဲ႕ က်ေနာ္က ေစာင့္ႏိုင္ပါတယ္. ေနာက္မွ ေအးေဆးလက္ထပ္လဲရတာပဲကို"

ခုပဲ ေခါင္းၿငိွမ့္ ခုပဲ ျငင္းဆန္ရင္လဲ မေကာင္းတာမို႔ က်ေနာ္လဲ သင့္ေတာ္သလိုသာ ထိန္းေျပာလိုက္ေတာ့သည္

"ဟင့္အင္း..ကိုကပဲ ေဂ်ာင္ေလးကို ေစာင့္ခိုင္းခဲ့တာမ်ားၿပီေလ. ဒီတခါေတာ့ ကို႔ကတိကို တည္ပါရေစ"

ဒီလူနဲ႔ေတာ့ ခက္ေတာ့တာပါပဲ

ကင့္မ္ကို တားလို႔ရမည့္ဟန္မေပၚတာေၾကာင့္ အဖြားကလည္း ႏႈတ္ဆိတ္သြားေလသည္

Second Choice ✔Where stories live. Discover now