فـردا صبح خانواده هیدلستون آماده بودن تا خودشون رو به خونه ″جود″ برادر هلنا در کروواسی برسونن.
قبلش جانی برای نقد کردن پولش به بانک مرکزی رفت.
جانی:«سلام.
می خواستم پولم رو از بانک بردارم.»کارمند بانک گفت:«متاسفانه امکانش نیست، آقا.»
جانی:«یعنی چی که امکانش نیست؟!»
کارمند:«وضع سیاسی کشور و به تبع اون وضع اقتصادی به هم ریخته. فعلا بانک قادر به دادن پول شما نیست چون در معرض ورشکستگی هستیم.»
جانی:«اما من نمی تونم صبر کنم.»
کارمند آهی کشید:«این روزا خیلی ها پول شونو از بانک خارج می کنن. باید موجودی تون رو بررسی کنم.»
بعد از نیم ساعت جانی تونست تنها دو سوم پولش رو از بانک پس بگیره. بانک خواست به جانی برای پرداخت باقی پول ضمانت نامه بده اما جانی قبول نکرد چون میخواست از کشور خارج بشه و ضمانت نامه رو تنها بانک های کشور خودش قبول می کردن.
...
چند ساعت بعد به کروواسی رسیدن. اونجا هم دست کمی از بوسنی نداشت؛ سربازان صرب تقریبا در شهر پراکنده بودن.جود به پیشواز خانواده خواهرش اومد:«خوش اومدین.»
توماس و جسیکا به طرفش دویدن:«دایی جون!»
جود:«هی شما چقدر بزرگ شدین، چند ماهه ندیدمتون و مثل چنار رشد کردین!»
توماس:«میبری مون قایق سواری؟»
جود:«حتما فندق!»
کمک کرد چمدون ها رو داخل بردن و توی اتاق مهمون گذاشتن.وقتی با جانی تنها شد پرسید:«چطور بی خبر اومدین؟»
جانی:«متاسفم جود. لحظه آخر به فکرم رسید که اینجا بیایم. راستش می خوایم مهاجرت کنیم.»
جود:«پس شما هم این تصمیم رو گرفتین... این روزا خیلیا قصد مهاجرت دارن. البته حق هم دارن، جنایت صربی ها به طرز وحشتناکی غیر قابل تحمله.»
جانی:«دوباره اتفاقی افتاده؟»
جود:«فکر می کنم وقتی تو راه بودین نتونستین از خبرها مطلع شین. امروز صربی ها اسلوونی رو به خاک و خون کشیدن. به زن ها تجاوز کردن و مردها رو تو گورهای دسته جمعی دفن کردن.
میگن تو بوسنی و هرزگوین داره قحطی میشه.»جانی چشم هاش رو بست:«خدای من...
پس چرا سازمان ملل کاری نمی کنه؟ اونا که استقلال بوسنی و هرزگوین رو به رسمیت شناختن...»جود:«اونا به مردم خیانت کردن. سربازهای هلندی ای که سازمان ملل به کمک مردم بی دفاع فرستاده بود عقب نشستن و به بهانه بی طرف بودن 5 هزار مسلمانی که به مقرشون پناهنده شده بودن رو به صربی ها تسلیم کردن.»
YOU ARE READING
The good liar
Fanfiction[COMPLETED] با عشق، تقدیم به کسانی که علی رغم آسیبی که به قلبشون رسیده، هنوز قوی هستند❤ 🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺 ≈دروغگوی خوب≈ 〽شیپ: هیدلسورث (تام هیدلستون،کریس همسورث) 〽 وضعیت آپ: تکمیل شده 〽ژانر: رمانتیک،کمدی، درام 〽نویسنده:melorin...