کـیـتـی از غذایی که برای ناهار درست کرده بود برای تام هم آورده بود.
تام ظرف رو ازش گرفت:«ممنون.»کیتی به کارت پستالی که تام در حال درست کردنش با ماژیک رنگی و مقوا بود نگاه کرد:«قشنگ شده.»
تام:«مرسی. دارم برای دوستم درستش می کنم. اون کادوهایی که کارِ دستن بیشتر دوست داره تا کادوهایی که با پول می خری. به نظرش ارزش معنوی بیشتری دارن.
به نظر منم همین طوره.»کیتی دستشو دور تام حلقه کرد و گونه ش رو بوسید.
تام متعجب شد:«ارتباط فیزیکی برقرار کردی؟»کیتی:«خب منم عاطفه دارم!»
تام:«از پسر چه خبر؟»
کیتی:«خوبه. وقت گذروندن باهاش خوش می گذره. تا حالا انقدر کلم نخورده بودم.»
تام:«هنوز سکس نکردین؟»
کیتی:«معلومه که نه. باید بیشتر همو بشناسیم.»
تام ابروهاشو بالا انداخت.کیتی:«تو... و کریس چی؟ هنوز سکس نکردین؟»
تام:«نه، و انگار هیچ وقت هم قرار نیست اتفاق بیوفته.»
کیتی:«چرا این جوری فکر می کنی؟»
تام:«اون نمیتونه متعهد باشه. فکر میکنه من خیلی بهش وابسته شدم. یه جوری بهم فهموند دارم مظلومنمایی می کنم.»
کیتی:«ازش خوشم میاد!»
تام:«تو دوست منی یا اون!؟ می دونی که من مظلوم نمایی نمی کنم.»
کیتی چپ چپ نگاهش کرد.تام:«خیلی خب، دیگه مظلوم نمایی نمی کنم.»
کیتی:«شاید باید بهش فرصت بدی تا با خودش کنار بیاد.»
تام:«اوهوم. منم همین فکر رو می کنم.»
کارش رو تموم کرد و مشغول خوردن ناهارش شد....
تام بعد از تموم شدن کارش و سر زدن به پانسیون و وقت گذرونی با الیزابت و دوستانی که اونجا پیدا کرده بود به خونه برگشت. متوجه شد مادرش روی مبل خوابش برده. حتما بازم پای اخبار نشسته بود.
رفت و مادرش رو بیدار کرد:«مامان»هلنا:«برگشتی عزیزم.»
تام:«برو سر جات بخواب.»
هلنا:«باشه. شام خوردی؟»
تام:«آره. تو پانسیون خوردم.»
هلنا بلند شد. تام دلش از دیدن مادرش به درد اومد. اون کسی نبود که از تنهایی خوشش بیاد، هلنا از تنهایی میترسید و این باعث غصه خوردنش می شد. تام تا اون روز فکر می کرد مادرش خودش می خواد تنها بمونه، ولی الان فکر کرد بهتره برای کمک به مادرش سعی کنه تا وضع روحیش بهتر شه.
مادرش رو در آغوش گرفت:«همه چیز خوبه مامان. ما همه خوبیم. اینجا خونهی توئه و کسی قرار نیست برت گردونه.»
YOU ARE READING
The good liar
Fanfiction[COMPLETED] با عشق، تقدیم به کسانی که علی رغم آسیبی که به قلبشون رسیده، هنوز قوی هستند❤ 🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺 ≈دروغگوی خوب≈ 〽شیپ: هیدلسورث (تام هیدلستون،کریس همسورث) 〽 وضعیت آپ: تکمیل شده 〽ژانر: رمانتیک،کمدی، درام 〽نویسنده:melorin...