35🌸

12 0 0
                                    

"I guess this is the time that we should tell Umairah, daddy" balas Izzat "what do you mean?" Tanya Umairah dnegan nada terkejut. "Sayang, actually I am-

Izzat Danish bersama-sama dengan isterinya, Umairah Deanna sedang menuju ke satu destinasi diikuti dengan lima orang pengawal yang berada di dalam sebuah kereta berasingan mengikuti kereta Izzat. "Sayang, where are we going? perjalanan kita dah hampir sejam" Tanya Umairah sambil tangannya dipegang oleh Izzat. "To a place that who am I are actually" jawab Izzat lalu mencium tangan Umairah. "Then who are you?" Tanya Umairah lagi "someone scary, maybe" jawab Izzat dengan nada sinis. Perjalanan mereka ke sebuah tempat mengambil masa selama satu jam tiga puluh minit daripada syarikat milik keluarga mereka.

Setelah mereka tiba di destinasi yang dituju, sebuah rumah besar seperti istana yang berada di hadapan mereka. "Tempat apa ni?" Tanya Umairah sambil tangannya memeluk lengan Izzat. "Welcome to my world, sayang" jawab Izzat lalu membawa Umairah memasuki perkarangan rumah tersebut. "Selamat pulang, Tuan Ryan" para pekerja yang berada di rumah tersebut menunduk kepada mereka. "Ryan?" Tanya Umairah "That's my real name, Ryan Alexavier, the eldest son of Ryan Arlington, the well-known man for the biggest mafia group in Europe" jawab Izzat sambil matanya memandang tepat kearah mata Umairah.

"This is my biggest secret that I've been hide from you. Dah lama I nak bagitahu sayang about my real identity, but I didn't find the right time yet, so I guess today is the day" kata Izzat "Kenapa sekarang baru you nak bagitahu I, sayang?" Tanya Umairah dengan nada kemarahan lalu melepaskan genggaman tangan mereka. "Now, you need to spill everything, I just can't believe this!" kata Umairah lalu memulakan langkah untuk meneliti rumah mewah tersebut. "Here have a sit first, then we'll tour this house, okay?" kata Izzat lalu menarik tangan Umairah menuju ke ruang tamu rumah tersebut.

"First of all, I'm really sorry for not telling you this earlier. I bukan tak nak bagitahu you, but I dah tinggalkan zaman kegelapan I ni dah lama. But, daddy tahu about this. Daddy knew about who am I actually. Before you perkenalkan I dekat daddy, daddy dah selidik latar belakang I. everything about me, he already knows. But, why he didn't tell you is because I told him that I'll tell you by myself. I'm a mafia, the boss. Pengawal-pengawal yang I bawa masuk pejabat daddy tadi, mereka adalah orang bawahan I. So, now I'll tell you about my job of being a mafia. We do online gambling sites, drugs, alcohol, and more, but for drugs, we are one of the drugs seller for hospital around the world. We also donates the fifty percent of the money to the government organization, so we'll never get caught by the police since I'm the boss over the boss" terang Izzat kepada Umairah sambil tangannya memegang tangan Umairah. "Do you have any question, sayang?" Tanya Izzat. "No, I understand all of it. So, now, show me your world, I would love to know about it" kata Umairah lalu memegang pipi Izzat sambil tersenyum. "Thanks sayang sebab faham, I love you so much" balas Izzat lalu memeluk isterinya "nado saranghae (I love you too)" balas Umairah sambil menggosok belakang badan suaminya.

"Boss, we already investigate the person that you asked before" kata seseorang yang baru sahaja tiba dihadapan mereka. "Put the documents on my table, I'll check it later" kata Izzat lalu lelaki tersebut menunduk hormat dan berlalu pergi daripada situ. "Jom sayang I bawa you tour my mansion and you need to learn how to use a gun and martial art, so that you can defend yourself, because your husband enemies bukan calang-calang orang" kata Izzat sambil memegang erat tangan isterinya lalu mencium tangan tersebut. "First, I'll show you the kitchen and the head of kitchen. Ini Marry, ketua bahagian dapur, dia yang in charge makanan dekat sini" kata Izzat sambil tangan kirinya menunjukkan keberadaan Marry yang sedang memantau para pekerja di dapur. "You can request anything food that you craving for, don't be shy because you are the boss here, they'll call you ma'am" kata Izzat lalu mencuit dagu Umairah. "Next, ini merupakan living room 1, disini merupakan tempat untuk kami berbincang dengan tetamu, and yes in this mansion we've over fifty CCTV" kata Izzat "banyaknya CCTV" balas Umairah dengan nada terkejut. "Yes, of course we need a lot of CCTV because we've over a hundred of workers here" balas Izzat "Ramainya" balas Umairah "Okay, so next let me show you the second living room, here's where the workers can have fun, there are dart, pool, TV, computers" terang Izzat. "Jom, kita pergi bahagian belakang. So, here's where we train the martial art. Come, let me introduce you to the martial teachers" kata Izzat lalu membawa Umairah masuk ke dalam bahagian kawasan latihan "Hi, James. This is my wife, Umairah. sayang, this is James, your future martial art teacher" kata Izzat lalu James menghulurkan tangannya untuk bersalaman dengan Umairah akan tetapi dihalang oleh Izzat "Hi, Ma'am. Nice to meet you" kata James "Hi, nice to meet you too" balas Umairah sambil tersenyum.

"Okay, let's go to the basement" kata Izzat lalu membawa Umairah keluar daripada kawasan latihan dan menuju ke tangga yang tersorok diseblah kawasan latihan. "Kenapa tangga ini perlu disorokkan, sayang?" Tanya Umairah "Sebab kawasan ini merupakan kawasan larangan, hanya orang tertentu sahaja yang dibenarkan untuk masuk ke kawasan basement ni" terang Izzat dengan tenang. Sebaik sahaja mereka menuruni tangga tersebut, mereka ternampak ada satu pintu yang menghalang laluan tersebut akan tetapi pintu tersebut memerlukan cap ibu jari untuk memasuki kawasan tersebut. "Try your fingerprint" kata Izzat kepada Umairah lalu Umairah meletakkan ibu jarinya di cap ibu jari tersebut dan pintu yang menghallang tadi terbuka. "Wait, what? But, how?" Tanya Umairah kerana terkejut bahawa ibu jarinya dapat engakses ke kawasan basement. "I dah masukkan cap ibu jari you dah lama dah, so dekat sini lah drugs and alcohol are made" kata Izzat "but, the drugs and alcohol that my RA Company made are certified" kata Izzat lagi lalu mengenyitkan matanya kepada Umairah "I told you that my drugs are for hospitals and my alcohol are for restaurants" kata Izzat lagi. "Tapi kenapa kawasan ni hanya orang tertentu sahaja yang boleh masuk?" Tanya Umairah "Sebab we afraid that among the workers upstairs are from one of our enemy" balas Izzat.

"Okay, so let's take a look at the first floor, shall we?" kata Izzat lalu membawa Umairah keluar daripada basement tersebut dan menuju le lif yang disediakan, lif tersebut hanya untuk kegunaan keluarga Ryan sahaja. "This lift are only for Ryan Family and you" kata Izzat lalu menekan butang lif yang akan menuju ke tingat satu bangunan mansion tersebut. "Just now, you said RA Company, so the bulding of the RA Company, ini ke?" Tanya Umairah "Nope, this is my mansion. The building for the RA Company are at the United States, my second brother uruskan company tu. Next time, I'll bring you to the US, so that you can meet with my real family" balas Izzat lalu mencium dahi Umairah. "So, here we are" kata Izzat apabila lif tersebut sudah tiba di aras satu. "Aras ni adalah untuk latihan menembak dan dorm untuk para pelatih lelaki. We've sixty of boy trainers and sixteen of them are our bodyguards right now" kata Izzat sambil berjalan melawat kawasan tersebut.

"Now, the second floor, this floor are for the girls trainer dorm, and the dining room for trainers, itu sahaja. The third floor will more interesting for you"kata Izzat sambil memeluk bahu isterinya dan para pelajar yang lalu di hadapan mereka akan tunduk kepada mereka, da nada juga yang berbisik sesama mereka. "The third floor are for us, Cuma kita sahaja yang dapat masuk aras tiga ni. Here's our bedroom, swimming pool, and we've two more extra room if one of our family came here" terang Izzat "lawanya bilik kita sayang! Swimming pool ni hanya untuk kita kan?" Tanya Umairah sambil meninjau di kawasan swimming pool. "Yes, sayang, just for us" balas Izzat lalu memeluk pinggang Umairah dari arah belakang. "Sayang, thank you sebab terima kisah silam I, siapa diri I yang sebenar" kata Izzat "Sayang, everyone ada kisah silam masing-masing, siapa I untuk judge you, no one is perfect, and I akan terima you seadanya walau macam mana sekalipun ada orang yang akan ganggu kita, I'll always trust you, and you also need to trust me. A hundred percent trust!" balas Umairah alalu mencium pipi Izzat. "Actually, why I bring you here is because -  

TO BE CONTINUED

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 16, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The RevengeWhere stories live. Discover now