"dah lah sayang jom kita pergi, bagi Mai rehat ye"
daddy jangan tinggalkan Mai, kenapa aku tak dapat buka mata aku ni
eomma, appa, neo oddiya
eommaga nae gakkaie issneunde wae nae nun-i anboyeo
(mak saya dekat mana, kenapa saya tak dapat buka mata)'yeobo, gomawa'
jeon jung kook
'sayang, i love you'
Ijat, saya rindu awak, please jangan tinggalkan saya
'sayang, anak kita kembar tau comel sangat macam muka awak'
abang sihatkan, sayang rindu abang sangat-sangat
'sayang, lamanya sayang tidur, sayang rehat lah ye, abang dah kena pergi ni, anak-anak kita teringin sangat nak jumpa ummi dia'
abang jangan tinggalkan sayang!!
aahh, sakit sakit
'ya Allah sayang, doktor doktor!!!!'
'semua tolong keluar ye'
'nurse Defibrillator'
................................................................................................................................................
"ya Allah kau selamatkanlah isteri ku, anak-anakku memerlukan kasih sayang seorang ibu, kau ampunkanlah dosa-dosa kami sekeluarga ya Allah, terlalu besar pengorbanan isteriku melahirkan anak-anak kami ya Allah, kau berikanlah isteriku peluang untuk menjaga anak-anak kami,anak-anak
kami memerlukan kasih sayang seorang ibu, aamiin aamiin aamiin""doktor macam mana dengan isteri saya" tanya Izzat
"alhamdulillah isteri encik sudah melepasi fasa kritikal, so sekarang ni kita hanya berserah pada yang maha Berkuasa supaya Puan Umairah cepat sedar" kata doktor lalu beredar daripada situ.
................................................................................................................................................
'yeobo'
jeon jun kook
'i aleumdaun chein-eul salang (sayang cantikkan rantai ni)'
'nae'
'oppa, saranghae'
'nado saranghae yeobo'
'i modeun sigan-e neoneun naleul sog-yeoss eo (selama ni awak curang dengan saya)'
'playboy'
'hai Umai'
Khairil
'Awak cepat sedar tau'
'anak-anak awak rindukan awak'
'Ijat pun perlukan awak sekarang ni'
kenapa aku dengar suara Khairil tapi semuanya gelap
'saya dengan Amirah dah nak kahwin dah, awak maafkan dia eh'
'Mai, ni aku Mira, aku minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki, aku tahu, aku buta selama ni, aku tak nampak pengorbanan kau Mai, apa yang aku tahu adalah untuk hancurkan kau je selama ni, lepas kau bagitahu aku yang kau anak Tan Sri Akhiruddin, aku hanya tahu untuk musnahkan keturunan tu disebabkan dendam aku, tapi aku salah, aku ingatkan ayah kau yang tikam belakang, Mai maafkan aku Mai, aku tahu perbuatan terhadap kau sungguh keji, tapi percayalah aku dah bertaubat Mai, aku hanya perlukan kemaafan dari kau untuk aku hidup dengan lebih aman'
YOU ARE READING
The Revenge
Mystery / ThrillerSeorang perempuan yang bernama Umairah Deanna merupakan anak angkat kepada Tan Sri Akhiruddin dan merupakan keturunan korean muslim. Umairah pernah bercinta dengan seorang lelaki korea semasa dia menetap di korea. Namun, hubungan mereka tidak kekal...