5.bölüm🔎

589 86 58
                                    

Merhaba

Oy ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum:))

Keyifli okumalar

MEÇHUL

5.BÖLÜM

Su Bilgin, karşısında duran iki kadına şaşkın bir şekilde baktı. Sabahın erken saatlerinde polisler tarafından uykusundan uyandırıldığı için tedirgin olmuştu. Korunma içgüdüsü ile cılız bedenini kapının arkasında sakladı.

"Polis mi?"

Leyla onu daha fazla ürkütmemek için gülümsedi. "Sizinle konuşmamız gereken bir konu var. Yardımcı olursanız sevinirim."

"Ne konuşacaksınız ki benimle?"

"Ahsen Bilgin hakkında." Su'yun gözleri büyürken saklandığı kapının arkasından çıktı. Kahve hareleri iki kadının üzerinde telaşla dolaştı. "Ablama bir şey mi oldu?"

"İçeri girebilir miyiz?" diye sordu Leyla. Genç kız başını kararsız bir şekilde sallayıp kapıyı aralayarak geçmeleri için yolu açtı. Önde Leyla, hemen arkasından Beliz girdi içeri. Ayakkabılarını girişte çıkarıp zayıf ışığın aydınlattığı küçük salona geçtiler. Su onlara oturması için koltukları gösterdi.

Leyla'nın gözleri hızlı bir şekilde evi taradı. Evin dışı gibi içi de eskiydi. Eskiliğe rağmen minderleri içe çökmüş koltuklar, yıpranmış kilim, üstü beyaz dantelle örtülen tüplü televizyon temiz görünüyordu.

Su, Beliz ve Leyla'nın karşısındaki tekli koltuğa oturup gri pijamasının kollarının avuç içine kadar çekiştirdi. Evin içi soğuktu. Su gibi uykudan yeni uyanan biri için daha da soğuktu.

"Üstüne bir şey al istersen," dedi Leyla.

Su kendisini sıcak tutmaya yetmeyen pijamalarına kısa bir bakış attı. "Sorun değil, alışkınım ben," dedi. Dudakları burukça iki yana kıvrılıp tekrar eski hâline döndü.

"Evde başka kimse var mı?"

"Yok, sadece benim."

"Aslında sizi aramıştık fakat kimse telefonlarımıza cevap vermedi," dedi Beliz. Su'yun gözleri Leyla'dan ona çevrildi. "Duymamışım."

"Ailen? Onlar nerede?"

"Annemin tedavisi için babamla birlikte yurt dışındalar. Ablam da arkadaşları ile geziye çıkmıştı."

Leyla telefonunu çıkarıp masaya bıraktı. Kayıt için parmağı tuşun üzerindeyken "Şu andan itibaren konuştuğumuz her şey kayıt altına alınacak," dediğinde Su şaşkınca baktı ona. Leyla'nın çoktan kaydı başlattığını görünce sadece "Tamam," diyebildi.

"Adım Leyla Karanfil, İstanbul Emniyetinde komiserim." Sonra başıyla Beliz'i gösterdi. "Kıdemli Baş Polis memuru Beliz Coşkun."

"Su Bilgin," dedi Su da onlar gibi. Leyla başını onaylar biçimde salladığında Su, doğru bir şey yaptığı için az da olsa rahatlamıştı. Kabarık kızıl saçlarını eliyle yüzünden çekip kulağının arkasına sıkıştırdı.

"Kaç yaşındasın Su?"

"18."

"Lisede misin?"

Su başını sallayıp sabırsızca "Ablam iyi mi?" diye sordu.

"Ablanın nasıl biri olduğundan bahseder misin?"

Su bir süre sessiz kaldı. Gözleri etrafta dolaşırken düşünüyormuş gibi yaptı. Birkaç kez yutkundu. Onun her hareketini dikkatle izliyordu Leyla.

Meçhul (ASKIYA ALINDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin