† CHAPTER BE †

230 14 0
                                    

Rokfort, Anglicko

Posledné dva týždne sa toho moc nestalo. Umbridgeovú na hodinách som viac nemala. Tak isto ešte nešla ani k Severusovi. Ale dve veci sa udiali.

__________________________________________________________

Sedela som vo Veľkej sieni a snažila sa do seba natlačiť aspoň niečo z večere, keď sa ku mne pripojili ostatný slizolinčania, medzi ktorými bol aj Draco s Pansy. Akonáhle si sadli, som sa ja postavila a vydala sa na odchod.

„Diana!" zavolal za mnou Draco a to ma zastavilo.

„Čo zase chceš?" otočila som sa na neho.

„Môžeš ma počkať pri učebni elixírov, potrebujem sa s tebou o niečom porozprávať." povedal.

„Nie, nemôžem. Ak niečo chceš, povedz mi to teraz." vyzvala som ho.

Trochu sa zdráhal.

„Nešlo by to..." začal, ale skočila som mu do reči, čo pritiahol pozornosť chrabromilčanou.

„Nie, nešlo. Ja nemám čas. Buď mi to povieš teraz alebo vôbec." rozčúlila som sa.

„Dobre." povzdychol si. „Rozchádzam sa s tebou."

Ľudia okolo nás stíchli a preskakovali pohľadom z jedného na druhého. Na malú chvíľu ma to prekvapilo, ale hneď som sa spamätala a začala sa smiať.

Draco prekvapene zažmurkal a zvraštil obočie.

„Čo Ti je smiešne?" nechápal.

„Nemôžeš ukončiť niečo, čo nikdy neexistovalo." povedala som a odišla zo siene preč.

__________________________________________________________

„Nemusela si mladého Malfoya pred všetkými tak strápniť." povedal mi Severus, keď som sedela u neho v kabinete a učila sa.

Len som sa na neho pozrela a vrátila sa späť k Dejinám mágie.

„Keby si sa ho držala, mala by si v budúcnosti ľahší život." pokračoval.

„Alebo by sa mi možno darilo lepšie, keby si mi povedal všetko o mojej minulosti." poznamenala som, ale ani nezdvihla pohľad od knihy.

„Som rád, že si sa tentokrát nepripojila k Potterovi, držala jazyk za zubami a nezostala po škole." radšej zmenil tému.

„Pekné svinstvo od teba." povedala som a knihu zaklapla.

„Svinstvo." zvolal neveriacky. „Len sa Ťa snažím chrániť!"

„Nepotrebujem ochrániť!" poznamenala som.

„Ja Ti to pripomeniem." vrhol na mňa naštvaný pohľad a vrátil sa späť k svojej práci.

Knihu som si naspäť otvorila a pokračovala v učení.

__________________________________________________________

Pred pár dňami bola za mnou Hermiona s tým, že dostala nápad. Keďže nás vraj Umbridgeová neučí brániť sa na hodinách Obrany proti čiernej mágii, tak chce, aby to tých, ktorý o to budú stáť, učil Harry.

Akosi sa mi to moc nezdalo. Chce sa s niektorými stretnúť zajtra u Kančej hlavy v Rokville. Ozaj nemám na nič také náladu, hlavne ísť do Rokvillu, ale tak sľúbila som jej to. Sľub je sľub.

Najdivnejšie ale asi na celom dni bolo to, ako až prehnane nás Filch prehľadával. Keď konečne skončil s posledným študentom a vydali sa do Rokvillu, som sa držala ďaleko za ostatnými. A keď som bola dostatočne ďaleko, vytiahla som si cigarety a zapálila si.

Taká je pravda, Dia [HP Fanfiction]Onde histórias criam vida. Descubra agora