23. Logan szemszöge

1.7K 112 76
                                    

Szóval ma Ruth a buliban látott Kaidennel fog találkozni és szörnyen izgul is miatta. Mégis mit gondoltam? Hogy majd esélyem lesz nála? Kaiden Dan állítása szerint rendes srác, pont az ellentétem. Én minden szempontból balhés vagyok. Több barátnőm volt, mint amit két kezemen meg tudok számolni és mindennek ellenére lesmároltam Ruthot szilveszterkor! Mintha megtehettem volna! Ráadásul nem tudom melyik lenne a rosszabb, hogy nem emlékszik rá vagy ha emlékezne. Ki más tesz ilyet, ha nem én? Annyira naiv voltam, mikor azt hittem, hogy Ruth ugyan azt érzi, mint én. Az a csók... Ruth viszonozta én pedig teljesen elhittem, hogy valami ki fog alakulni köztünk, erre belerondít a képbe ez a jólfésült fiúcska.

Valahogy vissza kell nyernem a figyelmét, de mégis hogyan?

Dan a telefonhívás után lehuppant mellém és kérdőn nézett rám, mire unott fejjel ránéztem. Nem adhattam tudatára, hogy szörnyen bosszant, hogy Ruth be fogja tenni a lábát Kaidenék házába. Hogy Kaidennel tölti az egész napját. A francba Kaidennel!

– Miért is csaptad a telefonodat a falhoz tegnap? - kért számon hirtelen, ami meglepett. Nem éppen erre számítottam. Logan, gondolkodj! Elmondjam vagy találjak ki valami bazi nagy baromságot?

– Azért mert felbaszott, hogy Zara mindent képes elrontani. Most legalább nem tud az a liba elérni - vallottam be.

Dan erre értetlenséget színlelve megkérdezte, hogy mégis mi az, amit elrontott. Ő is tudta, hogy most Ruthról beszélek. Hogy látta az üzenetemet tegnap, amit kaptam. Én sem vagyok vak, rögtön feltűnt, hogy azután távozott annyira sietősen, miután írt nekem és a hideg viselkedése is csak alátámasztotta a sejtésemet, hogy Ruthot sikerült akaratom ellenére is megbántanom. Ez pedig egy kis bátorságot is adott, mert a jelek szerint nem volt minden veszve.

– Rendben - bólintott Dan, aztán témát váltott. – Figyelj Logan, elkérhetem mára az autódat? - kérdezte nekem pedig itt volt az alkalmam, hogy szemmel tarthassam a srácot. Megragadtam az esélyt és azonnal megtiltottam Dannek, hogy nélkülem elvigye az autót. Ha Ruth azt szeretné, hogy Dan kémkedjen utánuk, akkor bizony azzal is számolnia kell, hogy az öcsém nem lesz egyedül a kocsiban.

– Majd én vezetek mielőtt még az én autómat is szervizbe juttatod - kötettem ki, álcázva a szándékaimat. Mégse mondhattam azt, hogy én is megyek figyelni őket.

– Okés, Ruth pillanatokon belül indul, szóval nekünk is el kell készülődnünk. Vegyél fel egy francos nadrágot és ne alsógatyában flangálj a házban! Öt perc és már itt sem vagyunk - szólt, mire felpattantam röhögve és felsiettem a szobámba. Magamra vettem a szürke melegítőmet, ami a szék támláján pihent és letrappoltam a lépcsőn, le az előszobába, ahol Dan már a bakancsát húzta.

– Tudnál egy kicsit igyekezni? Baráti kötelességem van, és ha már nem vagy képes oda adni a kocsidat, legalább ne hátráltass - szúrt le amint meglátott nekem pedig egy pillanatra az állam is leesett. Most mi baja van?

– Megyek már, megyek - hagytam annyiban. Nem akartam szóvá tenni, hogy egyik pillanatban még normális volt a másikban, pedig mint egy hisztis lány úgy dirigált. Laza mozdulattal belecsúsztattam a bakancsomba a lábam, aztán magamra kaptam a kabátom, melynek zsebében már zörgött a kocsi kulcs. Kézbe vettem és elindultam Dan után, aki már kirohant a bejárati ajtón. Beszálltunk az autóba és vártam az öcsém instrukcióját, hogy hova induljunk. Ő begépelte a címet a GPS-be én pedig követtem az utasításokat. Nagyjából tíz perc elteltével Dan szólt, hogy álljak meg. Az utca elején voltunk és egy kisbolt parkolójába fordultam be, ahol várakozni kezdtünk.

– Látod ott azt a nagy narancssárga házat és előtte a kék autót? Az ott Kaidenék rezidenciája és ahogy elnézem ők már meg is érkeztek. Most az a dolgunk, hogy várunk - jelentette ki, mire én nemes egyszerűséggel kipattantam az autóból, becsaptam az ajtót, neki dőltem és rágyújtottam. Ha várunk, akkor várjunk rendesen. A második szálnál tartottam, mikor megpillantottam, hogy nyílik a bejárati ajtajuk és Ruth lép ki nevetve elsőként, őt követve Kaiden, aki szintén elég jó kedvet tanúsított. Eldobtam a hóba a cigarettát és beültem a kormánykerék mögé.

Megszegett esküWhere stories live. Discover now