A Holt fivéreknél töltött buli és a reggeli kisebb veszekedésük után legszívesebben hazamentem volna a mamámhoz. Inkább feküdtem volna egész nap a saját ágyamban, mint Loganében és azt hiszem jogosan, mivelhogy a kettőnk kapcsolata számomra szörnyen komplikálttá vált ez alatt a néhány óra után, melyet együtt töltöttünk. Logannek a viselkedését sehova se tudtam rakni, nagyon kedves volt, néha már úgy érzem, hogy kényszert érez, hogy megvédjen, és ezek a cselekedetei szétzilálták a róla alkotott „alfahím" képemet. Vagy álomvilágban éltem eddig vagy tényleg megváltozott az utóbbi évekhez képest. Egy teljesen, eddig nem ismert oldalát mutatta meg nekem az elmúlt napokban és ez elbizonytalanított, mert rájöttem, hogy sosem ismertem igazán.
Már egy óra volt, mikor mindhárman a nappali kanapéján ültünk és néztük a tévét. A Holt szülők még nem értek haza, de tudtuk, hogy a délután folyamán bármikor betoppanhatnak. Természetesen az egész ház csillogott, mert míg aludtam Logan és Dan kitakarított, így nem kellett tartaniuk, hogy hatalmas lecseszést kapnának, mint tavaly, mikor annyira szétcsapták magukat, hogy délután még néhány osztálytársunk a földön feküdt és hatalmas kupleráj uralkodott az egész házban. Abból a hibából okultak.
A film közepe fele elővettem a telefonomat és megnéztem az értesítéseimet. Több volt, mint azt hittem. Elkezdtem olvasni őket:
Kaiden Ross ismerősnek jelölt. 00:37
Kaiden Ross üzenetet küldött. 00:39
Zack Keller üzenetet küldött. 00:57
1 nem fogadott hívás: Anya 08:16
Kaiden Ross követni kezdett téged. 09:59
Kaiden Ross kedveli a fényképedet. 10:02
Kaiden Ross kedveli a fényképedet. 10:02
Mikor megláttam, hogy az anyám hívott, kérdés nélkül nyomtam a visszahívás gombot, felálltam a kanapéról és nem törődve az engem vizslató tekintetekkel kisiettem a konyhába. Vártam, hogy felvegye és az ötödik csörgésre beleszólt.
– Szia Ruth! Minden rendben?
– Szia, igen. Miért hívtál? Történt valami? - kérdeztem és fel-le sétálgattam a konyhában, félig összefont karokkal a mellkasom előtt.
– Tegnap hajnalba átmentem anyuhoz és nem voltál ott, de mondta, hogy a buliban vagy Danéknél. Megcsörgettelek, hogy tudjam minden rendben van-e de nem vetted fel így később anyu is megcsörgetett és Logan vette fel. Onnantól, hogy mondta, jól vagy megnyugodtunk.
– Igen, minden rendben. Még ott vagy a mamánál?
– Igen, itt vagyok.
– Rendben, hamarosan hazamegyek. Amúgy is indulni akartam - válaszoltam, majd elköszöntünk egymástól és letettük a telefont.
A zsebembe süllyesztettem a telefonomat és kisétáltam a konyhából. A Holt fivérek rám kapták a tekintetüket és nem néztek utána se félre.
– Máris indulni akarsz? - kérdezte Logan meglepettséggel a hangjában. Kanapén hátradőlve, lábait az asztalon pihentetve fordult felém.
– Igen - válaszoltam, majd választ nem várva sarkon fordultam és elmentem felhúzni a cipőmet és a kabátomat. Éppen begomboltam a meleg ruhámat, mikor Logan megjelent mögöttem.
– Meg se vársz? - kérdezte és ő is lehajolt, hogy felvehesse a bakancsát. Gyors volt, pillanatokkal később már felöltözve állt mellettem kezében a kocsi kulcsával.
YOU ARE READING
Megszegett eskü
RomanceEgy balhés család. Egy balul elsült szilveszteri buli. Egy újévi fogadalom. Egy fiú és egy ex. Egy átlagos lány újévi fogadalma, hogy elkerül két bizonyos fiút. Csak hogy ez kicsit se egyszerű, ha az egyik közelebb van hozzá, mint akarná. A fiú so...