– Na ez egy jó választás volt - mondta Dan a film végén. Nekem is hasonlóan tetszett, mint neki. Jó kikapcsolódás volt, azonban a délután nagy része még mindig vissza volt és nem volt több tervünk, hogy elüssük az időt.
– Szerintem is - ültem fel az ágyon. – És most mit csináljunk? - kérdeztem hátha tud valamilyen ötlettel előrukkolni.
– Fogalmam sincs - rázta a fejé -, akarsz játszani? - kérdezte, majd a play stationjére nézett. Dan sokszor játékkal ütötte el az időt, mikor egyedül volt itthon és telefonon beszéltünk. Rengeteg játéka van azonban engem ez a világ sose vonzott.
Nemlegesen megráztam a fejem.
– De te nyugodtan játssz, én addig olvasok - válaszoltam, mert nem akartam, hogyha akar játszani miattam ne tegye.
– Rendben - bólintott és látszott rajta, hogy örül a döntésemnek. Ő a kontrollerével bekapcsolta a PS4-et miközben én lemásztam az ágyról és kisétáltam a szobából, hogy a lépcső aljánál hagyott bőröndömből kiszedhessem az ebookomat és a laptopomat. Visszamentem az emeletre kezemben a cuccaimmal, majd Dan íróasztalához ültem a laptopommal. Bekapcsoltam és rögtön felmentem a közösségi oldalakra, többek között Facebookra. Megnéztem a híreket, és amit legelőször feldobott a hírfolyam az Logan egyik fényképe volt, amit néhány perce töltött fel. Úgy tűnt, hogy nagyon jól szórakozik a haverjai társaságában. A fotó egy csoportkép volt, összesen hatan voltak rajta. Logant azonnal megismertem és mellette álló lányt is: Zara volt. A többieket csak a megjelöléseknek köszönhetően tudtam: Layla, aki feltehetőleg - bár nem biztosan - a barátja, Will mellett állt, aztán Jack és ő mellette Logan, majd Zara és végül Tom. Néha beszélt róluk itthon Logan de nem sokat, azonban abban biztos voltam, hogy ők jönni fognak a szilveszteri buliba, amit szerveznek.
Továbblapoztam, majd következtek a szokásos karácsonyi képek a fáról, alatta az ajándékokkal, pózolgatás a macskával az égősorok előtt, sütemények... az osztálytársaim karácsonya úgy tűnt, hogy maradéktalanul jól telt. Inkább kiléptem, mert ezek a képek a saját szerencsétlenül sikerült karácsonyomra emlékeztettek. Nálunk nem voltak sütemények csak pia az asztalon.
Lecsuktam a laptopomat, majd kezembe vettem az ebookomat és olvasni kezdtem egy félbe hagyott könyvemet. Nagyon gyorsan beszippantottak a sorok így hihetetlenül gyorsan teltek az órák és mire befejeztem már este hét óra volt. Hátamra fordultam, nyújtóztam egyet, majd az ágy szélén lelógattam a fejem, hogy fejjel lefelé nézzem, azt amivel Dan játszik. Észrevette, hogy nézem, mert egyik füléről levette a fejhallgatót és hozzám szólt.
– Na, mi van? - kérdezte, de továbbra is a képernyőt nézte és koncentrált.
– Kiolvastam a könyvet - feleltem egy ásítás közben. Dan erre csak nevetett egyet, utána pedig megkérdezte, hogy milyen volt, hogy tetszett.
– Nagyon jó volt, azt hiszem, megnézem ezt később filmben is.
– Mit is olvastál? - kérdezte, majd kiabálni kezdett a füles mikrofonjába, hogy „Fordulj meg a rohadt életbe! Ott van mögötted!" Muszáj volt felnevetnem, Dan sokszor csinált ehhez hasonló cirkuszt egy játék miatt. Nem sokkal rá Dan lecsapta a kontrollert az ágyra és kijelentette, hogy „meghaltam". Levette a fejhallgatót, majd felém fordult, felült rendesen az ágyra és figyelt.
– Szóval mit is olvastál? - kérdezte.
– Madarak a dobozban volt a címe.
– Áh, azt a filmet már láttam. Jó kis Netflix film, de még egyszer meg nem nézem. Ahhoz nem elég jó. Viszont megnézhetnénk a Kívülállót, igaz az HBO film, de sok jót hallottam róla és van belőle könyv szóval ha tetszett, akkor el is tudod olvasni.
ESTÁS LEYENDO
Megszegett eskü
RomanceEgy balhés család. Egy balul elsült szilveszteri buli. Egy újévi fogadalom. Egy fiú és egy ex. Egy átlagos lány újévi fogadalma, hogy elkerül két bizonyos fiút. Csak hogy ez kicsit se egyszerű, ha az egyik közelebb van hozzá, mint akarná. A fiú so...