A reggelit befejezve felmentünk Daniel szobájába. Leültünk egymással szembe és folytattuk a beszélgetést, amit evés közben kezdtünk el.
Daniel felkeltette az érdeklődésemet Kaiden iránt, azonban továbbra is motoszkált bennem egy érzés Logan iránt. Sokszor átfutott az agyamon az, hogy ő miatt nem akarok másokkal ismerkedni. Ráadásul azt se tudtam, hogy Dant mikor kellene beavatnom, vagy, hogy mit szólna ehhez. Tartottam a reakciójától, mert mindketten tudtuk, hogy Logan egyik lányról száll a másikra.
– Mi jár a fejedben Ruth? - kérdezte Dan egy néma perc után.
Úgy éreztem, hogy ha nem most, akkor sose lesz alkalmam teljesen őszintén kiteríteni az érzéseimet. Muszáj volt tanácsot kérnem Dantől, még akkor is, ha önzőnek tűnök, amiért csak rólam beszélünk. Sóhajtottam egy nagyot, ruhám ujját kezdtem el birizgálni, majd elkezdtem beszélni. Bármennyire is érdekel már más, félek, hogy ismét megcsalnának.
– Dan, érezted már úgy, hogy a világon az a legrosszabb érzés, mikor valaki mást akarsz szeretni, de ezt eltiltod magadtól, mert félsz a csalódástól és a sérüléstől? Hogy képtelen vagy megbízni másban? Mert Zack után folyton ezek a gondolatok keringenek a fejemben.
– Igen, éreztem. De túl tudod magad tenni, ha akarod. Az ilyen traumák okozhatnak maradantó károkat és valószínűleg ez miatt csorbulhatott meg a bizalmad. Minden amit tenned kell az az, hogy töröld ki a fejedből Zacket, csak kapcsolj ki minden vele kapcsolatos érzést. Te is tudod, hogy fog jönni valaki már, aki jobban megbecsül és átsegít mindenen.
– Nem lehet kikapcsolni az érzéseket, csak mert te azt akarod. Az érzések irányítanak minket, nem mi azokat. Nincs hatalmunk eldönteni azt, hogy kit szeressünk és kit nem. Ha lehetne, nem szerettem volna bele azonnal Zackbe azután, hogy bemutattad.
– Minden fejben dől el Ruth. Ha el akarod felejteni Zacket, akkor hitesd el magaddal.
– Szerinted az elmúlt hónapjaimat nem ezzel töltöttem? - kérdeztem hitetlenkedve.
– Ruth, nem Zack hiányzik neked, hanem azok az emlékek, amiket együtt éltetek meg. Szükséged van arra, hogy valaki törődjön veled. Ez minden. Fogadni mernék, hogy Zacken már rég túlléptél, és csak az hiányzik, hogy valakivel az emlékeket újraalkothasd.
Dan szavai elgondolkodtattak. Az életem Zack után túlontúl is unalmassá vált. Zackkel sok időt töltöttünk együtt és nagyon szép emlékeim vannak vele kapcsolatban. Nem veszekedtünk sose így mikor szakított velem nem is tudtam, hogy mit ronthattam el. Mikor azt mondta, hogy a szüleim miatt szünetre van szüksége azt hittem, hogy ez csak egy kifogás a részéről. Minden átfutott az agyamon, mindig magamban kerestem a hibát. Az volt a baj, hogy nehezebben, lassabban nyíltam meg felé a szüleim miatt? Hogy sose aludhatott nálunk? Nem tudtam viszonozni a kapcsolatunkba fektetett költségeket? Esküszöm még arra is gondoltam, hogy azért dobott, mert megunta a várakozást, hogy lefeküdjek vele... De ezeken kívül nem hagyhattam figyelmen kívül azt sem, hogy lehet őszinte volt velem, mikor a szüleimet nevezte meg szakító oknak...
Paranoiás lettem, amiért tudtam, ha Zack nem bírta ki az apám alkoholizmusát, akkor más se fogja. Féltem, hogy az apám függősége végleg tönkreteheti az életemet.
– Ha állításod szerint már túlléptem rajta, akkor miért váltott ki belőlem olyan érzéseket tegnap este?
– Berögzült szokás. Hallani annak a fiúnak a hangját, aki összetörte a szíved, és aki újra akarja kezdeni veled a dolgokat... hogy máshogy kezelhetted volna a tegnapiak után a helyzetet, ha nem sírással? Tegnap ő volt az utolsó csepp a pohárban, te is tudod.
ESTÁS LEYENDO
Megszegett eskü
RomanceEgy balhés család. Egy balul elsült szilveszteri buli. Egy újévi fogadalom. Egy fiú és egy ex. Egy átlagos lány újévi fogadalma, hogy elkerül két bizonyos fiút. Csak hogy ez kicsit se egyszerű, ha az egyik közelebb van hozzá, mint akarná. A fiú so...