~~~21~~~

450 57 6
                                    

ကိုယ်ပြသာနာတွေအားလုံးရှင်းပြီးတဲ့အခါကျရင် ကုိယ့်ရဲ့ဂုဏ်ပကာသနတွေကုိ စွန့်လွှတ်ပြီးမင်းနဲ့အေးချမ်းရာဘဝတစ်ခုတည်ဆောက်ကြမယ် သမားတော်လေးရယ်....

"Hyung...jiminတို့ိကို ေစာင့်ကြည့်ထား ဘယ်မှမသွားစေနဲ့..."
မင်းသွားလုိ့မဖြစ်ဘူး မင်းမရှိရင် ကိုယ်ရူးလိမ့်မယ်...

"အိမ်ရှေ့စံ...ဖြစ်ပါ့မလား...ဟို..."
ပြောတာတောင် ဆုံးအောင်နားမထောင်ပါလား...

"ကုိယ်ရံတော်တပ်ဖွဲ့နဲ့ သံတမန်ဆောင်ရှေ့စံမှာ စောင့်ရှောက်ခိုင်းလိုက်..."
ဟုတ်တယ်...အစောင့်ချထားရမယ်...အဲ့ဒါမှအဆင်ပြေမှာ...

"အိမ်ရှေ့စံ...မဖြစ်..."

"တော်တော့ hyung...ကျွန်တော်ပြောတာသာလုပ်ပါ....အခုသွားတော့..."

"ကောင်းပါပြီ...သွားလိုက်ပါဦးမယ်..."

အိမ်ရှေ့စံကိုယ်ရံတော်တွေဟာ အမိန့်ပေးပြီးသည့်နှက် သဲတမန်အဆောင်တော်ရှေ့သို့ နေရာတကျစောင့်ကျက်ကြတော့တယ်....

"Jimin...ငါဆေးသွားယူလိုက်ဥိိီး...ခဏစောင့်နော်..."
ကျွန်တော်သူငယ်ချင်းလေး သတိရမလာသေးဘူး...ဘယ်ချိန်အိပ်နေမှာလဲ jiminရယ်...

"ဘယ်သွားမလို့လဲ....သခင်လေး..."ဆုိတဲ့ အဆောင်ရှေ့ကလူတွေမေးလေတယ်...

"ဟင်....ဒါကဘာတွေလဲ....ဘာလုပ်တာလဲ...."

"ကျွန်တော်တို့က အိမ်ရှေ့စံအမိန့်အရ သံတမန်ကုိ ရှောက်ပေးနေတာပါ ..."

"ဘာ....ငါတို့ကုိလှောင်ထားတော့မယ်ပေါ့...."
မရပါဘူး ငါကတော့ မရရတဲ့နည်းနဲ့ေခါ်ထုတ်သွားမယ် အိမ်ရှေ့စံ...

"အခုဘယ်သွားမလို့ပါလဲ သခင်ေလး....."

"ဆေးသွားမလုိ့ သခင်ေလးအတွက်...."

"ကျွန်တော်တို့သွားယူလိုက်ပါ့မယ်...အထဲပြန်ဝင်နေပါနော်..."

"ကောင်းပြီ..."

အခန်းထဲရောက်တာနဲ့ ဒေါသနဲ့နာကျည်းမူတွေကြောင့် နူတ်မှလဲရောက်တက်ရာရာမရှိ ထွက်ကုန်တယ်....

"လှောင်ထားစရာလား....မေတ္တာမရှိတဲ့ကောင်....အရိုင်းစုိင်ကောင်...jimin...မင်းတွေ့လား...ငါတုိ့ကုိလှောင်ထားလိုက်ပြီး...သူပိုင်တဲ့တိရစ္ဆာများမှတ်နေလားမသိဘူး....အရူးကောင်....ဟာ..."

မောင့်မူပိုင်သမားတော်💘Where stories live. Discover now