~~~23~~~

517 64 7
                                    

"Hyung....."

"လာလေ jiminလေး....ဘာဖြစ်လုိ့လဲ..."

"ဟုိ...hoseokကုိမတွေ့လို့...ဘယ်သွားတာလဲ hyung.."

"Hoseokက မြို့ထဲစျေးရောင်းသွားတယ်ေလ....ညနေပြန်လာမှာပေါ့..."

"ညနေမှလား....ဟူး..."

"ဟော...သက်ပြင်းတွေချလို့ပါလား....ဘာဖြစ်လုိ့လဲ...."
အိမ်ပေါက်ဝကနေ မေးခွန်းတွေမေးပြီး အလုိမကျတော့ နူတ်ခမ်းလေးကတဆူဆူနဲ့ ကြက်ပေါက်လေးလုိပဲ....

"ဘာဖြစ်လို့လဲ...hoseokကုိ ဘာတွေလုပ်ခိုင်းမလို့လဲ...jiminလေးရဲ့..."

"မခိုင်းပါဘူး....ပျင်းလုိ့....hyung...hyung..."

ပြောနေရင်း ပြေးလာတဲ့ကလေးငယ်ဟာ အတိတ်တွေတုန်းက ဘယ်လောက်တောင်နာကျင်ခဲ့လဲ လက်ကောက်ဝတ်ကဒဏ်ရာလေးသက်သေပဲပေါ့...

"ပျင်းလုိ့ဆုိပြိီး hyungကုိ ဘာတွေချွဲဦးမလို့လဲ...ပြောပါဦး.."

"Hyungကလည်း ဒီညီလေးတစ်ယောက်ထဲရှိတာကို....ဘာလို့လဲ..ငြုိငြင်နေပြီလား hyungနော်....."ဆုိပြီး နူတ်ခမ်းလေးဆူ စိတ်ဆိုးပြတော့ ချော့ရပြန်တာပေါ့...

"အမယ်လေး မဟုတ်ရပါဘူးဗျာ...စိတ်မဆုိးနဲ့....hyungနဲ့ဝိုင်းကူလာ....ညကျရင်ပြောင်းဖူးပြုတ်ကျွေးမယ်လေနော်..."
အစားအကြောင်းပြောလိုက်တာနဲ့ မျက်လုံးလေးတွေလက်လုိ့ အရောင်ပြောင်းလာတာ သိပ်ချစ်ဖို့ကောင်းတယ်...

"တကယ်နော်....ဝိုင်းလုပ်ပေးမယ်...ညကျပြုတ်မကျွေးလို့ကတော့ ဝက်တွေအကုန်ပြောင်းခင်းထဲလွှတ်လိုက္မှာ...."

"မလုပ်ပါနဲ့ စီးပွားပျက်ပြီး ထမင်းငတ်အောင်....မလွှတ်လိုက်ပါနဲ့ ကျွန်တော်မျိုးပြုတ်ကျွေးပါ့မယ်.."

"ခ်ခ်...ဟီး....အဲ့ဒါကြောင့်hyungကုိချစ်ရတာ...မွ....ဟီး...ခ်ခ်..."

"ဟုတ်ပါပြီ....ဝိုင်းလုပ်ပေး..."
ရယ်လိုက်ရင်မှိတ်ကျသွားတဲ့မျက်လုံးလေးတွေဟာ အရင်ကသိပ်ပင်ပန်းခဲ့မှာ အခုတော့ဒီဘဝမှာပဲ ပျော်ပျော်နေပါညီလေးရယ်....

ပြုံးနေတယ်မျက္နှာလေးကုိကြည့်ရင်း စတွေ့တုန်းကအချိန်ကိုသတိရမိတယ်.....အဲ့တုန်းကဆိုရင်...

မောင့်မူပိုင်သမားတော်💘Where stories live. Discover now