~~~29~~~

577 62 4
                                    

ဝုန်းဆိုတဲ့ တံခါးဖွင့်သံနောက်  ကံဆိုးခြင်းတွေပါလာခဲ့တာ...သတိထားမိတဲ့အချိန်....နောက်ကျနေခဲ့ပြီလား....ကံတရားကတစ်ဖက်စောင်းနင်းသိပ်လုပ်တာ....ဖြူစင်လူသားအတွက်ကျ ဆိုးဝါးမူတွေနဲ့ နာကျင်စွာဖြတ်သန်းရတယ်....ရှင်သန်ဖို့မထိုက်တဲ့လူအတွက်ကျ မသိချင်ယောင်ဆောင်
ပြီး ကျောပေးထားတာ သိပ်လွန်း
တာပဲ....မျက်နှာဆိုင်မေးလို့ရရင် တစ်ခွန်းထဲမေးချင်ပါတယ်...."သခင်လေးအတွက်များ ဆိုးဆိုးဝါးဝါးဖန်တီးပေးဖို့ ရှိနေတာများလားလို့..."လေ....

"ဦးရီးတော်..."
ကြောင်ရက်သား ပြောစရာစကားတွေပါ ပျောက်ရှရတဲ့အထိ ရောက်လာခဲ့တဲ့ တံခါးဝကလူဟာ....ကံတရားကိုလက်ထဲထည့်လို့ ခြယ်လှယ်နေတဲ့သူ....

"Hyungဘယ်သူလဲ..."

Hoseokထွက်လာပြီးမေးတဲ့အခါ...

"ခင်များ..."
အံ့သြမူနဲ့အတူ ခေါင်းထဲပြေးဝင်လာတဲ့ သခင်လေးကိုကာကွယ်ဖို့.....

"မင်းနဲ့နှစ်ယောက်ရှိတာသေချာသွားပြီပေါ့....သွား....သူသခင်လေးကိုဖမ်းလာခဲ့..."

"ဒီတစ်ခါတော့ မင်းတို့အသက်တွေ အရင်ပေးရလိမ့်မယ်...."ဆိုကာ...သိမ်းထားတာကြာခဲ့တဲ့....ဓားကိုဆွဲထုတ်ကာ...လျှောက်လာတဲ့သူတွေဆီ သတိပေးတော့....ထိုလူတွေက ခပ်တွန့်တွန့်ရယ်...

"ဖမ်းလာခဲ့....အဲ့ကောင်ကိုသတ်ပြီး..ခေါ်လာခဲ့..."

"Hyung....jiminကိုခေါ်ပြီး..ပြေးတော့..."တဲ့လေ....ဘယ်လိုလုပ်ထားခဲ့ရမလဲ....

"မင်းကိုထားခဲ့ပြီးလား....မပြေးနိုင်ဘူး....မင်းပါလိုက်ခဲ့...."

"Hyung....နားထောင်ပါဗျာ....သွားတော့....အခုမသွားရင်...jiminအတွက်အန္တာရယ်ရှိတယ်....hyung...ပြေးတော့!!!!!"

ရွှမ်....ရွှမ်....(ဓားချင်းထိတဲ့အသံပါနော်)
ဓားချင်းယှဥ်ကာ ဝှေ့းရမ်းလာတဲ့ရန်သူတွေဟာ အလုံးအရင်း တစ်ယောက်နဲ့အများမို့ ကြာကြာတောင့်မခံနိုင်....ထွက်သွားခိုင်းပေမယ့် hyungကမသွားတဲ့အပြင် jiminကပါ

"မသွားဘူး...မင်းမပါဘဲ...မသွားဘူး..."

"ပြေးလို့ပြောနေတာကွာ...တကယ်ပါဘဲ...ကျစ်..."
ဒုက္ခပါပဲ ကျွန်တော်ပထမဆုံးအကြိမ် အိမ်ရှေ့စံကို မျှော်မိတယ်....အိမ်ရှေ့စံလာမှ သခင်လေးလုံခြုံမှာ...

မောင့်မူပိုင်သမားတော်💘Where stories live. Discover now