~~~11~~~

579 69 3
                                    

"Jimin....jimin...."
သခင်ေလးရဲ့အမည်နာမလေးကုိ ေအာ်ေနသည်မှာ ဘုရားရှင်ကြားနိုင်မည်လား....ကြားနိုင်ရင်တပည့်ေတာ်ရင်ထဲက အပူလုံးကုိငြိှမ်းေပးေတာ်မူပါ.....

အိမ်ေရှ့စံနဲ့သခင်ေလးတို့ မျက်လုံးချင်းရင်ဖွင့်ေနတဲ့ ကြည်နူးစရာအခိုက်အတန့်ေလးမှာ ဒီလုိအဖြစ်ဆုိးဟာ ရုတ်တရက်ကြယ်ေကြွသလို ဆုေတာင်းမှားခဲ့ေလသလား....

အကြည့်ချင်းဖလှယ်ကာ မည်သည့်စကားမှဆုိစရာမလုိပါဘဲ ဘယ်ေလာက်ထိနက်ရူိင်းလဲဆုိတာ နှစ်ဥိီးသားသိနေခဲ့ပါတယ်....ငြိမ်သက်ေနတဲ့ေလထုကုိ ပြိုပျက်ေစခဲ့သူ...

"Jeon...."

"အင်း...ေပြာေလ.."

"ဟို...ဟိုအနောက်ထိ သွားလုိက်ပါလား...ဒီကနေလှမ်းေပြာစရာရှိလုိ့...."
ဒီေန့jeonကုိ အရဲစွန့်ပြီးေပြာလုိက်မယ်....တည့်တည့်ကြီးကြည့်ပြီးေတာ့ မပြောရဲတာမို့...ခပ်လှမ်းလှမ်းထိ သွားခိုင်းခဲ့တာ...

"ဟင်...ဒီမှာေပြာလုိ့မရဘူးလား....သခင်ေလးရဲ့..."
ဘာေတွများေပြာမလုိ့ ဟိုအဝေးထိ သွားခိုင်းရတာလဲ...

"သွားပေးပါေနာ်....ဒီကနေလှမ်းေအာ်မယ်....သွားေနာ်.."
ပြောမယ်ဆုိပေမယ့် ကုိယ့်ဘက်အခုလုိကြီးေပြာရမယ်ဆုိတော့ နည်းနည်းေတာ့ အဆင်မပြေသလုိကြီးပါပဲ....

"ေကာင်းပါပြီ....ရပြီလား..."

"မရသေးဘူး...သွားးဦး....မရသေးဘူး....သွားဦး..သွားဦး....."

ေနာက်ဆုပ်သွားလုိက်တာ...ခမ်းလှမ်းလှမ်းကုိရောက်သွားမှ ရပ်ရန်လက်ဟန်ပြကာ ရပ်တန့်ေစလုိက်တယ်....

"Jimin....ရပြီလား.."

"ရပြီ....jeon....ချစ်တယ်..."

"ဟမ်...ဘာပြောတာလဲ..."

"ချစ်တယ်လို့...."

"ဘာမှမကြားရဘူး....သခင်လေးရဲ့.."
တကယ်ကိုယ်ေတာ် ဘာမှမကြားရပါဘူး....သခင်လေးကစကားေတွပြောေနတယ်ဆိုတာ သိေပမယ့် ကြားရတဲ့အကွာအဝေးမဟုတ်တော့ ဘာပြောလဲလုံးဝမသိခဲ့ဘူး....

"မကြားရဘူးလား....jeonချစ်တယ်လို့..."
မကြားရဘူးလားေမးနေပေမယ့် မကြားေစချင်လို့ သွားခိုင်းခဲ့တာ...တစ်ေယာက်နဲ့တစ်ေယာက် လည်ေချာင်းကွဲမတတ်လှမ်းေအာ်ေနတာ အခြားသူမရှိေတာ့ မည်သူမျှမကြားနိုင်ပါ...

မောင့်မူပိုင်သမားတော်💘Where stories live. Discover now