သဲသောင်ပြင်ကုိဖြတ်လုိ့ မြင်းေလးနဲ့ခရီးနှင်လာတဲ့ သခင်ေလးတစ်ေယာက်ကတော့ သဲေသာင်ပြင်နဲ့အလှချင်းယှဥ်ကာ ေနရောင်ေအာက်ေတာက်ပနေတာ ေတာက်ပလွန်းတဲ့နေကြာပန်းလေးလုိ......
လှလုိက်တာလုိ့ ပန်ေလးေတွက ငိုညည်းရနိုင်တဲ့ အလှတရားမျိုးပိုင်ဆိုင်သူေလး ပညာရှိအမတ်ရဲ့သားေလး parkမျိုးရိုးေလးကတော့ ခရီးနှင်လာခဲ့ပြီေပါ့....အတိတ်ကသူကုိေတွ့ဖို့ စိတ်ေစာလွန်းလုိ့ ခရီးတစ်ေထာက်နားဖို့ရာေတာင် မနားနိုင်ဘူးလေ....
"သခင်ေလး ဒီညတော့ ဒီိမှာနားပြီး မနက်္မှဆက်သွားကြမယ်..."
"ငါမနားချင်ဘူးေလ..."
"မရဘူးေလ...သခင်ေလးကမနားချင်ေပမယ့် ကျန်ေတွလူေတွ နားဖို့လုိေသးတယ်ေလ..."
"ေကာင်းပြီ....ဒီညနားေပါ့....မနက်စောစောထွက်္မယ်....ကြားလား..."
"ဟုတ်ကဲ့ပါ သခင်ေလးရယ်....ဒီညဒီမှာနားကြမယ်ဟေ့..."
ကိုယ်ရံေတာ်အသံလည်း သူကမကြားနိုင် မရောက်ေသးတဲ့ နန်းမြို့ရှိရာ အရပ်ဘက္မျက်နှာမူလုိ့ အပြုံးလှလှေလးေတွ မျက်နှာနုနုထက်္မှာ ဆင်မြန်းထားတဲ့ သခင်ေလးက ဘယ်ေလာက်ေပျာ်ေနလဲ အပြုံးပြုံးနုနုေလးက သက်သေပေါ့....
ကွဲကွာခဲ့ရတဲ့ အချိန်တစ်ခုထိတိုင် မမေ့နိုင်ခဲ့တဲ့တစ်ဦးတည်းသောသူရဲ့ ေပြာင်းလဲမူကုိ မြင်ချင်ေနမှာ သိသာလွန်းတယ် ...
"ငယ်ငယ်ကလုိ့ မျက်လုံးဝိုင်းဝိုင်းေလးနဲ့ ချစ်ဖုိ့ေကာင်းေနဥိီးမလား...ဒါမှမဟုတ် အရင်လုိငိုေနတဲ့ ယုန်ေလးဖြစ်ေနဦးမလား မသိဘူး..."
အတေွးထဲက စကားသံေတွကုိ နှလုံးသားေလးနဲ့ သခင်ေလးသာ ကြားနိုင်ပါလိမ့်မည်...သို့ေပမယ့်..."ဟီး....ဟီး...."အတေွးထဲက အပြုံးေလးကတော့ အပြင်ထိရယ်သံေလးက ချစ်စရာအတိ တိုးထွက်လာေသးတာ သခင်ေလးက မတေွ့ရသေးပါပဲ သိပ်ပျော်ေနရှာတာ...
"သခင်ေလး...မကြားပြန်ဘူးလား....သခင်ေလး!!!!!"
"အမေ့!!"
အတေွးကမ္ဘာထဲမှာ စိတ်ကူးယဥ်ပုံေဖာ်ေနယုံနဲ့ ေပျာ်စရာေကာင်းေနတာကုိ...အဖျက်သမား hoseokကတော့ လုပ်ပြီ ေအာ်လိုက်တာ သူ့အသံကသိတဲ့အတိုင်းပဲ တိုင်းသိပြည်သိေအာ်လန်မျိုးရယ်...
YOU ARE READING
မောင့်မူပိုင်သမားတော်💘
Fanfictionမောင့်ရောဂါက မောင့်မူပိုင်သမားတော်နဲ့မှ ပျောက်နိုင်မှာ... ________________________________ -zawgyi- ေမာင့္ေရာဂါက ေမာင့္မူပိုင္သမားေတာ္နဲ႕မွ ေပ်ာက္နိုင္မွာ...