မနက်ခင်းေနရောင်ခြည်ေနွးေနွးရယ်က ကုိယ့်ရပ်ဌာနေနဲ့မတူကွဲပြားစွာ လန်းဆန်းလွန်းေနသည်...အကြောင်းကတော့ ချစ်ရသူနဲ့ရှိနေတဲ့ အရပ်သည်မုိ့ ပိုလွန်းေနသယောင် အရာအားလုံးဟာလည်း မြင်မြင်သမှျလှပကာ ပိုလွန်းတယ်မရှိ......
သခင်ေလးရဲ့မနက်ခင်းကတော့ အေးချမ်းစွာ နိုးထလာခဲ့ပြီ...မျက်နှာလှလှေလးကုိ နူးညံစွာစင်ကြယ်စေပြီး ေသသတ်စွာဝတ်ဆင်လုိက်တဲ့အခါ နတ်သားတစ်ပါးအရှိန်အဝါေတွထွက်လာသလုိ လင်းလင်းလက်လက်နဲ့ ေတာက်ပလုိ့ေနတယ်....
"သခင်ေလး...ဒီေန့မင်းကြီးဆီ အခစားဝင်ရမယ်ေနာ်..."
"ငါသိပါတယ်..."
သူေပြာမှမဟုတ်ဘူး ကျွန်ေတာ်သိပြီးသား ဘာအတွက်လာတာလဲဆုိတာလဲ ကျွန်ေတာ်သိတယ် ဒိီေကာင်လှျာရှည်လွန်းတယ်...."ဟုတ်ပါပြီ...သွားရအောင်..."
သိလဲပြီးတာပဲ ပြင်ထားလုိက်တာမှ အိမ်ေရှ့စံနဲ့ထိမ်းမြှားမှာကျနေတာပဲ ဟိုကသူ့ကုိမှတ်မိဖို့ေနေနသာသာ သိပုံေတာင်မရဘူး....နန်းေတာ့ကုိသွားဖို့ရာ ေဝါယာဥ်စီးလာတဲ့လမ်းတစ်ေလှျာက်လုံး အတေွးများစွာနဲ့ေပါ့....
"Jeonအဆောင်ေနာက္မှာ ဥယျာဥ်ေလးရှိေနဦးမလားမသိဘူး....သွားကြည့်ချင်လုိက်တာ.."လုိ့အရူးလုိ တစ်ေယာက်ထဲစကားေပြာေနတာ မည်သူမျှမကြားနိုင်ကုိယ့်နှလုံးသားေလးနဲ့ ကုိယ်သာရှိေနသည်မို့...."သခင်ေလးေရာက်ပါပြီ...."
ေဝါယာဥ်ေပါ်ကဆင်းသည်နှင့် နန်းေတာ်တံခါးဝရေှ့က တစ်ေယာက်ေသာသူသည် ကြုိေစာင့်ေနပုံက...သိပ်ရင်ခုန်ဖို့ေကာင်းတဲ့အခိုက်အတန့်ေလး...
"အမယ်ေလး..."
သွားပြီး အရှက်ကွဲပါပြီ...."သခင်ေလးရယ် လက်ကမ်းထားတာေလ...ကြည့်ေနတာက တခြားကုိး..."
ဆင်းဖုိ့ကမ်းထားတဲ့လက်ကုိ အာရုံမရ လင်ေတာ်ေမာင်ကုိ ကြည့်ေနတာများ ဖြတ်ရုိက်ချင်စရာ...အခုေတာ့ေခြချော်ပြီး ပြုတ်ကျပြီး နည်းေတာင်နည်းေသးတယ်...."ဘာဖြစ်လဲကြည့်ေတာ့...မင်းေနာ်.."
နာပါတယ်ဆုိေနမှ သူကတစ်မျိုး..."ရရဲ့လား..."ဆုိတဲ့jeonရဲ့အသံေလး ေမာ့ေတာင်မကြည့်ရဲဘူးရှက်လုိက်တာ....ကျွန်ေတာ်အကြည့်မလွဲတာလဲ မပြစ်မပြောနဲ့ ေနရောင်ေအာက်္မှာ တင့်တယ်စွာဝတ်ဆင်ထားတဲ့ ဝတ်ရုံေတာ်နဲ့ လိုက်ဖက်လွန်းတဲ့အသားအရေးဟာ ဝင်းလက်လုိ့....မျက်္နှာထားတည်တည် ေမးရုိးထင်းထင်းက ေယာကင်္ျားပီသလွန်းတဲ့ ပုံစံမျိုး...ခင်များတုိ့ဆုိလည်း ငမ်းမှာပဲ ကျွန်ေတာ်ကတော့ အငမ်းလွန်းကာ ပြုတ်ကျတော့ အရှက်ကွဲရပြီ....
أنت تقرأ
မောင့်မူပိုင်သမားတော်💘
أدب الهواةမောင့်ရောဂါက မောင့်မူပိုင်သမားတော်နဲ့မှ ပျောက်နိုင်မှာ... ________________________________ -zawgyi- ေမာင့္ေရာဂါက ေမာင့္မူပိုင္သမားေတာ္နဲ႕မွ ေပ်ာက္နိုင္မွာ...