~~~6~~~

783 105 3
                                    

အိမ်ေရှ့စံနန်းေဆာင်ရဲ့ အိပ်ရာထက္မှာအိပ်မက္လား အပြင်မှာလား အတုအစစ်ခွဲခြားရခက်ေနတဲ့ အိမ်ေရှ့စံကတော့ အတိတ်ေတွထဲက မိုးသည်းထန်ေနတဲ့ ခွဲခွာရက်ေလးကုိ ြမင်မက္နေတာ ကြေကွဲစရာပါလား....

ဧည့်သည်အဆောင်ေတာ်မှာ သတိရရခြင်း jeonဆုိတဲ့အမည်နာမချင်းထပ်လုိ့ ေခါ်ကာေအာ်ကာ မြည်းေကြွးေနတဲ့ ငှက်ကလေးပမာ သခင်ေလးမေတ္တာဟာ ကြီးမားလွန်းလှပါတယ်....

သတိရရချင်းမှာ ကုိယ့်ကုိကုိယ်စိတ်မပူနိုင်တဲ့ သခင်ေလးဟာ ေမးရှာတယ် ချစ်ရသူကုိသာ....

"Hoseok ah....jeon...အိမ်ရှေ့စံေရာ အဆင်ပြေရဲ့လား....ငါသူ့ဆီသွားမယ်..."
မင်းအချစ်ေတွက ကြီးမားလုိက်တာ jiminရာငါေပါ့ပျက်ပျက်ထင်ခဲ့မိတာ ေတာင်းပန်ပါတယ်ကွာ...

"ေအးေအး...မင်းသွားချင်ရင် ပြင်ဆင်ပေးမယ်လာ..."

"မြန်မြန်လုပ်.."
ကျွန်ေတာ်jeonလဲသွားတာမြင်တာနဲ့ ေခြထောက်ကဒဏ်ရာေတာင်သတိမပြုမိဘဲ အပြေးသွားပြီးရင်ခွင်ထဲထည့်ကာ အကူအညီရရန် ေအာ်ေနခဲ့တယ်။ ဒါေပမယ့် ကျွန်ေတာ်အမှောင်ထုထဲ ေရာက်သွားတာခဲ့တာ လုံးဝမသိခဲ့ဘူး။သတိပြန်ရလာေတာ့ အိပ်ခန်းထဲေရာက်ေနတာမြင်ေတာ့ ပထမဦးဆုံး သူအဆင်ပြေရဲ့လားပဲ သိချင်တယ်....ပြင်ဆင်ပြီးလုိ့ ေဝါယာဥ်စီးတဲ့တစ်ေလှျာက်လုံး စိတ်အစုံဟာ jeonဆီမှာ...တစ်ချက်ကလေးေတာင် အလွတ်မေပးဘဲ ေတွးေတာေနမိတဲ့သူ အဲ့လုိပဲကျွန်ေတာ်ဟာ jeonနဲ့ပတ်သတ်ရင် အထိအခိုက္မခံနိုင်တဲ့သူမျိုးဖြစ်ေနပါပြီ

ကျွန်ေတာ်မျိုးဟာ အိမ်ရှေ့စံအတွက် အတ္တကြီးတတ်ေနပါပြီ.....

"သခင်ေလးေရာက်ပါပြိီ"လုိ့ေပြာလုိက်တာနဲ့ အိမ်ရှေ့စံနန်းေဆာင်ဆီ အပြေးအလွှားသွားသိမို့ လဲကျမည်စိုးရတယ်...သခင်ေလးကအဲ့လုိပဲ အိမ်ရှေ့စံနဲ့ပတ်သတ်လာရင် သူကုိယ်တိုင်ေတာင် ဘယ်အရာမှမမူနိုင်တော့တဲ့သူမျိုးပါ....

ဒီကုိလာရမယ်ဆုိတဲ့ သတင်းကြားထဲက သူလာရဖို့အတွက် နည်းအမျိုးမျိုးသုံးလုိ့ သခင်ကြီးခွင့်ေတာင်းခဲ့တာ...အမှန်ဆုိသံတမန်အဖြစ်လာရမှာက သခင်ကြိီးပါ....အိမ်ရှေ့စံရှိရာအရပ်ကုိသွားရမယ်ဆုိတဲ့ အတေွးနဲ့တင် တစ်ကမ္ဘာတည်မယ့်သူက သူကုိယ်တိုင်သွားေရာက်ရန် အမျိုးမျိုးပူဆာကာ လာခဲ့တဲ့သူ...အိမ်တော်ရဲ့အငယ်ဆုံးမို့ အလုိလုိက်ထားေတာ့ ဆုိးတယ်လည်းမဟုတ်ပါ....သိုေပမယ့် အိမ်ရှေ့စံအတွက်ဆုိရင်ေတာင် ဖခင်နဲ့အတိုက်အခံလုပ်မယ့်သူပါ...သူချစ်တဲ့သူအတွက် အတ္တသေးသေးလေးရှိတဲ့သူရယ်ပါ.....
"ေဖြးေဖြးသွားပါ....လဲေနဦးမယ်..."

မောင့်မူပိုင်သမားတော်💘Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang