~~~10~~전

653 75 1
                                    

ေဆာင်းရာသီမီးပုံးပွဲေတာ်....ချမ်းေအးတဲ့ရာသီဆုိေပမယ့် ေနွးေထွးလွန်းတဲ့လူသားေလးကုိ ပိုင်ဆုိင်ထားတဲ့အိမ်ရေှ့စံဟာေတာ့ ချမ်းေအးတဲ့ဆိုတာ ဘယ်လုိအရာလဲလုိ့ ေမးခွန်းထုတ်ပါလိ်မ့်မယ်....

ေဆာင်းရာသီရဲ့ေအးမြမူနဲ့အတူ ေနွးေထွးမူေသးသေးေလးက ေဘးမှာယှဥ်ရက်ပါလာေလတော့ ချမ်းေအးမူကုိေတာင် သတိမပြုနိုင်ခဲ့ဘူး....ေအးခဲမူကုိအံတုနိုင်မယ့် အနွေးဓာတ်ေလးဟာ ေဘးမှာပါေနတော့ ဘယ်အရာကုိမှမကြောက်နိုင်ေတာ့ပါ....

"Jimin....အခုမှတေွ့ဖူးတာလား..."
ခရမ်းနုေရာင်ဝတ်စုံေလးနဲ့လိုက်ဖက်လွန်းတဲ့ပန်းေရာင်လူသားေလး....ခရမ်းရင့်ေရာင်ဖိနပ်ေလးစီးကာ လျှောက်လှမ်းလုိက်တုိင်း ချယ်ရီေတွကြေွကျသည့်နှယ်....

"ဟင့်အင်း ဒုတိယအကြိမ်ေတွ့ဖူးတာ...ငယ်ငယ်ကသိပ်မသိပေမယ့် အခုကျတော့ ေပျာ်စရာအရမ်းေကာင်းတာပဲ..."

"ဟုတ်ပါပြီ..."
လှရက်လွန်းတယ် .....ဘယ်အရာကမှမမြင်နိုင်ေအာင် ဖွက်ထားလုိက်ချင်တယ်....ပွဲေတာ်ထဲမှာအရာအားလုံးထက်လှနိုင်လွန်းသူလေး....လမ်းတစ်ေလျှာက်လုံး ကလေးလူကြီး၊မိန်းမ၊ေယာကင်္ျားအားလုံးဟာ ဒီလူသားေလးကုိလိုက်ကြည့်ေနတာ အချိန်ေတွရပ်တန့်ေနသလုိပင်...မကြိုက်ဘူး ေစ့ေစ့ကြည့်တာလည်း မကြိုက်ဘူး။ပုန်းလျိုးကွယ်လျိုးကြည့်တာလည်း မကြိုက်ဘူး....ကုိယ်ေတာ်ကလွဲရင် ကုိယ်ေတာ့်ကုိယ်ေစာင့်နတ်ကုိေတာင် မကြည့်ေစချင်ဘူး....

"Jimin....ဒီဘက်ကုိလာ..."
လုိက်ကြည့်ေနကြတာ အထူးအဆန်းလုိပဲ။ဒီလူသားေလးကုိ တစ်ေယာက်ထဲပဲတစ်စိမ့်စိမ့်ထိုင်ကြည့်တာ သူများလာကြည့်ရင်ရင်ထဲေဗြာင်းဆန်ေနပြိီ....

"ဘာဖြစ်လုိ့လဲ...jeon..."
Jeonကုိကြည့်ရတာတစ်မျိုးပဲ ဘာဖြစ်ေနတာလဲမသိဘူး မျက်နှာကြိိီးကလည်း မရွွှင်မပြနဲ့....ပြန်ချင်ေနပြီလား...မသိဘူး....

"ဘာမှမဖြစ်ဘူး...ကုိယ့်ဘက်ကုိလာ..."
ရီသဲ့သဲ့နဲ့ကြည့်ေနတယ်မျက်လုံးေတွ ထုိးေဖာက်ပစ်ချင်တယ်....ကုိယ်ေတာ်သာပဲ့ကျသွားေအာင်ကြည့်ချင်တာ...အခြားသူကြည့်ရင် အူလှုိက်သည်းလှုိက်သတ်ပစ်ချင်တာမျိုး....ကုိယ်ေတာ်ကုိအဲ့လုိစိတ်ေတွထကြွအောင် စွမ်းေဆာင်နိုင်တဲ့အလှတရားေလး...

မောင့်မူပိုင်သမားတော်💘Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora