~~~15~~~

516 67 4
                                    

မင်းကြီးေပြာသမှျ အစအဆုံးနားေထာင်ပြီးနဲ့အခါ မင်းကြီးဟာလည်း သနားစရာေကာင်းလွန်းတယ်လုိ့ ေတွးမိသွားတယ် မျက်ရည်ေတွကုိ ကြမ်းကြမ်းတမ်းတမ်းဆွဲသုတ်ပြီး တိုင်းတစ်ပါးသား ကျွန်ေတာ်ေရှ့ရှက်စရာေကာင်းတယ် မဟုတ်လား...ကျွန်ေတာ်လည်း ကျလုဆဲဆဲမျက္ရည်ေတွကုိ မာန်တင်းရင်းေပါ့.....jeonဟာမင်းကြီးကုိ မုန်းတယ်ဆုိသိသင့်သလောက်သိခဲ့ေပမယ့်...မင်းကြီးကjeonကုိဘယ်ေလာက်ထိချစ်လဲဆုိတာေတာ့ ကုိယ်တိုင်ကုိယ်ကျအတိတ်ထဲမှာ ကြားသိခဲ့ရတယ်....တိုင်းပြည်မင်းလုပ်အုပ်ချုပ်သူဟာ လိမ်တယ်ဆုိတာ မဖြစ်နိုင်....ဒါေကြာင့် အိမ်ရှေ့စံကုိဖျောင်းဖျဖို့ရာ နည်းလမ်းရှာရမယ်မဟုတ်လား....jeonတို့သားအဖလည်း ေပျာ်ရွှင်ခြင်းဆုိတာကုိ မိခင်မရှိတဲ့ေနာက်ပိုင်း သူစိမ်းဆက်ဆံကာ မသိကျေးကျွန်ပြုခဲ့ကြတယ်ေလ.....ေပွ့ဖက်ချင်တဲ့မင်းကြိီးအတွက်ေရာ....jeonအတွက် လုံခြုံစွာခုံလှုံဖို့ေရာ ကျွန်ေတာ်ကတော့ အဆင်ပြေတဲ့အထိ jeonကုိနားချရမယ်.....

"သခင်ေလး..."
ကျွန်ေတာ်ကိုယ်ရံေတာ် jung hoseokရဲ့ေခါ်သံေပါ့....
မင်းကြိိီးနန်းေဆာင်ကပြန်လာပြီး..jeonရဲ့အဆောင်ေတာ်ကုိတန်းတန်းမတ်မတ်ပဲ လျှောက်လှမ်းခဲ့တယ်.....လမ်းတစ်ေလျှာက်လုံးလည်း မင်းကြီးရဲ့သားေတာ်ကုိ ဂရုစိုက်ေပးပါ....သားေတာ်ကုိေစာင့်ရှောက်ေပးပါ....သားေတာ်ကုိလမ်းမှားမရောက်ေအာင် သခင်ေလးကသွန်သင်ေပးပါဆုိတဲ့ အထပ်ထပ်တောင်းဆုိမူကို ေတွးေတာရင်းနဲ့ေပါ့....

"Omm..hoseok..."
သူလည်းနေရာစံုေအာင်ရှာမယ်ဆုိတာနားလည်တယ်....သူေရာ..jeonရောအရမ်းစိတ်ပူေနမယ်ဆုိတာသိတယ်....ဒါကြောင့်မင်းကြီးကုိခွင့်ေတာင်းလုိ့ အိမ်ရှေ့စံနန်းေဆာင်ဆီပြန်ခဲ့လုိက်တယ်....

"အင့်.....ေသတော့မှာပဲ..."
ေခါ်ေတာ့မှာပဲ လူကုိအင့်ခနဲ့အသံထွက်ေအာင် ေပြးဖက်တော့တယ်...စိတ်ပူလွန်းလုိ့ထင်ပါရဲ့ မျက်ရည်ေတွတောင် သိတန်းလုိ့....

"Jimin....မင်းတစ်ခုခုဖြစ်ေနပြီ ထင်ခဲ့တာ....ေတာ်ေသးတာေပါ့..."ဆုိပြီး.....

"အီး...ဟီိး....ငါေတာင်းပန်ပါတယ်......ငါအသုံးမကျလုိ့ မင်းအခုလုိဖြစ်ရတာ...ေနာက်တစ်ခါငါမင်းအနားကမသွားေတာ့ဘူး...မင်းကုိေသချာေစာင်ရှောက္မယ.်.ဒါမျိုးထပ်မဖြစ်ေအာင်ေနာ်.....ေတာင်းပန်ပါတယ်...အီး...ဟီးး....."

မောင့်မူပိုင်သမားတော်💘Where stories live. Discover now