~~~16~~~

535 57 5
                                    

"အိမ်ေရှ့စံပြန်မရောက်ေသးဘူးလား..hosoek ah..."
ကျွန်ေတာ်တစ်ေရးနိုးတာတောင် jeonရဲ့အရိပ်အယောင်ေတာင် မတေွ့ရေသးဘူး...

"ပြန်မလာသေးဘူး...သခင်လေးရဲ့"တဲ့ေလ
မိုးေတာင်လင်းတော့မှာပါလား
ဘယ်ေတွများသွားေနတာလဲ....အခုထိမျက်နှာေလးတောင် မမြင်ရသေးဘူး...လွမ်းလုိ့ေပြးဖက်ချင်ခဲ့တာ...ကုိယ်ပြန်လာရင်jeonကြုိေနမယ်ထင်ခဲ့တာ...အခုတော့ အရိ်ပ်ကေလးတောင် တေွ့ခွင့်မရပါလား...အိမ်ရှေ့စံရယ်.....

"ပြန်အိပ်လိုက်ေလ ...သခင်ေလးရယ်....မနက်တော့ပြန်လာမှာေပါ့..."
အိမ််ရှေ့စံအဆောင်ေတာ်မှာ ပိုင်ရှင်မရှိေတာ့...ဧည့်သည်ေလးမှာေမျှာ်တလင့်လင့်နဲ့...

အိမ်ေရှ့စံပြန်လာခဲ့ေပ့မယ်...သွားမတေွ့ခဲ့ဘူး....အဝေးကပဲအိပ်ေနတဲ့ေသးေသးလေးကုိ ေငးကြည့်ပြီးပြန်ထွက်ခဲ့တယ်...ကုိယ့်အဆောင်ေတာ်မှာ ကုိယ့်ရဲ့ပိုင်ဆုိင်ရာေလးလုိ့ ပြောမရသေးတဲ့ေကာင်လေးဟာ အိပ်စက်အနားယူေနချိန် တိုးတိုးတိတ်တိတ်ခိုးကြည့်ရတဲ့ ကုိယ်ေတာ်အဖြစ် ရယ်စရာေကာင်းေပမယ့် အဆုံးရှုံးခံဖို့ အဆင်သင့်မဖြစ်ေသးဘူးမို့....အားလုံးကိုရှင်းလင်းပြီးတာနဲ့ ကုိယ်ေတာ်မင်းဆီတန်းတန်းမတ်မတ်လျှောက်လာခဲ့မယ်....အဲ့ဒီအချိန်ခနလေးတော့ ေစာင့်ေနပေးမှာ သမားေတာ်ေလးရယ်....

"အိမ်ရှေ့စံ..အဆင်သင့်ဖြစ်ေနပြီ.."

"ဟုတ်ကဲ့ hyungသွားမယ်"
ကိုယ်ေတာ်လက်စားချေမူဟာ မုန်တိုင်းသဖွယ်လာေတာ့မှာ ညှင်သာဖိုေတာ့ ဆန္ဒမရှိတာမို့.. ခံနိုင်ရည်ရှိပါေစ ဦးရီးေတာ် ဘန်ရှီေယာ့😏😏...

[A\N-ကျွန်မမကျေနပ်သမှျကုိ ကျွန်မယောကျင်္ားက လက်စားေချလိမ့်မယ်....သနားလုိက်တာဗိုက်ပူရယ်...ငမွဲပါဆုိေန ပစ္စည်းေတွတအားထုတ်....သိပ်မုန်းတယ်...]

"ေရာက်လာပြီလားသားေတာ်...."
သားေတာ်တုိ့ သားဖအဆင်ပြေဖို့ပဲ ဦးေဖကမျှော်လင့်မိတယ်....

"ဟုတ်ေရာက်ပါပြီိ ဦးေဖ....သားေတာ်...ကြောက်ေနတယ်..."
ကိုယ်ေတာ်တကယ်ကြောက်ေနတာပါ....ဒီကာလာအတောအတွင်းမှာ...ဖခမည်းေတာ်ကုိ တိုင်းပြည်မင်းကြီးအနေနဲ့မဟုတ်ပါဘဲ....ဖခင်တစ်ေယာက်အနေနဲ့ ပထမဦးဆုံးေတွ့ရမည်မို့....အနည်းငယ်တုန်လှုပ်မိတယ်.....

မောင့်မူပိုင်သမားတော်💘Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt