~~~10~~~지 민

591 76 3
                                    

ကုိယ်ရံေတာ်အချစ်ဇာတ်လမ်းစဖို့ရာ ရှဥ့်ေပါက်ေလးကခါးခါးသီးသီးရယ်....

"ဟိတ်....ပျင်းေနလား..."
မလှမ်းမကမ်းကသူ့သခင်ေလးနဲ့ အိမ်ေရှ့စံတို့အတွဲကုိ ကြည့်ေနတဲ့ ေနရောင်ခြည်ေလးကုိ ေမးလုိက်ေတာ့ ချွန်မြနေတဲ့ နူတ်ခမ်းေလးက လာထိုးေတာ့မည်အလား....

"ခင်များအပူပါလုိ့လား..."
လူရိပ်ေယာင်မြင်လုိ့ လှမ်းကြည့်ေနပါတယ်ဆုိ သူကတစ်မျိုး..."

"ဒီဘက်လာ..."ဆိုပြီး...လက်ကိုဆုပ်ကုိင်လာတဲ့လူကြီး စိုးရိမ်စိတ်ကအပြည့်ရယ်....

"လူရိပ်ခင်များေတွ့လုိက်တယ်မို့လား..."

"အင်း....အိမ်ရေှ့စံနားရောက်္လုိ့မဖြစ်ဘူး..."
စိတ်ပူတယ် အိမ်ရှေ့စံရဲ့ရန်သူဖြစ်ေနမှာ စိတ်ပူတယ်...ပြီးေတာ့လက်ထဲကလူသားေလးကုိလည်း စိတ်ပူတာမို့.....

"လက်လွှတ်ေတာ့လေ.."တဲ့...ကုိင်ထားတာနည်းနည်းကြာသွားတယ်ထင်ရတယ်...ချွေးတောင်စို့ေနပြီ....

အိမ်ရှေ့စံကုိသတိေပးဖို့ အနားေရာက်တဲ့အချိန်....

"Jimin...."လုိ့ေခါ်လုိက်တဲ့ အိမ်ေရှ့စံ ေဒါသတေွေခါင်ခိုက်လုိ့ မျက်လုံးေတွဟာ နတ်ဆုိးတစ်ပါးအလား မီးဟုန်းဟုန်းေတာက်ေနပြီ....

"အိမ်ေရှ့စံ...အဆင်ပြေရဲ့လား.."

"အင်း...မြန်မြန်jiminကုိလိုက်ရှာ...."
ေဒါသတို့စုံချည်ဆန်ချည် ဝင်ထွက်ေနတာ ပွက်ပွက်ဆူေနတဲ့မီးေတာင်လုိပဲ ပူေလာင်လာပြိီ....

"အိမ်ေရှ့စံ အင်အားသုံးပြီး ရှာမှရမယ်ထင်တယ်..."

"ေကာင်းပြီ....ေမြလှန်ပြိီးရှာခိုင်း...ထိခိုက်ရှရာတစ်ခုတောင် မလုိချင်ဘူး မြန်မြန်ရှာ..."

"ဟုတ်ကဲ့..."
အသံအနည်းငယ်မြှင့်လာတဲ့ အိမ်ရေှ့စံဟာ လူတစ်ေယာက်ကုိေသလောက်ေအာင် စိတ်ပူေနခဲ့တာ ဒုတိယအကြိမ်...ဒါပေမယ့် ပထမအကြိမ်မှာေရာ ဒုတိယအကြိမ်က ပါတစ်ဦးတစ်ေယာက်ထဲကုိပဲ စိတ်ပူနေခဲ့တာ....

"အားလုံးနားေထာင် အိမ်ရှေ့စံရဲ့လူပဲ ေသချာနှံစပ်ေအာင်ရှာပါ...ရှရာေလးတစ်ခုတောင်ပါမလာစေနဲ့ကြားလာ..."

မောင့်မူပိုင်သမားတော်💘Où les histoires vivent. Découvrez maintenant