"အကိုေတာ်...."
သားေတာ်ကုိ ထမင်းစားရန်ေချာ့ေမာ့စားေစခဲ့ပြီး....အပြန်ဥယျာဥ်ဘက်္လှည့်ဝင်မိတယ်...."Taehyung ah.....လာေလ..."
ဒီရက်ပိုင်းစိတ်ေတွရူတ်ေထွးေနတယ်...ပုန်ကန်ေနတဲ့ နယ်စပ်ကသူပုန်ေတွရယ်....အနီးေနာက်ကျောကုိဓားနဲ့ထိုးဖို့ အသင့်ရွယ်ထားတဲ့လူတစ်ချို့ေကြာင့်....စိတ်ေပြလက်ပျောက် ဥယျာဥ်ဘက်လမ်းေလျှာက်ထွက္မိတယ်...."အကုိတော်....နေမကောင်းဘူးလား...မျက်နှာလည်းမကောင်းဘူး....ဘာများဖြစ်ေနလုိ့လဲ...."။
အကုိေတာ်ဟာ သိပ်ေတာ်ပြိီးထက်မြတ်လွန်းတဲ့သူပါ....အရာအားလုံးကုိကြိုေတွးပြီး လုပ်ေဆာင်သမှျဟာ အမှားမရှိ....ချွင်းချက်္မရှိတဲ့မင်းတစ်ပါးပါ....ဒါေပမယ့်သားတော်အတွက် မုန်းစရာမင်းတစ်ပါးအဖြစ်အထင်ခံရတဲ့ ဖခင်ေပါ့...အချိန်တန်ရင် ေနရာတကျဖြစ်ဖုိ့ပဲေမျှာ်လင့်မိတယ်....အကုိေတာ်ရယ်...."ေကာင်းပါတယ်....ဘာမှမဖြစ်ဘူး...စာလွှာတေွဖတ်ရတာေညာင်းလာလုိ့ ခနလမ်းလျှောက်ထွက်လာတာ..."
အပူေတွ မလောင်ေစချင်ဘူး...ကုိယ်တိုင်ပဲအလောင်ခံလုိက်တယ်....ညီေတာ်ရယ်သားေတာ်ရယ်ကတော့ ကုိယ်ေတာ့်အတွက် တွယ်တာရာမို့ အပူမကူးေစချင်ဘူး..."မျက်နှာမကောင်းတော့...စိတ်ပူမိသွားတာပါ...."
"ဘာမှမဖြစ်ပါဘူး....ဒါနဲ့သားေတာ်အခြေအနေဘာထူးေသးလဲ....အစားေသာက်ပျက်နေတယ်ကြားတယ်....ဒီေကာင်ရူးလွန်းတယ်ကွာ..."
အဲ့ေလာက်တောင်မြတ်နိုးလွန်းတာလား...သားေတာ်ကလေ..ရူးလွန်းတယ်မအိပ်နိုင်မစားနိုင်တဲ့အထိဖြစ်ရတယ်လို့.."ရူးတယ်လည်းဘယ်ဟုတ်ပါ့....အကုိေတာ်တုန်းကပိုတောင်ဆိုးေသးတာပဲလေ...."
ရုတ်တရက်ပြုံးေနရာ ငြိမ်ကျသွားတဲ့အကုိေတာ် စကားေပြာမှားပြန်ပါပြီ...."အကုိေတာ်...အကုိေတာ်...."
"အာ...အင်း...ေပြာလေ.."
အတိတ်ကမင်းကုိသတိရတယ် ကုိယ့်မိဖုရားရယ်....မင်းအဆင်မှပြေရဲ့လား...မင်းသားေလးကုိထီးနန်းေပးပြီးရင် ကုိယ်ေတာ်လိုက်ခဲ့မှာ စိတ်မပူနဲ့ေနာ်....လွမ်းရတာေန့တိုင်းပဲ တစ်ရက်္မှမမေ့ေသးဘူး..."ဘာမှမဟုတ်ပါဘူး....ကျွန်ေတာ်ပြန်လုိက်ဥိိီးမယ်ေနာ်......အိမ်ေတာ်မှာဟုိကောင်ေလးရှိေနသေးလုိ့..."
YOU ARE READING
မောင့်မူပိုင်သမားတော်💘
Fanfictionမောင့်ရောဂါက မောင့်မူပိုင်သမားတော်နဲ့မှ ပျောက်နိုင်မှာ... ________________________________ -zawgyi- ေမာင့္ေရာဂါက ေမာင့္မူပိုင္သမားေတာ္နဲ႕မွ ေပ်ာက္နိုင္မွာ...