Media: Solomon Abernathy
Waking and Rising
„Kam ideš?!" kričal Rupert na Eliasa, ktorý sa tryskom odklonil od masy Lovcov z Aldevaru, ktorí sa hnali k miestu, ktoré bývalo jazerom. Rupert sa vydal za ním a tým zanechal zvyšok ich skupiny za sebou. Keď im povedal – či skôr ponad rameno zvrieskol, aby tam na nich počkali, súrodenci Sinclairovci vyzerali zmätene a Aelis Marin sa pozeral na vzdiaľujúcu sa Hordu, akoby odhadoval, čo sa stane ďalej. Vôbec ho nezaujímalo, že sa jeho mladší brat oddelil od skupiny.
Elias Marin zastal v lese, kde zosadol z koňa len preto, lebo stromy rástli príliš husto na to, aby medzi nimi prešiel rýchlou jazdou. Po vlastných sa mu šlo lepšie, čo značil jeho rezký krok. Rupert tiež zosadol z koňa, behom ho predbehol a zastavil ho prudkým položením rúk na plecia, ktoré pevne zovrel. Následne ním poriadne zatriasol, akoby dúfal, že tak sa jeho priateľ z detstva vráti späť k rozumu.
„Čo to do teba vošlo?!" znel zachrípnuto po tom, čo naňho celú cestu kričal, aby sa zastavil. „Čo si myslíš, že tu nájdeš?"
„To správne miesto na pozorovanie bitky predsa," odvrkol, akoby to bola úplná samozrejmosť. „Ak mal ten barbar pravdu, tak sa tu práve otvorilo Peklo. Boj barbarov s démonmi, Rupert, je čosi, čo zažiješ raz za život – ak sa ti pošťastí," v zelených očiach sa zjavil záblesk šialenej radosti. „Uvidíme, ako sa zabíjajú navzájom! Nie je to úžasné?" striasol zo seba Rupertove ruky a pokračoval v ceste akoby nezahliadol Rupertov nesúhlasný pohľad.
„Je omnoho väčšia pravdepodobnosť, že sa necháš zabiť!" vykročil za Eliasom, ktorý mieril za zvukmi krviprelievania.
„Ale prosím ťa!" zvolal ponad rameno Elias. „Malé nakuknutie predsa nikto nikoho nezabilooo!" a s krikom letel k zemi a dôsledkom pádu na tvár začal nadávať ako najväčší pohan. „ČO TO TU JE?!" zreval celý červený v tvári.
Elias sa vyštveral na kolená a Rupert podišiel bližšie, aby videli o čo Elias zakopol. Mladý Marin sa však pýtal chybne. Nezakopol o čosi, ale o kohosi. Keď sa prizreli bližšie, z ryšavého vyprchala všetka červená farba, ktorú tam predtým vohnala zlosť a z čiernovlasého všetka červeň, ktorú nadobudol pri doháňaní svojho kamaráta.
„TO je mŕtvola!" skríkol Elias a okamžite spätkoval.
„A nielen tak hocijaká," povedal pomaly Rupert, ktorý mŕtveho muža prebehol očami a zastal na brošni, ktorá spájala jeho plášť na hrudi. „Je to mŕtvy Civilizovaný. Podľa prsteňov patrí k rodu Wrightovcov," žeby John? Pomyslel si. Už to bolo pár rokov, čo videl súrodencov Wrightovcov. Nezáležalo však na tom, ktorý z Wrightovcov pred ním ležal. Podstatné bolo len to, že ho ktosi zabil a nebol odtiaľto ďaleko. Podľa stavu mŕtvoly pred sebou usudzoval, že člen Ligy Civilizovaných bol zavraždený ani nie pred hodinou.
Do Eliasa znova udrela zlosť. „Čože?!" priblížil sa k telu a zrak mu padol za brošňu dvoch prekrížených mečov v kruhu. „Akoby nestačilo, že sme stratili toľko mužov v Asterlingu!" zháčil sa. „Moment. Myslíš, že to je tá istá osoba? Žeby to bol ten istý vrah?"
Rupert pokrútil hlavou. „Nie. Sme príliš ďaleko od miesta, kde kedysi stál Asterling," a Wright tiež, pomyslel si. Čo tu vlastne robil? Žeby ho tiež poslali na misiu? Nie, to nedávalo zmysel. Tým istým smerom, akým sme sa vybrali oni a Lovci z Aldevaru? To by bola priveľká náhoda. To, že ich Komisia poslala v takom malom počte a že natrafili na mŕtveho Civilizovaného v tejto časti sveta nútilo Ruperta premýšľať o tom, čo všetko má predstaviteľ Henry Sinclair v pláne s Hordou a Relikviou a čo všetko im zamlčal.
STAI LEGGENDO
Azyl ✔
FantasyExistuje sedem svetov. Azyl je jedným z nich. Medzi veriacimi si vyslúžil prezývku Svet svetov. Azyl je spojený so všetkými ostatnými svetmi a vedie do nich tajnými chodníkmi a portálmi. Na prvý pohľad tento svet pôsobí neutrálne, no je to iba klam...