Media: Amalthea
Enemies and Idols
Solomon Abernathy, ako sa nový Lovec z Aldevaru nazval, bol v bezvedomí do dobu takmer jedného dňa.
Nebolo nezvyčajné, že noví Lovci odpadli po získaní znamenia v okolí očí. Neexistoval azda ani jeden Lovec z Aldevaru, ktorý by mohol tvrdiť, že zvládol nápor mágie, ktorá ovládla ich telo a prebrala kontrolu nad chuťou zabiť všetko, v čom sa nachádza akákoľvek stopa zla. Vďaka znameniu dokázali vidieť lepšie, reagovať rozumnejšie a ovládať nutkanie stať sa divochom, za akých považovali tento i ostatné svety. Nejaký čas však trvalo, kým sa ľudské telo adaptovalo tejto novej sile a prvé sekundy boli najhoršie. Solomonovo bezvládne telo sa trhalo v kŕčoch, jeho oči boli prevrátené dozadu a z kútika úst mu stekala pena zmiešaná so slinami. Kai k nemu okamžite pribehol a pridržiaval jeho hlavu i ramená pri zemi, aby si nový Lovec neublížil. Nebol pre prejav slabosti či prehnanej sympatie. Solomon nebol sám sebou a pri vedomí, a preto bolo úlohou jeho bratov a sestier, aby na neho v takomto stave dozreli. Dalo sa to považovať za tradíciu. Pamätal si, ako mu prezradili, že keď získal znamenie on, bola to práve Amalthea, ktorá sa ho ujala.
Keď triaška utíchla a Solomonove končatiny klesli bezvládne k zemi a jeho hruď sa pomaly, pravidelne nadvihovala, Kai ho s Hunterovou pomocou naložil na chrbát koňa, kde ho dobre upevnili, aby cestou do Nythie nespadol. V'alak pristúpil k Solomonovi a sám skontroloval, či je mladý Lovec bezpečne upevnený. Sám pre seba prikývol a obrátil sa ku Kaiovi a povedal:
„Dvaja Civilizovaní zmizli," oznámil mu, čím mu pripomenul, že za skupinu Civilizovaných bol zodpovedný a zmizli pod jeho dohľadom. Boli teda jeho zodpovednosťou a bolo jeho povinnosťou, aby ich našiel a priviedol naspäť. Bez slova prikývol a vybral sa medzi členov Ligy Civilizovaných, ktorí pretrvali v blízkosti Hordy. Prezrel si ich a vedel, ktorí z nich sú nezvestní ešte predtým, než mu to oznámil vysoký a zjazvený Aelis Marin. „Elias Marin a Rupert Rothschild sa od nás oddelili."
Potom im prezradil, kadiaľ smerovali a ukázal k lesu, ktorý lemoval jazero, konkrétne k jednému cípu, ktorý vytŕčal z masy stromov, niekoľko sto metrov od brehu jazera. Presne tam sa vybrala malá skupinka Lovcov, ktorú viedol Kai, pričom po jeho boku sa nachádzala Amalthea. S jej prítomnosťou bolo jasné, že im mladí Civilizovaní neuniknú. Amalthei nikto nikdy neušiel, pretože sa ešte nestalo, že by niekoho nevystopovala.
„Máš po boku Hrobára," prehovoril jeden z Lovcov, ktorých Kai povolal, aby šiel s nimi. „S jej pomocou je ich nájdenie zaručené. Nepotrebuješ našu pomoc, aj keby ste ich telá mali odtiahnuť naspäť. Priložíme radšej ruku v pomoci s prípravou na cestu," navrhol.
Kai prikývol. „Máš pravdu, choďte. Civilizovaní budú najmenším problémom, keď sa pridlho zdržíme."
„Stále som si nezvykla na tú prezývku," priznala sa mu Amalthea, keď ostali sami.
„Má niečo do seba. Je pravda, že keď niekoho začneš stopovať, je z neho prakticky mŕtvy muž... či žena. Ako dlho ťa tak vôbec volajú? Pamätám si, že keď som bol prijatý medzi vaše rady, už ťa tak nazývali," a to už bolo dosť dávno.
„Takmer storočie."
„Len málo Lovcov si vypestuje prezývku. Som zvedavý, či sa niekedy stanem tak signifikantným, aby som si nejakú zaslúžil."
„Si ešte mladý, Kai," jemne sa na neho usmiala. „Mne trvalo desaťročia, kým som si ju vyslúžila a aj napriek tomu nemôžem povedať, že som bola v Horde signifikantná. Sústreďme sa však na Civilizovaných, už sa k nim blížime."
KAMU SEDANG MEMBACA
Azyl ✔
FantasiExistuje sedem svetov. Azyl je jedným z nich. Medzi veriacimi si vyslúžil prezývku Svet svetov. Azyl je spojený so všetkými ostatnými svetmi a vedie do nich tajnými chodníkmi a portálmi. Na prvý pohľad tento svet pôsobí neutrálne, no je to iba klam...