Selam, gecelere aktım yine annem göre tefe koyar sabah ezanına kadar söylenir de söylenir ama olsundu. Neyse Sizleri seviyorum ne olur yorum yapın aşklar :D
- 50 yorum gelirse yeni bölümden kesit paylaşacağım :D
***
DİYAR
"Niye çağırdın lan beni buraya?"diye mırıldandığımda bana doğru döndü Dildar yüzünü mahvetmiştim doğrusu hak etmişti hatta daha beterini hak ediyordu.
"Senden özür dilerim."göz devirdim.
"Özür dilemen gereken kişi ben değilim ve yaptıkların bir özürle kapanmaz."
"Farkındayım ama senden en azından bir şey istememe izin ver."dediğinde kaşlarımı çattım.
"Ne istiyorsun?"
"Karımın eski erkek arkadaşı Diyar Miran onu bana bulabilir misin?"dediğinde bir anlığına afallamıştım ama kendimi toparladım. Diyar Miran tam karşında duruyor şerefsiz diyesim vardı da bu sadece benim zararıma olmazdı sırf bir tesbih yüzünden Avzeme nasıl vurduğunu görmüşken bir de benim Diyar olduğumu öğrense onu öldürürdü.
"Diyar Miran burada değil. Avzemi terk ettiğinde yurt dışına çıktı bildiğim kadarıyla dönmedi."kafamı hafifçe eğdi ve derince iç çekti.
"Pekala eğer döndüğünü duyarsan bana haber ver."yanımdan çekip gittiğinde bende konaktan çıktım. Kısa süreliğine sakızlıya dönmem gerekiyordu Avzemin babası ile konuşmalıydım o kızı oradan alacaktı yoksa olacakları ben bile durduramazdım.
Artık burama kadar gelmişti sevdiğim kadının üç kişinin hatası yüzünden hayatının kararmasına daha fazla göz yumamazdım. O Dildarın da sırası gelecekti kim olduğunu bilmek istediği Diyar Miran sikecekti onun belasını.
Arabama bindiğimde çalıştırdım ve sürmeye başladım. İki buçuk saatlik bir yolun ardından Miran konağının önünde durdum eve girip birkaç parça eşyamı alacaktım. Konaktan içeriye girdiğimde herkes şaşırmıştı tabi kaç gündür ortada olmadığım için normaldir.
"Hoşgelmişsin ağam."diyen Oğuz abiye baktım.
"Ben yokken çok olay oldu mu?"dediğimde elini aşağı yukarı dercesine salladı.
"Öyle çok mühim şeyler olmamış ağam ama Hanım ağam rahatsızlandıydı sizlen tartıştıktan sonra halen daha toparlayamamış."kafamı sallamakla yetindim konağa girdiğimde odama çıkıp birkaç kıyafetimi aldım konaktan ayrılacakken annemin sesini duydum.
"Diyar!"dönüp bakmamıştım ona hala öfkeliydim ömrümün sonuna kadar da öfkeli olmaya devam edecektim. Bu hatanın sorumlularından biri bendim biri annemde diğeri de Avzemin babasıydı ikisine o kadar öfkeliydim ki elimde olsa ikisini de yakardım ama kıyamayacağım bir kişi bana engel oluyordu.
Kimseye ne olduğunu söyleyemiyordum ya da kimseye bir şey açıklayamıyordum o kadar dolmuştum ki nasıl bir adım atacağımı da bilmiyordum. Arabaya bindiğimde bir on dakikalık mesafeden sonra Zilan konağına gelmiştim kapıdaki adamları umursamadan konaktan içeriye girdim benim bu konağa girişim mühürlendiği için baya sorun çıkmıştı ama Azat ağa beni gördüğünde hem tedirgin olmuş hem de çalışma odasına almıştı.
"Niye geldin?"dediğinde karşısındaki koltuğa oturup kollarımı göğsümde birleştirdim.
"Avzemin telefonlarını niye açmıyorsun?"omuz silktim.
"Sebebi belli."
"Doğru sebebi belli boşanmak isteyecek ama siz izin vermeyeceksiniz bana gelmesinden bu kadar korkuyor musun?"dediğimde sinirle soludu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİSAL (Töre serisi)
ChickLit"Ben Zilan aşiretinin ağası Azad ağa! Kızımın yaşadığı bu rezilliği de onun onurunu da kurtaracağım ve bunu sadece bir hafta içinde yapacağım kızım Avzem Zilan'ı bir hafta içinde evlendireceğim."diyen babam ile gözyaşlarım bir kez daha süzüldü yanak...