Hello mutlu anları zehir etmeye geldi dram sever yazar sdlfklds neyse bölüm sonu bana sövebilirsiniz izin veriyorum ama çokta geçirmeyin lütfen :)
Umarım bölümü beğenirsiniz lütfen yorum yapmayı unutmayın resmen yorum dileniyorum please!!
***
Gözlerimi araladığımda burnuma çiçek kokuları geliyordu. Benim burnuma niye çiçek kokusu geliyordu ben bayılmadım mı? Benim hastanede olmam gerekiyor niye her yer çiçek kokuyor? Lan acaba ben öldüm de o yüzden mi çiçek kokusu alıyorum? Yok canım ölsem toprak kokardı çiçek değil. Saçmalama Avzem saçmalama sınırlarını zorlama da gözlerini aç iyice kafayı yedin sen çünkü. Gözlerimi araladığımda ilk önce etrafın netleşmesi için birkaç kez kırpıştırdım gözlerimi etrafta gezdirdiğimde hastane odasında olduğumu anlamam uzun sürmedi ama hastane odası hastane odası olmaktan çıkmış çiçek bahçesine dönmüştü.
Her yerde buket buket çiçekler hatta geçmiş olsun yazılı bir çelenk vardı tam yatağımın karşısında. "Bu ne lan?"diye mırıldandığımda yanımda elini çenesine yaslamış uyuyan Diyar yerinde sıçramıştı.
"Ne oldu Ali yine çiçek mi geldi?"diye söylenip etrafına bakındığında beni görmesiyle hızla ayaklandı ve kemiklerimi kırarcasına bana sarıldı.
"Ahh acıdı!"yumruklarımı kollarına vurduğumda benden ayrılmak zorunda kalmıştı kalktığı sandalyeye otururken ahtapot misali yapışmıştı elime. "Ne oldu bana ya? Acayip de midem dönüyor hala ya."
"Normal güzelim."
"Ne normal?"bir an duraksadım. "Ay ben hasta mıyım yoksa?"
"Yok güzelim nereden çıkardın?"dedi ve tebessüm etti elini karnıma götürürken hafifçe okşadı. "Bizim bir bebeğimiz olacak."hafifçe güldüm sonra daha çok güldüm kahkaha atmaya başladım hatta.
"Nasıl ya? Şaka mı bu? Bu kadar çabuk mu?"
"Korunmayınca bu kadar çabuk güzelim."
"Hay beynimi sikeyim biz daha evleneli bir ay zor oldu be."hafifçe dudaklarımı ısırırken Diyar verdiğim tepkiye kahkaha atmıştı.
"Güzelim bu kadar hoş bir haber böyle mi karşılanır?"dediğinde umursamazca omuz silktim yüzüm düşmüştü.
"Ya ben daha evliliğimizin tadını çıkartacaktım böyle seninle istediğimiz gibi gezip tozacaktım sonra işe başlayacaktım kariyer yapacaktım mis gibi bir sürü planım vardı benim ama olsun yapacak bir şey yok."hafifçe tebessüm edip elimi karnıma götürdüm. "Madem burada bir can yatıyor ne yapalım can bizim can ayy bizim bebeğimiz!"diye cıvıldadım.
"Ahh şöyle en sonunda istediğim tepki geldi!"
"Ay Diyar ben hamileyim!"
"Evet güzelim hamilesin."
"Bizim şimdi uzun uzun kurduğumuz hayallerdeki gibi bir tane bebeğimiz olacak öyle mi?"heyecanla kafasını salladığında ayaklanıp bana tekrar sarıldı.
"Evet güzelim aynen öyle olacak."
2 YIL ÖNCE
"Ne yapıyorsun güzelim?"diye yanıma kurulan Diyar ile tebessüm edip bilgisayarı gösterdim.
"Bak nasıl güzel mi?"
"Güzel de kim bu bebek kimin bebeği?"dediğinde omuz silktim.
"Bizim bebeğimiz."
"Ne?"
"Korkma korkma şaka yaptım yani bizim bebeğimiz derken buna böyle çift olarak fotoğrafımızı yüklüyoruz bu programda bizim karışımımız bir çocuk resmi çıkartıyor ortaya."dediğimde yüzündeki gülümseme artmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİSAL (Töre serisi)
ChickLit"Ben Zilan aşiretinin ağası Azad ağa! Kızımın yaşadığı bu rezilliği de onun onurunu da kurtaracağım ve bunu sadece bir hafta içinde yapacağım kızım Avzem Zilan'ı bir hafta içinde evlendireceğim."diyen babam ile gözyaşlarım bir kez daha süzüldü yanak...