EVE DÖNÜŞ

12.6K 447 41
                                    

Selam yeni bölüme hoş geldiniz umarım beğenirsiniz bugün aşırı meşgulüm ögleden sonra ancak eve gelebilirim :) Lütfen yorum yapın.

***

Sırtımı kapıya yaslarken içimdeki derin korkuyla ürkekçe bir nefes aldım. İkimizde o iğrenç zihniyetinden geçen sapıkça niyeti çok iyi biliyorduk. Belki de en başından beri hiç sarhoş olmamıştı sadece beni kandırmıştı? Kazağını üzerine giydiğinde dolabın yanına geçti ve bir iç çamaşırı aldı arkamı döndüğümde üzerini giymeye devam etti.

Bir süre sonra tekrar ona doğru döndüm. "Korkma sadece konuşmak istiyorum."dediğinde kapının yanından ayrılmadım karşıma geçtiğinde durdu.

"Uzak dur."dinlemedi elini yanağıma çıkarmaya çalıştığında bileğine vurarak ittim. "Çek o pis elini!"

"Tamam sıkıntı yok."diye mırıldandı. "Senden boşanmayacağım."dediğinde kaşlarımı çattım.

"Niye ya sen beni istemiyorsun ben seni istemiyorum gayet açık bence!"

"Seni istemiyor oluşum boşanacağımız anlamına gelmez."hafifçe güldüm.

"Hastasın sen psikopatsın senin hastaneye kapatılman lazım."bana tokat atmaya kalkıştığında bileğini tuttum. "Sakın bana dokunma ruh hastası!"

"ONA BAKARSAN SENDE SORUMSUZSUN!"

"Ne?"üzerime gelirken yer değiştirmiştik kapı tarafına o geçmişti ben banyo tarafına geçmiştim küçücük odanın içinde köşe kapmaca oynuyorduk resmen. "Ne sorumsuzluğu ne yapmışım ben?"

"Sen benim karım değil misin? O halde kadınlık görevlerini yerine getir."kollarımdan tuttuğunda ağzım açık kalmıştı.

"Oha oha ruh hastası cinsi sapık bırak beni!"beni kendine çekip boynumu öpmeye çalıştığında dizimi erkekliğine geçirdim. İki büklüm olup kıvranırken yatağın üzerinde tepsinin içinde olan kahveyi alıp yüzüne fırlattım. Hala sıcak oluşu canını yakmasını sağlamıştı hızlıca kapının yanındaki küçük kütüphaneyi kurcalamaya başladım anahtarı burada bir yere koymuş olmalıydı o kapıyı kilitlediğinde sadece bornozla duruyordu.

Kitapları ve kitaplıkta duran her şeyi titreyen ellerimle aşağıya atıp anahtarı aramaya başladım. İlk iki rafı boşaltmıştım parmak ucumda kalkıp üçüncü raftakileri atmaya başladım ama orada da yoktu sonra boyumun yetişmeyen kısmını fark ettim en üst rafa koymuştu. Başımı çevirdiğimde Dildarın kızaran yüzünü gördüm bir yandan erkekliğini tutup kendine gelmeye uğraşıyordu bir yandan da yanmıştı.

Hızlıca makyaj masamın önüne gelip yerdeki pufu ittirmeye başladım rafların yanına geldiğimde hızlıca pufun üzerine çıktım tam anahtarı alacaktım ki altımdaki pufu çekmişti. Hafif bir çığlık kaçtı ağzımdan yüz üstü yere kapaklandığımda Dildar omuzlarımdan tutup beni kaldırmaya çalıştı.

Bacağımı kaldırıp karnına vurdum hafifçe bir adım gerilediğinde tekrar üzerime geldi. "İMDAT!"avazım çıktığı kadar bağırdım bugün de bu pisliğe yem olmayacaktım. Konakta kimsenin olmadığı aklıma düştüğümde şansıma küfür ettim eğer konaktan ayrılmadıysa Diyar'ın burada olması gerekiyordu.

"Gel buraya!"diye bağırdı Dildar üzerime çıkmaya çalıştığında bende tam tersini yapıp kalkmaya çalıştım. Öküz gibi ağırlığını üzerime verdiğinde sırt üstü yere yapışmıştım üzerime çıktığında elbisemi çekiştirmeye başladı çıkarmasına izin vermedim. Yine vazgeçmedi elbiseden açık kalan göğüslerimi öpmeye çalıştığında midem şaha kalkmıştı raftan tutup yere attıklarıma çevirdim bakışlarımı.

VİSAL (Töre serisi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin