YALANLAR VE ORTAYA SAÇILANLAR

14.7K 535 41
                                    

Selam bu bölüm en sonunda beklenen Diyar Avzem hesaplaşması var. Bakalım Diyar'ı siz affedecek misiniz? Gerçi Avzem de affetmiş sayılmaz ama asıl suçlu bölüm sonunda :))

Multideki müziği hesaplaşmada dinlerseniz eğer duygulana bilirsiniz aldsfksaş Neyse yorum yapmayı unutmayınız :))

Diğer bölüm ufak bir spoler efso bir kıyamet kopacak haberiniz ola :))

***

Güç yaşamak güç hele bu konakta acayip güç. Her gün başka bir arbede hayır biz böyle bir psikoloji ile hala nasıl yaşamaya devam ediyoruz? Zeyno ile Diyar karşı karşıya kalmış birbirleriyle bakışırken ben ne bok yiyeceğimi düşünüyordum ki benim düşünmeme fırsat kalmadan Zeyno pençelerini çıkartıp Diyarın üzerine atladı.

"Aşağılık herif!"üzerine çullandığında tırnaklarıyla yüzünü çizmişti. Diyara tekme tokat giriştiğinde onu belinden tutup çekmeye çalıştım ama nafile kedi gibi dört patisiyle yapışmıştı çocuğun üzerine.

"Zeyno yapma duyacaklar!"

"Bırak abla ya bunun burada ne işi var bırak öldüreyim!"

"Yeter ya yeter abla kardeş ne meraklısınız yargısız infaz yapmaya!"Diyar en sonunda dayanamayıp sinirle bağırdığında ikimizde irkilmiştik birkaç adım gerilediğimizde Zeyno tekrar cırladı.

"Niye dinleyecekmişiz? Benim ablam senin yüzünden bu hayvanla evli!"dediğinde Diyar dayanamamış ve tekrar bağırmıştı.

"BENİM YÜZÜMDEN DEĞİL O ÇOK SEVGİLİ BABASI YÜZÜNDEN!"ikimizde kala kalırken Diyar sinirle bir sağa bir sola yürümeye başladı ellerini saçlarının arasından geçirirken sinirine hakim olmaya çalışıyordu.

"Babamla ne alakası var?"dedi Zeyno üste çıkarak her daim haklı ya da haksız olsa da üste çıkmada üzerine yoktu.

"Babanla çok alakası var eğer ben buradan gittiysem baban şu anda yaşıyor eğer ben gitmeyip burada kalsaydım o düğün zaten gerçekleşmeyecekti o düğün yerine cenaze olacaktı!"diye Zeynonun yüzüne yüzüne bağırdığında ikisini izliyordum bir yandan da Diyarın sözlerine anlam vermeye çalışıyordum ki Zeyno Diyarın omuzlarına vurup onu geri itti.

"Ne alakası var? Ha babam ne yaptı ki sana? Salak neden inanalım biz sana yüzsüz herif."dedi Zeyno.

"Biliyor musun? O çok sevgili babanın gerçek yüzünü gördüğünde bu burnu dik halini kibirli yüz ifadenin yıkılışını zevkle izleyeceğim."dedi Diyar.

"Neden bağırıp çağırıyorsunuz?"diyen sese döndü bakışlarımız Herdem muhtemelen bağırışlarımızı duyup kalkıp gelmişti.

"Hiç."dedi Diyar Herdem Diyara şaşkınca baktı.

"Sen kimsin?"dedi Diyar'a.

"Avzemle Zeynonun kuzeni Mahir."dediğinde Zeynonun kaşları şaşkınlıkla havalandı.

"Maşallah gelin hanımın parça parça bütün sülalesi bizim konağa geçiş yapıyor hepiniz de yatılı galiba."dediğinde bakışları bana döndü bu kez ve elinde tuttuğu fotoğrafı bana çevirdi. Fotoğraf benim ve Diyarın nişanında çekilmiş bir fotoğraftı. Diyar sağ tarafta ortamızda Zeyno ve Zeynonun yanında da ben duruyordum fotoğrafta parmağımızda kurdelesi yeni kesilmiş yüzükler vardı. "Sen kuzeninle mi nişanlandın?"o fotoğrafı nereden bulmuştu bilmiyorum ama başımızı çok ağrıtacağı benziyordu. "Halbuki eski nişanlın Diyar Miran diye biliyordum ben?"iğneleyici bir şekilde sorduğu soruyla ne cevap vereceğimi düşünüyordum ki Zeyno sukunetini koruyarak cevap verdi.

VİSAL (Töre serisi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin