HAYAL KIRIKLIĞI

4.4K 176 28
                                    

Selamm, yeni bölüme hoş geldiniz umarım beğenirsiniz ve çok ağlamazsınız gerçi ben yazarken duygulandım ama neyse. Lütfen allah rızası için bir yorum işsdlaş dolar yükseldikçe düşen tl gibi burada yorum dileniyorum sizden lütfen :)

***

Göğüs kanseri hem de son evre bu hiç şansım yok demek mi oluyor? Hayır hayır her zaman bir şans vardır imkansız diye bir şey yoktur hem tıp çok ilerledi öyle değil mi? "Ben ölecek miyim?"diye mırıldandığımda abim de benimle birlikte aynı şoku yaşıyordu.

"Ne demek göğüs kanseri ya!"diye sinirle söylendiğinde doktor oturmamızı işaret etmişti. Birlikte oturduğumuzda gözlerimden yaşlar damlıyordu ki abim tekrar konuştu. "Bir tedavisi var öyle değil mi?"

"Kanseri her aşamada tedavi edebiliyoruz ve kişilerin durumuna göre tedavi yöntemi belirliyoruz."dedi Ahmet Bey.

"Madem tedavisi var hemen başlayın kardeşim iyi olmak zorunda!"diye doktora çıkışmıştı ben ise sadece dinliyordum.

"Maalesef başlayamayız."dediğinde kaşlarım çatılmıştı.

"N-ne demek başlayamayız? Sebep?"dediğimde sıkıntıyla anlını ovdu.

"Siz hamilesiniz Avzem Hanım tedaviye başlamadan önce bir karar vermeniz gerekiyor."akan yaşlar hızlanırken ellerim gerginlikle titriyordu.

"Bebeğimle ne ilgisi var!"diye sinirle soluduğumda nefesimin kesildiğini hissettim.

"Meme kanseri tedavisinde baskılamamız gereken hormon östrojendir. Ama sizin gebeliğinizin ilerlemesiyle birlikte hormon seviyenizde büyük bir yükseliş oluşacak bu yükselme de tedaviyi imkansız kılıyor bebek büyüdükçe sizi öldürüyor."dedi Ahmet Bey.

"Be-bebeğimi mi alacaksınız?"dedim sinirlerim bozulmuştu gülmeye başlarken kafamı iki yana salladım. "Ol-olmaz tı-tıp çok ilerledi başka bir çaresi vardır. Abi he-hem Diyar da çok sevindi bir şey söyle şu doktora be-ben bebeğimi vermem aldırmam olmaz Diyar çok üzülür hayal kırıklığına uğrar herkes çok üzülür abi bir şey söyle!"

"Avzem saçmalama öleceksin gülüm anlamıyor musun? Başka çaren yok Diyar üzülür evet ama siz daha gençsiniz abiciğim bir bebeğini kaybede bilirsin ama yenisini gelir abiciğim yapma böyle."yanaklarımı okşadığında kafamı olumsuzca sallayıp ellerini ittim.

"Bir karar falan vermeyeceğim ben istemiyorum! Kimse de bu konuyu aileye anlatmayacak özellikle Diyara yoksa seni hasta bilgilerini izinsiz vermekten şikayet eder mesleğinden attırırım seni de silerim abi!"çantamı alıp sinirle doktorun odasından ayrıldığımda koşturarak ilerledim bir yandan ağlıyor bir yandan da durumu kabullenmek istemiyordum. Ben sağlıklıydım sadece göğsüm acıyordu hepsi bu bir göğüs acısından buraları gelmiş olamazdık hayır kesinlikle bir yanlışlık olmalıydı.

MİRTO

"Kardeşiniz göz göre göre intihara yürüyor beyefendi."diyen doktora döndüm hala şoku atlatmış değildim.

"Farkındayım beni silmesi falan umurumda değil ne gerekiyorsa onu yapacağım."dediğimde kafasını olumsuzca salladı.

"Onu zorlamanız bir işe yaramaz kendi rızası olmadığı sürece bebeğini alamayız ama ona yardımcı olabilecek bir şey biliyorum."dedi ve masada bana doğru bir kart uzattı. "Göğüs kanseri olan kadınlar hasta olduklarını kolay kolay kabullenemezler inkar ederler istemezler konduramazlar bu kart göğüs kanseri ile mücadele eden kadınların bir araya gelip yaşadıklarını anlatıp birbirlerine destek verdikleri klüp gibi bir yer. Eğer kardeşinizi bir şekilde ikna edip aralarına sokabilirseniz ona yardımcı olup hasta olduğunu kabullendire bilecek tek kişiler orada bence."dediğinde kartı almıştım. Doktor haklıydı bu gerçekten işe yarardı Avzem kendi gibi olan insanlarla yüzleşirse eğer ancak buna razı gelirdi bunları Diyarın da öğrenmesi gerekiyordu ama benim söylemem doğru olmazdı her şeyle olduğu gibi bununla da Avzemin yüzleşmesi gerekiyordu.

VİSAL (Töre serisi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin