🖤🔱
Selaaam!
Yeni kurguma hepiniz hoş geldiniz safalar getirdinizz slsçndşwnfşwfnUmarım beğenirsiniz atarken çoook heyecanlandım!!
Tarihide bırakayım şuraya sizde ne zaman okuduğunuzu bırakırsınız 10.12.2021
İyi ve keyifli okumalarrrr 🖤 yorum yapmayı ve yıldızı ışıldatmayı unutmayınnn.
Genç kız o gecede her gece olduğu gibi annesini ziyarete mezarlığa gitmişti. Özlüyordu annesini ve neredeyse her hafta iki gün giderdi mezarlığına. Ama bu gece farklı bir şeyler yapacaktı. Bu sefer annesiyle kalmak istiyordu. Bu fikrin saçmalığının bilincindeydi ama denemek istedi annesi için.
Uzun zaman sonra annesinin kokusuyla uyuyacağı için heyecanlıydı belki de.
Üzerine bir hırka giydi ve evden sessizce çıktı. Gece olduğu için babasının ve kardeşinin uyuduğundan emindi.
Annesinin, eşini özlediğini düşünüyordu sonuçta uzun zaman olmuştu eşiyle görüşmeyeli. Bu yüzden yanına telefonunu ve kulaklığını da aldı.
Ardından yürümeye başladı,
Ve mezarlığa girdi.
Annesinin mezarının yanına gitti.
"Merhaba anne. Umarım uyumuyorsundur." dedi ve mezarın yanına oturdu.
"Uyuyamadım yine, belki eskisi gibi senin kokunda uyuyabilirim diye düşündüm ve buraya geldim. Lütfen hemen git deme bana, gidemem." telefonunu açtı ve kulaklıkların birini annesinin toprağına bıraktı.
"Belki babamı özlemişsindir diye düşündüm."
Müzik listesinden bir şarkı açtı.
"Babamla senin şarkın..."
Bir iç çekti genç kadın ve kulaklığın tekini de kendi kulağına taktı.
Şarkı, Yaşlı Amca grubunun "İstanbul Beyefendisi" şarkısıydı.
Ve mezarın yanına uzandı.
Gözünden gelen bir yaş eşliğinde konuştu gözlerini kapatmadan önce, "İyi geceler anne." dedi.
🔱🖤
Hava soğuk olduğu için ve biraz ürktüğü için birkaç saat geçmesine karşın hâlâ uyuyamamıştı. Gözleri kapalıydı ancak uyumuyordu. birden ona doğru yaklaşan ayak seslerini duymaya başladı.
Gözleri hemen açıldı ve kulaklığın tekini kulağından çıkartıp sesin hangi yönden geldiğini anlamaya çalıştı.
Gecenin karanlığından çok net göremiyordu ama adım seslerini duyduğuna emindi."Anne sende duydun mu?" başını annesinin mezarına çevirdi.
"Kim var orada?" dedi birkaç kez karanlığa doğru.
"Merhaba Genç Hanım." duyduğu ses mezarlığın güvenliğine aitti.
"Ödüm koptu ya! Neden sessiz sessiz yaklaşıyorsun Mahmut ağabey altıma sıçıyordum!? Yeni hobin mezarlıktaki insanları korkutmak falan mı?" Sürekli o adamı gördüğü için artık böyle konuşmasına adam bile alışmıştı.
"Pardon korkutmak istememiştim burada kalamayacağınızı ve birazdan çıkmanız gerektiğini söylemek için gelmiştim."
"Tamam ben de birazdan çıkıyordum zaten."
Güvenlik sessizce uzaklaştı kadının yanından.
Tekrar uzandı ve gözlerini kapattı ardından şarkının ilk cümleleri tekrar doldurdu kulağını kadının.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3. mahalle
Teen Fiction"Beni bırakıp gittiğin gün öldüm ben. Sen beni bıraktın ama kalbimi kendine aldın. Kalbim seninle beraber uzaklaştı benden ve o gün son kez aldım nefes, o gün son kez yaşadım, o gün son kez hissettim. Ama en acısı da ne oldu biliyor musun? O gün son...