19. BÖLÜM

368 11 3
                                    




Gözlerimi açtığımda yatağımda yatıyordum. Başımdaki ağrıyla elimi başıma götürdüm.

Ne olmuştu bana? En son hatırladığım her yerimin kızarmaya başlamasıydı. Sonrasında nasıl yatağıma gelmiştim? Biri mi taşımıştı?
Kafamı kaldırıp etrafı inceledim. Odada kimse yoktu.

Koluma bir serum bağlıydı ve başımda ıslak bir bez vardı.
Acaba dünden sonra ateşim mi çıkmıştı?
Ayağa kalkmaya çalıştım ama başımın dönmesiyle kalkamadan yatağa geri yattım.
Evde birileri var mı acaba?

Komodinde duran telefonuma uzanıp Kuzey'i aradım.

"Kuzey,"

"Rüzgâr! Uyanmışsın." Sesi yakından geliyordu. Büyük ihtimalle evdeydi.

Kapımın açılmasıyla içeri Kuzey girdi. Koşarak yatağıma geldi ve bana sarıldı.

"İyisin."

"İyiyim." Konuşurken biraz zorlandığımdan dolayı öksürmüştüm.

"Hasta falan mı oldun?"

"Bilmiyorum, senin söyleyebileceğini düşünmüştüm."

Kuzey kafasını olumsuz anlamda salladığında odama birkaç kişinin daha girdiğini fark ettim.
Zifri, Ege, Çağrı ve Kaan.
Kaan endişeyle yüzüme bakıyordu. Sonra yanıma gelip elinin tersini yanağıma dokundurdu.

"Ateşi yok."

Elimi çektiğinde bir adım gerilemişti. Zifri yanıma geldiğinde yanaklarımdan öptü.

"Fazla mı yoruldun sen ondan mı böyle oldun?"

Gülümsedim.

Ege ve Çağrı da yanıma geldiklerinde Çağrı, "Hasta oldun sandık kızım ya korktuk." demişti.

Hasta olmadıysam neden koluma bir serum bağlı şu anda acaba Çağrı?

"Nasıl hasta değil miyim?"

"Hayır, farklı bir şey."

"Ne gibi bir farklılık?"

Hepsi sustu.
Kuzey'e döndüm.
Hepsi sussada o susmazdı.

"Kuzey?"

Ama onunda bilmediği belliydi. O da aynı benim gibi aval aval bakıyordu.

"Zamanı geldiğinde öğrenirsiniz."

Kendimi doğrultarak Kaan'a döndüm.

"Benimle ilgili bir bilgiyi bana söylemeyecek üstelik zamanı geldiğinde öğreneceğimi mi söylüyorsun? Kim sana bu hakkı veriyor peki? Hangi sıfatla?"

"Seninle ilgili bir bilgi olabilir ama canını tehlikeye atması hepimizle ilgili. Ayrıca bu hakkı kendi kendime veriyorum. Sıfatı da söylemeyeyim istersen."

Sinirle nefesimi bıraktım.

Bildiği şeyin onlarla ne alakası var bilmiyorum ama benim canımı tehlikeye atacak bir bilgiyse öğrenmek istiyorum. Önceden de söylediğim gibi hırs tehlikelidir.

3. mahalleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin