Selaaam!!
Welcome to ikinci bölüm dostlarım 💩
Yorum yapmayı ve yıldıza tıklamayı unutmayın lütfen 🖤
İyi okumalarrr...
12 saat sonra...
"Hâlâ kayıp olan Rüzgâr Çamlı'nın aramaları devam ederken polis en ufak bir bilginin bile Rüzgâr'ın nereye gittiği ile ilgili kanıt veya ipucu olabileceğini düşünüyor. Lütfen bir bilginiz varsa polise bildirin, belki de bir kadın cinayetini önlemiş olursunuz."
Kahvaltı ederken televizyonu izleyen Rüzgâr'ın abisi ve babası duydukları umutsuz haberlerle televizyonu kapattılar.
"Bugün mezarlığın oraya bakacaklarmış." dedi abisi.
"Bizde mi gitsek? Burada böyle oturmak hiç içime sinmiyor."
"Baba ben giderim ama sen evde kalsan daha iyi, hastasın biliyorsun."
"Ama kızım kayıpken böyle... olmaz."
" baba uzatma lütfen!"
Babası her ne kadar aramak istesede hastalığından dolayı çok uzun ayakta kalamıyordu. Bu yüzden gitmemesinin onun için daha iyi olduğunu biliyordu.
Karakol...
Kaan komiser Rüzgâr Çamlı dosyasına bakan polislerden biriydi. Bu yüzden akşam yapılacak olan mezarlık arama çalışmalarını o yönetiyordu.
Bir bardak filtre kahve aldı ve odasına girerek dosyayı tekrar incelemeye başladı.
Rüzgâr'ın bir abisi, bir babası ve vefat etmiş bir annesi olduğu bilgilerini ezbere bildiği için oraları atladı ve kaybolduğu geceye dair olan şeyleri okumaya başladı.
Ama o bilgiler bile yeterli değildi Kaan komisere.
Bu yüzden Rüzgâr'ın ailesiyle bizzat tanışmak için karakoldan ayrıldı ve dosyada belirtilen adrese doğru yola koyuldu.
Arabanın radyosunda en sevdiği şarkıya denk gelmek onu bir çocuk gibi neşelendirmişti.
Şarkıya eşlik etmeye başladı kısık bir sesle,
"İlk bakışta aşk mı olur, yoktur öyle şey..."Şarkı Yaşlı Amca grubunun İstanbul Beyefendisi şarkısıydı.
"Kandırıldım a dostlar varmış öyle şey..." diye fısıldadı.
Çok geçmeden Rüzgâr Çamlı'nın evine varmıştı.
Kapı ziline bastığında kapı açıldı. Kapıyı açan kişi Rüzgâr'ın babasıydı.
"Merhabalar, ben Kaan Ateş 3. Mahalle karakolu komiseriyim. Rüzgâr Çamlı'nın dosyasıyla ben ilgileniyorum. Müsaitseniz size birkaç soru soracağım."
"Tabii buyurun." dedi adam ve kapıyı Kaan komiserin ardından kapattı.
Salondaki tekli koltukların birine Kaan diğerine ise Rüzgâr'ın babası oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3. mahalle
Teen Fiction"Beni bırakıp gittiğin gün öldüm ben. Sen beni bıraktın ama kalbimi kendine aldın. Kalbim seninle beraber uzaklaştı benden ve o gün son kez aldım nefes, o gün son kez yaşadım, o gün son kez hissettim. Ama en acısı da ne oldu biliyor musun? O gün son...