Ο άνδρας ο σωστός...

520 51 157
                                    

Ευαγγέλια POV

"Περάστε." Ακουω ξαφνικά την διευθύντρια μου την Κρουέλα να μου λέει και διστακτικά μπαίνω μέσα στο γραφείο της κοιτάζοντας το πάτωμα.

"Α εσυ εισαι? Τι θέλεις?" Με ρωτάει αμέσως κάπως επιθετικά.

"Θέλω άδεια. Γιατί... Εμ... Εμ πρέπει να φυγω στις δώδεκα." Της λέω κάπως αγχωμένη.

"Μπα? Και γιατί Ευα θέλεις άδεια να φυγεις? Που έχεις να πας? Πάλι στην ψυχίατρο σου?" Με ρωτάει ειρωνικά και σφίγγω στην παλαμη μου το μπαλάκι που μου είπε η ψυχίατρος να κραταω.

"Όχι. Εμ.. Πρέπει... Πρέπει να πάω σε έναν άλλον γιατρό. Και για αυτό θέλω άδεια. Χωρίς όμως να μετρήσει κατά μου στην αξιολόγηση της προόδου μου γιατί μετά ο γιατρός μου μου είπε ότι έχει ραντεβου ξανά την άλλη εβδομάδα και ο... Ο Άγγελος τέλος πάντων ανησυχεί." Λέω εγώ αγχωμένη.

"Μάλιστα. Και αν επιτρέπεται σε τι γιατρό θα πας?" Με ρωτάει και την κοιτάζω κάπως ντροπαλα.

"Σε... Σε... Γυναικολόγο." Της απαντάω και με κοιτάζει με απορία.

"Και εσυ? Τι πάθατε όλες σας και βιάζεστε να πάτε σε γυναικολόγο τόσο μικρές?" Σχολιάζει.

"Εγώ... Εγώ έχω... Βασικά δεν... Δεν..." Λέω αγχωμένη όμως με διακόπτει.

"Καλά καλά τέλος πάντων. Θα σου δώσω την άδεια να πας αρκεί να μου πεις το όνομα του γιατρου να μου δώσεις το τηλέφωνο του προκειμένου να του τηλεφωνήσω και να μου πει ότι όντως έχεις ραντεβου μαζί του. Μάλιστα προκειμένου να μην περάσουν οι απουσίες σου θα μου φέρεις ένα χαρτί υπογεγραμμένο από αυτόν." Μου λέει και βιαστικά βγάζω το χαρτάκι με τα στοιχεία του από την τσέπη του μπλε δερμάτινου μπουφάν μου.

"Αυτό εδώ είναι." Λέω αμέσως και εκείνη το κοιτάζει.

"Συγνώμη... Στον Μιχαήλ Παναγόπουλο θα πας?" Με ρωτάει κάπως εκνευρισμένη.

"Εμ ναι γιατί?" Απαντάω και εκείνη αμέσως σκίζει το χαρτάκι.

"Γιατί αυτός κάθε φορά που βλεπει κοπέλα στην ηλικία σου... Και λίγο μεγαλύτερη κοιτάζει να της κάνει εξετάσεις που δεν χρειάζεται μόνο και μόνο για να διασκεδάσει εκείνος." Μου λέει και την κοιτάζω έκπληκτη.

Τι?

Όντως τώρα?

"Κα... Κάνουν τέτοια πράγματα γιατροί?" Ρωτάω μπερδεμένη και εκείνη πετάει τα κομματάκια από το χαρτάκι στον μικρό κάδο απορριμμάτων κάτω από το γραφείο της.

Η υιοθεσίαWhere stories live. Discover now