Άγγελος POV
Ένας μήνας μετά..."Άγγελε παράτησες τις υποθέσεις σου?" Ακουω την αδελφή μου την Νικολέτα να φωνάζει καθώς μπουκάρει μέσα στο σπίτι μου.
"Καλημερα και σε εσένα αδελφουλα." Της λέω κάπως ειρωνικά και εκείνη γυρνάει και με κοιτάζει εκνευρισμένη.
"Είσαι ηλίθιος? Παράτησες τις υποθέσεις σου! Ξέρεις τι σημαίνει αυτό? Ότι ουσιαστικά δεν κάνεις τίποτα στην υπηρεσία!" Φωνάζει εγώ όμως μενω ήρεμος.
"Έπρεπε να το κάνω και το έκανα. Αυτοί οι έμποροι ναρκωτικών μου έστειλαν ένα απειλητικό μήνυμα. Απείλησαν την Ευα. Δεν είχα σκοπό να βάλω την ζωή της σε κίνδυνο ειδικά μετά από όλα όσα έχει περάσει προκειμένου να βρω τους εμπόρους ναρκωτικών." Απαντάω.
"Επίσης έχω ανοίξει ξανά την υπόθεση της δολοφονίας του Φάνη και τις υποθέσεις εκείνου του μικρου βλακα του Σέργιου που μέχρι στιγμής από όσο ξέρουμε έχει βιάσει δυο κοπέλες και έχει κάνει απόπειρα να βιάσει και άλλη μια. Που τυχαίνει να είναι η Ευα." Συνεχίζω να της λέω.
"Μιλάμε για μια υπόθεση δολοφονίας και για ναρκωτικά. Ναρκωτικά που δίνουν σε παιδια στην ηλικία της Εύας. Και αφου νοιάζεσαι τόσο για την Εύα και θέλεις να την προστατευσεις θα έπρεπε σαν αστυνομικός που είσαι θα πρέπει να αρχίσεις να ψάχνεις τους εμπόρους προκειμένου να την προστατευσεις. Γιατί πολυ ευκολα θα μπορουσε να είναι ένα από τα θυματα τους που σε ένα πάρτι θα του δώσουν ναρκωτικά και στην συνέχεια να πεθάνει από αυτά." Μου λέει εκείνη αυστηρά.
"Υπάρχουν και άλλοι αξιόλογοι και καλυτεροι αστυνόμοι από εμένα. Μπορείς να τις αναθέσεις σε έναν από αυτους ή σε δυο η σε όσους θέλεις. Θα την βρουν την άκρη τους.'' Της λέω εγώ ήρεμα.
"Ναι αλλά εγώ είμαι η διοικητής. Εγώ αποφασίζω. Δεν μπορείς να κάνεις ότι θέλεις χωρίς να με ρωτήσεις. Είναι θέμα ιεραρχίας. Δεν μπορείς να με προσπερνάς έτσι μόνο και μόνο επειδή είμαι αδελφή σου και ξέρεις ότι δεν θα σου κάνω αναφορά. Γιατί αν ήταν άλλη η άλλος στην θέση μου θα σου έκαναν αναφορά." Μου λέει εκείνη κοιτάζοντας με έντονα στα μάτια και ναι.
Έχει δίκιο.
Δεν μπορώ να παρατάω έτσι υποθέσεις και να αναλαμβάνω η να ανοίγω καινούριες... Η παλιές... Χωρίς να ρωτάω τον διοικητή.
Που στην συγκεκριμένη περίπτωση την διοικητή που είναι η αδελφή μου.
"Ξέρεις γιατί το κάνω. Για να προστατευσω την Εύα. Και επειδη πρεπει επιτέλους να δικαιωσω τον Φάνη. Ειδικά μετά από τις καταγγελίες της Πελαγίας και του Ερμή Παπαπέτρου για τουν Δημοσθένη Παπαπέτρου. Ο οποίος δυο εβδομάδες τώρα που τον έχουμε συλλάβει δεν έχει βγάλει λέξη. Οπότε πρέπει να βρω στοιχεία." Της εξηγώ και τότε εκείνη σηκώνει την μπλουζα της με αποτέλεσμα να φανεί η ουλή στην κοιλιά της.
YOU ARE READING
Η υιοθεσία
Humor"Δηλαδή πηρε την κηδεμονία σου για να μην μπεις σε αναμορφωτήριο?" Με ρωτάει ο Ερμής και γυρνάω και τον κοιτάζω ειρωνικά. "Όχι. Την πήρε επειδή είμαι ένα ήρεμο και ευκολο άτομο και μπορεί κάποιος να συγκατοικήσει μαζί μου ευκολα και ήρεμα." Απαντάω...