Ευαγγέλιας POV
"Εύα μου θα ήθελα να ηρεμήσεις λίγο." Ακουω τον Ορφέα να μου λέει όμως εγώ το μόνο που κάνω είναι να σφίγγω τις γροθιές μου όσο βλέπω τον Στέργιο να εκμεταλλεύεται την καημένη και κακομαθημένη Βανέσα η οποία δεν ξέρει οτι ο γκόμενος της είναι ένας βιαστής και αυτή την στιγμή κάθονται και φιλιούνται στην μέση του προαυλίου.
"Είναι ένας μαλάκας. Ένα τέρας. Έκανε κακό στην φίλη μας την Εβελίνα και είναι θέμα χρόνου μέχρι να κάνει κακό και στην Βανέσσα η οποία είναι τόσο ηλίθια που δεν μπορεί να καταλάβει ότι αυτός ο μαλάκας την εκμεταλλεύεται και μια μέρα θα κάνει ότι έκανε και στην Εβελίνα." Λέω εγώ ενώ σιγά σιγά νιώθω τις παλάμες μου να ματώνουν.
"Μπορείς να σταματήσεις να το κάνεις αυτό?" Ακουω ξαφνικά τον Ερμή να μου λέει καθώς εμφανίζεται από πίσω μου κάνοντας με να τρομάξω.
"Εσυ μπορείς να σταματήσεις να έρχεσαι από πίσω μου και να μου φωναζεις κάνοντας με να τρομάξω η θα περιμένεις να πάθω καμια ανακοπή από την τρομάρα μου παλιό ηλίθιε μαλάκα!" Φωνάζω χωρίς να μπορώ να διαχειριστώ τα νευρα μου και βλέπω τον Ερμή να με κοιτάζει έκπληκτος.
"Εύα μου όπως προανέφερα θα ήθελα να ηρεμήσεις λίγο. Όσο δυσκολο και να σου είναι." Μου λέει ξανά ο Ορφέας κάνοντας με να θυμώσω ακόμα πιο πολύ.
"Είσαι ηλίθιος? Δεν ξέρεις ότι δεν λέμε ποτέ σε κάποιον που έχει νευρα να ηρεμήσει?" Τον ρωτάω ειρωνικά.
"Και εσυ Ευάκι δεν ξέρεις ότι το να τραυματίζεις τις παλάμες σου είναι κάτι που σου κανει κακό?" Με ρωτάει και ο Ερμής κάνοντας με να αρχίσω να γελάω λιγάκι ειρωνικά.
"Χαχα συγνώμη Ερμή. Από εδώ και πέρα από καρπό και πάνω." Τον κοροϊδεύω και αμέσως τον βλέπω να νιώθει άσχημα.
Ουπς.
Λάθος μου.
"Εύα δεν έπρεπε να το πεις αυτό. Ηρέμησε σε παρακαλώ." Μου λέει ξανά ο Ορφέας και γυρνάω και τον κοιτάζω ξανά.
"Ρε δεν με παρατάς λέω εγώ γαμω το κερατο μου γαμω?" Συνεχίζω να φωνάζω όμως η οργή και αυτό το άσχημο συναίσθημα μέσα μου δεν λέει να υποχωρήσει.
Νιώθω... Τόσο οργισμένη.
Δεν ξέρω γιατί αλλά έτσι νιώθω.
Θέλω να αρχίσω να φωνάζω.
Να ουρλιάζω και να αρχίσω να χτυπάω πράγματα.
YOU ARE READING
Η υιοθεσία
Humor"Δηλαδή πηρε την κηδεμονία σου για να μην μπεις σε αναμορφωτήριο?" Με ρωτάει ο Ερμής και γυρνάω και τον κοιτάζω ειρωνικά. "Όχι. Την πήρε επειδή είμαι ένα ήρεμο και ευκολο άτομο και μπορεί κάποιος να συγκατοικήσει μαζί μου ευκολα και ήρεμα." Απαντάω...