"Αδελφούλα γυρισες?" Ακουω ξαφνικά τον Θάνο να με ρωτάει καθώς μπαίνω μέσα στο σπίτι του Αγγέλου και τον κοιτάζω ειρωνικά.
"Όχι. Αυτό είναι το ολόγραμμα μου." Λέω και με κοιτάζει με poker face.
"Πολύ βασική απάντηση." Με κοροϊδεύει.
"Λες εσυ εμένα βασικια? Που είσαι λες και μόλις βγηκες από το τικ τοκ?" Συνεχίζω να τον κοιτάζω ειρωνικά.
"Κατάλαβα πάλι έχεις νευρα." Λέει και σφίγγω τις γροθιές μου.
"Ότι θέλω έχω ηλίθιε βλάκα μαλακα!" Φωνάζω χωρίς να μπορώ να συγκρατήσω τα νευρα μου και με κοιτάζει έκπληκτος ενώ τότε μπαίνει μέσα στο σπίτι ο Άγγελος.
"Τι έγινε ρε παιδιά?" Μας ρωτάει και αμέσως γυρνάω και τον κοιτάζω.
"Ότι θέλουμε! Παράτα μας και εσυ! Που ήρθες εδω να μας το παίξεις μπάτσος!" Φωνάζω και σε εκείνον.
"Εντάξει Εύα μου μην ανησυχείς. Σταματάω." Λέει ήρεμα καθώς κλείνει την πόρτα πίσω του ενώ τότε μας πλησιάζει και η Εβελίνα.
"Ευάκι μου είσαι καλά?" Με ρωτάει εκείνη ανήσυχη.
"Ναι καλά είμαι! Αμάν! Δεν είμαι δέκα χρονών!" Συνεχίζω να φωνάζω χωρίς να μπορώ να σταματήσω να φωνάζω.
"Το μόνο που θέλω είναι να πάω πάνω! Να πάω πάνω στο δωμάτιο μου και να μην με πλησιάσει κανενας σας! Θέλω να μείνω μόνη μου! Να μην με πλησιασει κανένας σας! Θέλω να μείνω μόνη μου!" Φωνάζω ξανά και αρχίζω να ζαλίζομαι λιγάκι.
"Ευάκι μου είσαι καλά?" Με ρωτάει ο Θάνος αμέσως ανήσυχος και γνέφω θετικά.
"Ναι είμαι καλά. Είμαι καλά. Απλά θέλω να μείνω μόνη μου. Μην μου μιλήσει κανένας σας!" Λέω και πάω να ανεβω τις σκάλες όμως νιώθω έτοιμη να πέσω κάτω αλλά ευτυχώς ο Άγγελος με πιάνει και με κρατάει.
"Ευα δεν θα ανέβεις πάνω. Ζαλίζεσαι. Θα κάτσεις στον καναπέ θα σου φερω να φας παστίτσιο και μετά θα πας πάνω να ηρεμήσεις. Αλλά θα φας. Θα φας αλλιώς θα αρχίσω και εγώ να θυμώνω." Μου λέει αυστηρά και μουτρωνω.
"Δεν θέλω να φάω. Έφαγα στο σχολείο. Ένα κουλούρι. Και ήπια και μια βαλεριανα." Απαντάω εγώ.
"Τρομερό φαγητό." Με κοροϊδεύει.
"Ρε Ευα μου κάτσε τώρα εδώ να φας. Και θα φαω και εγώ. Θα φαμε παρέα και θα δουμε τηλεόραση." Μου λέει και η Εβελίνα ήρεμα και σηκώνω το κεφάλι μου και την κοιτάζω με απορία.
YOU ARE READING
Η υιοθεσία
Humor"Δηλαδή πηρε την κηδεμονία σου για να μην μπεις σε αναμορφωτήριο?" Με ρωτάει ο Ερμής και γυρνάω και τον κοιτάζω ειρωνικά. "Όχι. Την πήρε επειδή είμαι ένα ήρεμο και ευκολο άτομο και μπορεί κάποιος να συγκατοικήσει μαζί μου ευκολα και ήρεμα." Απαντάω...