Το θρίλερ

482 51 128
                                    

"Φυγε από εκεί! Είπα φυγε απο εκει! Καλά είσαι ηλίθιος γιατί πας εκεί?" Φωνάζει ο Ορφέας φοβισμένος και τότε ο βλάκας πρωταγωνιστής ανοίγει την πόρτα της αποθήκης και μπαίνει μέσα ενώ εγώ με την Εβελίνα είμαστε αγκαλιά και έχουμε βάλει η καθεμία μας από ένα μαξιλάρι στην μάπα μας για να μην δουμε την τρομακτική κουκλα του σατανά να σκοτώνει άγρια τον βλακα πρωταγωνιστή χωρίς λογική.

Μα καλά για πιο λόγο όταν ακουει περίεργους ήχους και ψυθιρους στο υπόγειο όλοι οι ήρωες στα θρίλερ πάνε να δουν τι συμβαίνει?

Εγώ μια φορά άκουσα ένα βάζο στο σπίτι του πατερα μου να πέφτει από τον αέρα και φορώντας ακόμα πιτζαμες και παντόφλες αφου ήμουν από τον υπνο απλά έτρεξα έξω από το σπίτι και πήγα στην γειτόνισα γιατί φοβόμουν να μείνω μόνη μου.

"Οχι!" Ακουω την Βανέσσα να φωνάζει και μετά ο Ορφέας και κ Ερμής τσιρίζουν φοβισμένοι και το ίδιο κάνουμε και εγώ με την Εβελίνα.

"Μα καλά εσείς γιατί τσιριζετε? Αφου δεν βλέπετε καν την ταινία!" Μας ρωτάει ο Ερμής όμως να πω την αλήθεια δεν ψηνομαι να βγάλω το μαξιλάρι από την μάπα μου.

Καλά είμαι έτσι τώρα που δεν βλέπω.

"Τσιριξατε εσείς οπότε μαντεύουμε ότι κακό συνέβη και φοβόμαστε." Απαντάει η Εβελίνα.

"Μπορείτε να μου πείτε γιατί βλέπαμε θρίλερ με φώτα και πατζουρια κλειστά? Εχω πεθάνει από τον φόβο μου!" Γκρινιάζει η Βανέσσα.

"Συμφωνώ με την ψιλομύτα. Επίσης δεν ξέρω τι θα κάνετε αλλά θα με γυρίσετε όλοι μαζί στο σπίτι και θα περιμένετε να έρθει ο Άγγελος για να φυγετε! Εγώ δεν μενω μονη μου!" Λέω φοβισμένη και τότε ακουμε τον πρωταγωνιστή να φωνάζει τρομοκρατημένος και τελικά καποιος κλείνει την ταινία.

"Τι έγινε καλέ?" Ρωτάω χωρισ φυσικά να πάρω το μαξιλάρι από την φάτσα μου.

"Το έκλεισα." Ακουω τον Στέργιο να λέει  και παλι καλά που έχω το μαξιλάρι μπροστά μου και δεν μπορεί να δει την ξινίλα μου.

Ο μαλάκας.

"Γιατί το εκλεισες?" Ρωτάει με παράπονο ο Ορφέας.

"Καλά μαζόχες είσαστε και θέλετε να το δείτε? Αφου τόση ώρα κάνετε σαν γυναικούλες." Κοροϊδευει.

"Δεν έχει σημασία. Είπαμε ότι θα δουμε όλο το θρίλερ και θα το δουμε." Λέει ο Ερμής σχετικά αποφασιστικά.

"Εδώ το φυτό και το φρικιό δεν βλέπουν τίποτα γιατί κρυβονται πίσω από ένα μαξιλάρι λες και αν έρθει να τους φάει η κουκλα του σατανα το μαξιλάρι θα τις σώσει." Μας κοροιδευει.

Η υιοθεσίαWhere stories live. Discover now