Πριν δέκα χρόνια...
"Έρχεται το αεροπλανάκι..." Μου λέει ο αδελφός μου ο Φάνης καθώς πάει να με ταΐσει με το σπανακόρυζο όμως εγώ ξινίζω την φάτσα μου.
"Οχι οχι δεν θέλω. Δεν θέλω. Δεν μου αρέσει το σπανακόρυζο." Γκρινιάζω.
"Ναι αλλά έχει έρθει το αεροπλανάκι." Μου λέει ο Φάνης χαμογελαστος.
"Φάνη δεν είμαι δυο χρονών. Δεν θέλω να φάω. Είναι σπανακόρυζο. Δεν μου αρέσει. Δεν θέλω να το φάω." Του λέω και εκείνος αφήνει μια ανάσα.
"Θέλεις να φας κάτι άλλο τότε?" Με ρωτάει και γνέφω θετικά.
"Ναι ναι! Να παραγγείλεις σουβλάκια!" Του φωνάζω και εκείνος γελώντας φιλάει τα μαλλιά μου.
"Εντάξει μωρό μου θα παραγγείλουμε σουβλάκια. Όμως δεν θα το πεις σε κανέναν. Θα είναι το μυστικό μας. Αλλιώς η μαμά και ο μπαμπάς θα μας μαλώσουν." Μου λέει καθώς μαζευει το αηδιαστικό σπανακόρυζο.
"Ασε τα λόγια αδελφέ και φέρε σουβλάκια να φαμε. Πεινάμε." Του λέω κοπανώντας το χεράκι μου στο τραπέζι μου και εκείνος γελώντας φιλάει για ακόμα μια φορά τα μαλλιά μου.
Πρέπει να του αρέσουν πολυ τα μαλλιά μου για να τα φιλάει συνέχεια.
"Τις θέλεις να φας? Παιδικό σουβλάκι?" Με ρωτάει και το σκέφτομαι λιγάκι.
"Μπα όχι ένα κανονικό θέλω. Μεγάλο με χοιρινό πατάτες ντομάτα κρεμμύδι μουστάρδα κέτσαπ και σος. Και μια μερίδα πατάτες." Του απαντάω και εκείνος με κοιτάζει έκπληκτος.
"Πλάκα μου κάνεις?" Με ρωτάει και γνέφω αρνητικά.
"Ευα έχεις πολυ μικρό στομάχι. Βασικά δεν ξέρω αν επιτρέπεται να φας τόσο βαρυ φαγητό. Μπορεί να αρρωστήσεις μετά." Μου λέει και το σκέφτομαι λιγάκι.
"Αν φάω δηλαδή τόσο πολυ μπορεί να αρρωστήσω και αυριο να μην παω σχολείο?" Ρωτάω.
"Ναι μωρακι μου." Απαντάει εκείνος.
"Οκέι τότε να βάλουν και πάπρικα στις πατάτες." Του λέω και εκείνος γελώντας βγάζει το κινητό μου.
"Ρε αγάπη μου δεν κάνει να τρως τόσο βαριά από τώρα... Μέχρι τα δεκαπέντε σου θα έχεις γίνει υπερβαρη. Σε σημείο που θα είναι κακό για την υγεία σου." Μου λέει και τον κοιτάζω στα μάτια.
"Και τι? Θα είμαι άσχημη?" Του λέω και με κοιτάζει έκπληκτος.
"Τι? Οχι! Οχι! Φυσικά και όχι! Οσα κιλά και να είσαι εσυ πάντα θα είσαι πανέμορφη!" Μου απαντάει αμέσως και χαμογελάω.
YOU ARE READING
Η υιοθεσία
Humor"Δηλαδή πηρε την κηδεμονία σου για να μην μπεις σε αναμορφωτήριο?" Με ρωτάει ο Ερμής και γυρνάω και τον κοιτάζω ειρωνικά. "Όχι. Την πήρε επειδή είμαι ένα ήρεμο και ευκολο άτομο και μπορεί κάποιος να συγκατοικήσει μαζί μου ευκολα και ήρεμα." Απαντάω...