Άγγελος POV
"Ευάκι αγάπη μου και εμένα μου έλειψες αλλά θα σε παρακαλούσα να φυγεις απο πανω μου γιατί με πονάει η μέση μου λιγάκι." Της λέει ο Θάνος όμως η Ευα δεν κάνει τον κόπο να φυγει απο πανω του και γνέφει αρνητικά.
"Όχι. Μου έλειψες." Απαντάει εκείνη.
"Ευάκι μου δεν είναι σωστό. Ξεκόλλα πανω απο τον αδελφό σου. Θα πάθει τίποτα." Της λέω και εγώ.
"Είπα όχι." Λέει εκείνη με πείσμα και ο Θάνος γελώντας φιλάει τα μαλλάκια της.
"Δεν πειράζει. Μπος στην ευτυχία της Εύας τι είναι ο πόνος?" Σχολιάζει ο Θάνος και τότε βλέπω την Εύα μου ενθουσιασμένη να σηκώνει λίγο το κεφάλι της και να κοιτάζει τον αδελφό της στα μάτια.
"Θα κάτσεις πολλές μέρες έτσι δεν είναι?" Τον ρωτάει χωρίς να έχει κατέβει από την αγκαλιά του αδελφου της.
"Έτσι λέω." Της απαντάει και εκείνη χαρουμενη τσιριζει λιγάκι και πέφτει ξανά πανω του κάνοντας τον να γελάσει ενώ εγώ χαμογελάω βλέποντας την έτσι χαρουμενη.
"Τέλεια τέλεια! Τέλεια!" Φωνάζει η Εύα χαρουμενη.
"Εδώ θα μείνεις μαζί μας έτσι? Το σπίτι έχει πολλά δωμάτια! Μπορείς να μείνεις εδώ?" Τον ρωτάει η μικρή και εκείνος την βγάζει από την αγκαλιά του.
"Δεν ξέρω αγάπη μου. Η αλήθεια είναι ότι σκεφτομαι να πάω να μείνω μαζί με τον πατέρα μας." Της απαντάει και αμέσως το χαμόγελο σβήνει από τα χείλη της.
"Μα γιατι?" Τον ρωτάει με παράπονο και εκείνος γελώντας τσιμπάει τα μαγουλάκια της.
"Οοοο είσαι τόσο γλυκουλα όταν παραπονιέσαι." Της λέει η Εύα όμως συνεχίζει να τον κοιτάζει με παράπονο.
"Ναι όμως θέλω να μείνεις εδώ μαζί μου για να σε βλέπω κάθε μέρα. Μου έλειψες μαλάκα." Λέει η μικρή και ο Θάνος γελάει έγω όμως γουρλωνω τα μάτια μου.
"Εύα! Την γλώσσα σου!" Την μαλώνω αμέσως.
"Ασε την Άγγελε δεν πειράζει. Είναι μια μικρή λιμενεργάτης η αδελφουλα μου." Κοροιδευει ο Θάνος.
"Ναι αλλά και εσυ δεν λες σε αυτόν τον λιμενεργάτη γιατί δνε θα μείνεις μαζί του." Λέει η μικρή με πείσμα.
"Επειδή έχω πάρα πολύ δουλειά και θα φέρνω δουλειά στο σπίτι." Της απαντάει και η μικρή τον κοιτάζει με απορία.
"Εσυ δεν σπουδάζεις ιατρική ακόμα?" Τον ρωτάει.
"Ναι αλλά είμαι στο πέμπτο έτος." Της απαντάει εκείνος.
YOU ARE READING
Η υιοθεσία
Humor"Δηλαδή πηρε την κηδεμονία σου για να μην μπεις σε αναμορφωτήριο?" Με ρωτάει ο Ερμής και γυρνάω και τον κοιτάζω ειρωνικά. "Όχι. Την πήρε επειδή είμαι ένα ήρεμο και ευκολο άτομο και μπορεί κάποιος να συγκατοικήσει μαζί μου ευκολα και ήρεμα." Απαντάω...