Ευαγγελία POV
"Αυτά τα ρούχα είναι απαίσια." Λέω στον Άγγελο καθώς κάθομαι στο τραπέζι να φαμε μαζι πρωινό ενώ κοιτάζω την σχολική στολή μου με ένα βλέμμα αηδίας.
"Ευάκι μου όλα τα ρούχα είναι όμορφα. Αλλά πολλά από αυτά δεν είναι στο στυλ μας." Μου απαντάει εκείνος με ένα ήρεμο τόνο στην φωνή του και κοιτάζω ξανα τα ρούχα μου.
Κόκκινο μπλε καρό φουστα λευκό πουκαμισο και μπλε σακάκι και γραβάτα.Ναι.
"Όχι επιμένω στην πρώτη μου δήλωση." Του λέω και τον ακουω να γελάει.
"Πάντως αν δεν σου αρέσει η φουστα έχεις και παντελόνι." Μου λέει και τον κοιτάζω κάπως ειρωνικά.
"Ναι. Ένα στο χρώμα εκρου του νεκρου που δεν κολακευει καν το σώμα μου αλλά μόνο τα σώματα των ψηλών κοριτσιών με τέλειες αναλογίες μοντέλου. Όχι σε ευχαριστώ δεν θα πάρω." Του απαντάω και αφήνει μια ανάσα.
"Ότι θέλεις εσυ Ευάκι μου. Αν και νομίζω ότι τα ρουχα που φοράς σου πάνε. Κάνουν και ωραίες αντιθέσεις με τα... Κοσμήματα σου στο πρόσωπο στα αυτακια σου και στα χεράκια σου." Μου λέει και χαμογελαστή κοιτάζω τα χέρια μου που φοραω δυο υπέροχα μαυρα βραχιόλια με νεκροκεφαλες
Στο πρόσωπο μου δεν φοραω τίποτα το ιδιαίτερο παρά μόνο δυο διαμαντακια στο κάτω και άνω χείλος μου και ένα κρικάκι στην μυτη μου.
Στα αυτιά μου εχω φορέσει απλά μαυρα σκουλαρίκια και στις τρεις... Δηλαδή έξι βασικές τρυπες στην κάτω μεριά των αυτιών μου ενώ στην κορφή του αριστερού μου αυτιού έχω περάσει ένα μαυρο φιδι.
Μου αρέσουν πολύ τα κοσμηματα μου που είναι έτσι πιο σκουρόχρωμα και πιο... Ιδιαίτερα.
"Πάντως μου κάνει εντυπωση που δεν έκατσες να βαφτείς. Θυμάμαι πέρσι που σε είδα τελευταία φορά είχες κάνει ένα eyeliner... Η Νικολέτα και η Αρμονία το ζήλεψαν." Σχολιάζει ο Άγγελος και γελάω λιγάκι.
"Ναι η μεγάλη μου προσπάθεια στο να μάθω να βαζω eye liner έχει στεφθεί εδώ και δυο χρόνια με επιτυχία... Αλλά όχι στις 7:30 το πρωί. Τέτοια ώρα νυστάζω. Για αυτό έκανα και τα μαλλιά μου αλλα μια πλάγια γαλλική. Δεν είχα όρεξη να κάνω κάτι πιο... Grande." Του λέω και τότε εκείνος με κοιτάζει.
"Γενικά έχεις πολύ καλό χέρι. Και μα ζωγραφίζεις ξέρεις... Και να βάφεσαι και να φτιάχνεις μαλλιά... Έχεις σκεφτεί να ακολουθήσεις τις εικαστικές η τις πιο... Αισθητικές τέχνες?" Με ρωτάει.
YOU ARE READING
Η υιοθεσία
Humor"Δηλαδή πηρε την κηδεμονία σου για να μην μπεις σε αναμορφωτήριο?" Με ρωτάει ο Ερμής και γυρνάω και τον κοιτάζω ειρωνικά. "Όχι. Την πήρε επειδή είμαι ένα ήρεμο και ευκολο άτομο και μπορεί κάποιος να συγκατοικήσει μαζί μου ευκολα και ήρεμα." Απαντάω...