Δυο στα τρία

496 46 189
                                    

Γεια σας διαβολάκια. Θα ήθελα να σας προειδοποιήσω ότι το κεφάλαιο θα έχει ιδιαίτερα βίαιο περιεχόμενο. Διαβάζετε με δική σας ευθυνη. 💘😈

Στέργιος POV

"Μπορείς να μου πεις γιατί το έκανες αυτό?" Με ρωτάει εκνευρισμένη η Βανέσα και ρολαρω τα μάτια μου ενοχλημένος με την συμπεριφορά της.

Την βλέπω να τρώει και εκείνη το χαστουκι της...

"Μίλησες πολύ άσχημα στην Εύα! Και δεν ήταν η πρώτη φορά! Θα έπρεπε να ντρέπεσαι! Η Εύα είναι φίλη μου! Μπορεί όχι η κολλητή μου αλλά την συμπαθώ πολύ και κάνουμε παρέα! Πρέπει να την σέβεσαι! Η μάλλον όχι! Θα πρέπει να την σέβεσαι επειδή είναι μια γυναίκα!" Συνεχίζει με το κήρυγμα.

Ναι.

Γιατί είπαμε ότι εμπλεξα εγώ με φεμινίστρια?

Αααα ναι.

Γιατί θέλω τρία στα τρία.

Επίσης ρίχνω στάχτη στα μάτια του Ερμή.

Και μπορώ να είμαι πιο κοντά σε εκείνη... Στην Εβελίνα...

"Αυριο στο σχολείο θα της ζητήσεις συγνώμη για την συμπεριφορά σου!" Μου φωνάζει και θυμωμένος κοπανάω το ξυλο το κρεβατιού μου και γυρνάω και την κοιτάζω.

"Ήρθες σπίτι μου για να μου δώσεις διαταγές? Για να με βρίσεις? Για την ψυχοπαθή φίλη σου?" Της φωνάζω και εκείνη με κοιτάζει στα μάτια χωρίς να με φοβάται.

Αν της τα βγάλω θα φταίω εγώ μετά?

"Σου ειπα θα μιλάς καλυτερα για της φίλες μου!" Μου απαντάει εκείνη με θράσσος και τότε την αρπάζω από τον αυχένα και την κολλάω πανω μου χωρίς μα έχω σταματήσει να την κοιτάζω.

"Και εσυ μια γυναίκα θα μου πεις τι θα κάνω?" Την ρωτάω χωρίς να φωνάζω αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μου εχουν φυγει τα νευρα.

"Εγώ μια γυναίκα απαιτώ να σέβεσαι όλες τις υπόλοιπες γυναίκες και εμένα μαζί." Μου απαντάει και τότε χωρίς να μπορώ να ελέγξω τον εαυτό μου την χαστουκιζω με δυναμη και το κεφάλι της γυρίζει λιγάκι προς τα δεξιά.

"Ποια νομίζεις ότι εισαι εσυ? Εσυ γυναίκα που θα έχεις και απαιτήσεις?" Την ρωτάω έξαλλος και τότε κρατώντας το χτυπημένο της μάγουλο γυρνάει και με κοιτάζει ενώ τα καστανά της μάτια έχουν γεμίσει δάκρυα.

"Είμαι η Βανέσα Καραγεωργίου. Και απαιτώ να μην με ξανά χτυπήσεις!" Μου φωναζει όμως τότε την χαστουκιζω ξανά και αυτή την φορά πέφτει στο πάτωμα.

Η υιοθεσίαWhere stories live. Discover now