[ Büyük Haykırış]

15.5K 652 27
                                    

Keyifli okumalar 🌹

"Çek elini" diyerek karnımı saran büyük elini üzerimden atmaya çalışıyordum. Onunla bu denli yakın olmamız sinirimi bozuyordu.

"Kızdırma beni bana dön." diye soludu.
"Hadi!" ısrar edince göz devirip dudak büzdüm.

"Kaçacağım buradan. Nefret ediyorum senden." diye bağırdım ona bakmadan.

Çenemi tutup bana yaklaştı. Hemen dudaklarımı kapattım fakat o beni şaşırtarak göz kapağımdan öptü.

Öylece kala kaldım. Sertçe yutkunup üzerimden atmaya çalıştım kalıplı bedenini.
" Sarhoşsun ve iğrenç kokuyorsun. " dedim tek düze.

Kıkırdayıp daha sıkı sarıldı bana. Elini giydiğim kazağın içine atacağı sırada korkuyla ayaklanmaya çalıştım fakat sertçe yatakla buluştu sırtım.
"Şşş! İnsan kocasından kaçmaz." diyerek fısıldadı yüzüme doğru.

" Dokunma bana. Çek ellerini." elini üzerimden atmaya çalıştıkça daha da hırs ediyordu sanki. Başarılı da olmuştu. Soğuk tenimdeki sıcak elle kocaman açtım gözlerimi.

"Yapma. Dur." göbeğimin üstündeki el tehlikeli işlere gebeydi sanki.

Yine gülüp yanağımı öptü.

Durmadı... Boynumu öpüp saçlarımı okşadı.

Tekrar dudaklarıma yaklaşınca yüzümü çevirmeye çalıştım fakat izin vermedi.

Küçük buseler kondurup keskin gözleriyle ateş çıkaran gözlerimi seyretti.

" Gözlerinin karanlığında susuz kalıp, bu dudaklarından kana kana su içmek istiyorum."

Kaşlarım çatılı kaldı.

"Mucizem" diye fısıldadı tekrar.

Adamın cümleleri öyle derindendi ki ne yapacağımı nasıl davranacağımı bilmiyordum.

" Uyuyalım... Uykum var. Lütfen dur." fısıltı gibi çıktı sesim. Son kez yüzümü seyredip kendini kenara attı. Bende ondan en uzak yerde küçücük kalacak şekilde yatmaya çalıştım. Fakat lanet herif durur mu, hemen yapışıp kendine çekti.

Boğulacaktım artık.
.... ....

Sabahın erken saatlerinde birden açıldı gözlerim. Sıcaktan mayışan bedenimi kaldırmaya çalıştım fakat bulunduğum pozisyonu görünce şaşkınlıkla kala kaldım.

Dev gibi adamın üzerindeydim.

Peki bu adam neden çıplaktı? Korkarak ayaklandım Pusat’ın üzerinden. Kendi üzerimi kontrol ettim. Terden ölüyordum. Ki yattığımız çarşaf bile terliydi. Hemen toparlanıp banyoya koştum. Banyo yapmalıydım.

...
Kıyafetlerimi hazırlayıp duşumu aldım.
Havluyu sarılıp boy aynasının önüne gelince kendimi süzdüm.
Boynum mosmor olmuştu. Adam hayvan gibi öpüyordu resmen.

“ Mucizem.” Demişti bir öpüşünde, öyle miydim ben, herkesin lanet baş belası olurken onun mucizesi miydim?

Kızarmış gözlerimi silip hemen üzerimi giydim... Yavaşça girdiğim odada yarı çıplak uyuyan büyük bedene kaydı gözlerim... Benim yattığım yastığa yapışmış derin nefesler alıyordu.

Kanlı Saltanat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin