Keyifli okumalar 🌹
Bulunduğu odada şehre tepeden bakan pencereden İstanbul’u seyretti bir süre, içindeki sıkıntı artarken elini gözlerinin önüne tutup saatini kontrol etti.
Şu anda ne hikayeler yaşanıyordu koça şehirde. Kendi macerasına bir son vermek geçti içinden çünkü yorulmuştu artık, bilinmezlik yavaş yavaş içini sararken düşüncelerinden sıyrılıp derin bir soluk bıraktı odaya, koltuğa attığı büyük bedeni yorgundu, sevdiği yüzü görmek için telefonunda galeriye girip uyurken çekilen fotoğraflarına baktı Ceylan’ın.
Kapının açılmasıyla yönünü değiştirip gelen kadına odaklandı.“ Önemli bir konu dedin geldim. Şimdi söyle bakalım nedir önemli olan” diye sordu Pusat.
Bir saatini bu otel odasında Gizem’i bekleyerek geçirmişti.
“ Konuşacaklarımız var Pusat.” Genç kadın üzerindeki ceketi çıkarıp sandalyeye koydu ve ayakta dikilen bedene yaklaştı.
“Bu odayı hatırladın mı? “ dedi Gizem yüzüne saçma bir gülüş yerleştirerek.
“ Hayır!” Pusat’ın yüzü sertleşirken gözünü Gizeme dikti, gri gözler ateş saçarken genç kadın kahkaha attı.
“ O geceyi hatırlamaman imkansız Pusat.” Diyen kadın yavaşça Pusat’a yaklaştı.Dişlerini sıkan adam kadını hafiften itip tekrar koltuğa oturdu.
“ Neden benden kaçıyorsun Pusat?” Genç kadın öfkeli bakışlarıyla onu süzerken o buraya gelmenin bir hata olduğunu fark etmişti.
“ Söyle artık ne söyleyeceksen işim gücüm var.” Pusat sigarasını yakarken Gizem yan koltuğa yaklaşıp uzun bacaklarını gösterir gibi oturdu.
“ Handan hiç evlenmedi ve bir kızı da yok.” Dedi fakat Pusat’tan beklediği tepkiyi alamayınca gözlerini kapatıp sabır dilendi.
“ Onun çocuğu yok, bir de o kız tesettürlü. “ dedi bu kez alayla. Pusat’ın kaşları çatıldı.
“ Hımm... Aslında bir yandan iyi oldu burada buluşmamız.” Diyen Pusat yavaşça Gizem'e yaklaşıp ellerini arkasına bağladı.
“ Sor! Ne bilmek istiyorsan sor.” Yüzündeki sırıtma artarken genç kadın öfkeyle yutkundu.
“ O kız... Onunla aranda ne var? Ona karşı inanılmaz değişiksin.”
“ Şu konu... Ah nasıl söylesem ki. “ Pusat’ın sesi insanı delirten cinstendi. Gizem tüm dikkat onu dinlerken kulağına yaklaşan adamın kokusuna kaptırdı kendini.
“ O benim yaşam kaynağım. Aşkın tanımı benim için. “ dedi sona doğru sertleşen sesiyle.
“ O... O bizim gibi değil. Nasıl olur?” Gizem inanmıyordu fakat Pusat’ın azından duymak daha fazla şaşırmasına neden oldu.“ Umrumda değil, o benim.” Dedi elini kalbine getirip atmayan kalbini attıran dudakları düşünerek. Ve tekrar kadınını boğazını tutup hafif sıktı.
“ Ve bir daha sakın benim olana şakasına dahi olsa dokunma. Ya da aşağılar gibi bakma. Yoksa yapacağım şeyi tahmin bile edemezsin.” Pusat onu itip uzaklaşırken genç kadın koluna yapıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Saltanat
ChickLit" O kapıdan çıktığın anda. Hayatındaki her canlıyı. Tek... Tek... Öldürürüm!"