Yıldırım Nikahı

5.1K 266 22
                                    

Keyifli okumalar ❤️

Kumral, uzun saçları yatakta dağınık olan küçüğünü seyretti Pusat. İçtiği ikinci sigarayı da kül tavlasına bastırıp söndürdü.

Sabahın seherinde kulağına dolan kuş sesleri ona çok garip geliyordu. Hiç uyumadan seyretti Ceylan’ı. Sanki gözünü kırpsa biri alacakmış gibiydi.

Birden Ceylan’ın telefonu çalmaya başlayınca kaşları çatıldı. Gecenin bir vakti neden çalardı ki?

Ceylan ayaklanınca hemen gözlerini kapattı Pusat.

Ceylan çalan telefonu kapatıp esnedi. Pusat alarm olduğunu hiç düşünmemişti.

Ceylan Pusat’ın üstünü örtüp usulca ayaklandı. Pusat kaşlarını çattı.

Küçüğü odadan çıkınca merakla ayaklandı yataktan.

" Ne oluyor lan?" diyerek hızla çıktı odadan. Ceylan lavabodaydı.

Pusat alnını ovup odaya döndü.

"Ağrısı mı var acaba? Yoksa kaçmaya mı çalışacak yine. " kapı açılma sesini duyduğu gibi hemen yatağa geçip yattı. İnanılmaz gerilmiş hissediyordu.

Ceylan usulca içeriye girip dolaba ilerledi. Bir seccade bir şal alıp sessizce masaya doğru yürüdü. Pusat yüzünü kapatıp güldü ve derin bir nefes verdi.

Küçüğü namaz kılmaya başlayınca dikkatle seyretti onu.

Ceylan,

Kalbini hissettiren bir kızdı o.

Usulca örttü gözlerini. Çünkü huzuru gözlerini kapatsa bile hissediyordu.

.......

" Ceylan... Laaa. Aç kapıyı." kapıyı adeta bir hanzo edasıyla çalan kıza bildiği tüm küfürleri savurup ayaklandı Pusat. Sesi beynine işliyordu resmen.

"Ulan kakao... Bir rahat ver." diyerek usulca kalktı yataktan. Ceylan mışıl mışıl uyurken o hızla kapıya yürüdü. Kapıyı sinirle açtığında önüne düşen bedenle kaşları daha da çatıldı.

" Ohaa.. Oha. Az yavaş abi yaa." diyerek dirseğini ovusturdu genç kız. Elindeki poğaça poşetine baktı Pusat.

" Nereye geldin sabahın köründe?" diye sordu.

"Sanane burası gardasımın evi. Asıl sen nikahın olmayan birinin evine niye geliyorsun. Ayıp değil mi?" Huysuz sesine daha da kaşları çatıldı Pusat’ın.

" Karım o benim. Sen kes sesini cüce." diye bağırdı Alev'e.

Alev histerik bir gülüşle ona döndü. Yüzünü buruşturup" Ben ortada resmiyet göremiyorum. " Pusat öylece pesinden baktı genç kızın. Doğruydu. Kimseye duyurmadan Ceylan’ı karısı yapabilir miydi?
Ceylan bu yükün altından kalkabilir miydi?

Ceylan’ın da istediği bu değil miydi zaten!

Saçını düzeltip mutfağa ilerledi.

" Kahvaltıyı hazırla, Ceylan ile bir yere gidip geleceğiz." diyerek odaya ilerledi Pusat. Telefonunu alıp bir kaç yeri aradı. Takımını giyip uyuyan güzelin yanında oturdu.

" Küçük hanım haydi kalk hazırlan. Bir yere gidip geleceğiz."

Ceylan huysuzca ayaklandı ve hazır bir şekilde onu bekleyen Pusat’ı süzdü.

"Nereye?" diye sordu. Pusat kravatını düzeltti ve uykulu gözlerinden öptü küçüğünü.

" Şimdi sana bir soru soracağım küçük hanım."

Kanlı Saltanat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin