Keyifli okumalar 🌸
Birine kısa sürede bu denli bağlanmayı çok korkunç bulmuştu Pusat.
Odadaki genç kıza nasıl davranacağını da bilmiyordu.
Öyle ani olmuştu ki her şey evlilikten her daim uzak duran kendisi şimdi bir küçük hanım ile evliydi.
Resmi bir nikah yoktu fakat dini nikah da evlilik için bir bağdı ablası öyle demişti .
İçtiği bilmem kaçıncı içki bardağını da dikledi. Dudağını yalayıp başını koltuğuna yasladı.
Kalbini sıkıp gülümsedi.
Ceylan'a aşık mıydı?
Kesinlikle hayır. Ama çok şirin gelmişti gözüne.
Zeytin karası gözleri, şaşırınca kocaman açılmaları. Minicik burnu ve her daim soğuk hissi veren morumsu dudakları. Hiç görmediği saçlarını bile içten içe sevmişti.
Pusat'ı çeken en iyi özelliği ise dik başlılığı idi Ceylan'ın. Çok güçlü bir kızdı. Hırçın, bir o kadar da çokbilmişti.
Pusat onun kaçacağını bildiği için evin dışında bekliyordu fakat pencereden atlayacağını düşünmemişti.
Gür kahkahası salonu kaplarken saçlarını karıştırıp ayaklandı.
"Handan duyarsa yandık. " diyerek ağır ağır çıktı merdivenlerden.
...
Ceylan odada onu bekliyordu. Tırnak etlerini bitirmişti stresten. Evde bir telefon dahi bulamamıştı.Ağır ağır kapıya yaklaşan ayak seslerini duyunca daha da hızlandı kalbi. Örtüsünü düzeltip kendini pencereye yaklaştırdı. Dışarısını seyrederken odanın kapısı açıldı ve usulca kapandı. Genç kız titreyen ve terleyen ellerini üzerindeki kumaşa sildi. Pusat sırıtıp yavaşça arkasına yaklaştı genç kızın.
" Aklında ne var bilmiyorum ama sana kötülük yapmam. Sadece... " diyerek omzuna çenesini koydu.
" Sadece beni kızdırma." Genç kız yutkunup ona döndü. Dudağını yalayıp gri gözlerine bakmaya çalıştı.
" Ben korkuyorum." Pusat kaşını kaldırarak naif bir şekilde çenesini kavradı Ceylan'ın.
" Herkesten kork ama benden korkma. Herkesten kaç ama benden kaçma. Eğer benden kaçarsan korkman gereken tek kişi olurum. " Ceylan gözlerini kaçırdı ondan.
"Sarhoşsun. " deyip itti büyük bedenini. Pusat belinden kavradığı bedeni kendine çekip yanağını okşadı. Ceylan'ın bu uysal halini sevse de işkilleniyordu.
Ağır ağır yüzüne ilerleyip dudağından öptü. Ceylan küçük avucuyla hemen ağzını örtüp başını eğdi.
" Yalvarırım bırak beni. Benden sana yar olmaz. Baksana her şeyin var. Belli ki çok zenginsin. Benimle vaktini boşa harcama. "
Hüzünle konuşan genç kızın etrafında dolandı Pusat.
" Ömrümde hiç bu kadar yaşadığımı hissetmemiştim küçük hanım. Sen tüm zenginliğimsin."
Ceylan adamı inceledi ister istemez.
" Bana ne yapacaksın?" diye sordu meraklı bakışlarla. Sıkıntılı nefesi Pusat'ı güldürmüştü.
" Öpeceğim... Sonra daha çok öpeceğim. " Ceylan yüzünü eğdi.
Pusat onun suskunluğundan yararlanıp şalını kavradı. Deli gibi saçlarını görmek istiyordu.
"Saçlarını görmek istiyorum. Açabilir miyim?" diye sordu Ceylan'a. Ceylan iki adım gerileyince gülümsedi.
" Saçlarını da göreceğim. Mutlaka göreceğim" diyerek Ceylan'ı kendine çekip yüzünü kavradı. Usulca öptü put gibi duran kızı. Ceylan kızıla boyanan teniyle onu itip şalı ile yüzünü örttü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Saltanat
Genç Kız Edebiyatı" O kapıdan çıktığın anda. Hayatındaki her canlıyı. Tek... Tek... Öldürürüm!"