Keyifli okumalar 🌹Handan hanım son hazırlığını tamamlayıp Pusat’ın odasına ilerledi. Kapıyı bir kez çalıp içeri girince kardeşini göremedi.
“ Pusat.” Diye seslenip aradı bir süre.
“ Efendim spor odasında.” Yanına gelen kadına kafa sallayıp gülümsedi.
...
Kapıdan içeri girdiği anda düşmanıma vurur gibi kum torbasına vuran Pusat’ı görünce gülümsedi.“ Kan ter içinde kalmışsın şu hale bak “ diyerek kardeşinin ve kum torbasının arasına geçti Handan... Gri, öfkeli gözlerle buluşunca gözleri, yavaşça gülümsedi.
“Kendine gel noldu?” Pusat ifadesizce bakındı.
“ Niye bu kadar süslendin?“ dedi kaşını kaldırarak.
“ Ben aynıyım da sen Ceylan yok diye yapıyorsun değil mi bunları? Bırak kız nefes alsın hem bir gün dayan. Şuraya bak salonu dağıttın” Handan pencereyi açıp salonu havalandırdı.
“ Ne olur sanki burda benle kalsa, zaten babasına illet oluyorum. Moralini bozuyorlar orada sonra bana patlıyor” Pusat kalıbına bakmadan dudaklarını büzerken Handan güçlü bir kahkaha savurdu. Onu böyle görmeye alışık değildi.
“ Ceylan'ım seni adam etmiş şuraya bak, çok tatlı. “ diyen Handan kardeşinin yanaklarını sıkıp öptü.
“ Handan!” Pusat öfkeyle bağırınca yanındaki havluyu alıp yüzünü sildi. Zaten Hakan denilen adama illet oluyordu ve emindi Ceylan’a tekrar ulaşacak idi.
“ Uğur ve Mustafa da senle gelecek tek gitmeyeceksin.” Handan yılmış bir bakış atarak ona yaklaştı.
“ Sadece bir yemek abartma Pusat. “ Handan küpesini düzeltip eteğinin kemerini taktı..
“ Gelirken Ceylan’ı da getir... Yani gelmek isterse tabiki de. “ diyerek zoraki gülümsedi.
“ Gidiyorum iki saate geliyorum, sende toparla kendini. Ceylan , Ceylan kafayı bozdun onla” dedi ve hızla ayrıldı odasından. Peşinden duyduğu "O benim Karım. Karım benim " seslerine kahkaha attı.
İçinde garip bir duygu şekillenmişti kardeşi artık o kadar asabi değildi, o iyiydi. Her şey yavaş yavaş düzene giriyordu.
Konum atılan mekana gireceği sırada cebine gelen mesaja baktı.
/Pusat : Adam sana yaklaşırsa kafayı göm. Ceylan’ı getir gelirken eğer ben alırsam daha konuşmaz ve yaklaşamaz bana. “/
Handan kahkaha atıp arabadan indi kardeşi onunla uğraşmakta bir numaraydı.
/Handan : Sözünde duracaksın diye beni ileri sürme be. Dayanmaya çalış yakında gelecek. /
Arkasındaki korumaları durdurup içeri girdi. Yaşına rağmen oldukça güzeldi... Teras katta gördüğü Murat beye yaklaşıp nazikçe elini sıktı.
“ İçeriye girdiğiniz andan beri gözlerim kamaşıyor... Hoş geldiniz.” Murat bey siyah ceketini ilikleyip Handan hanımı oturturken kendi de oturup gözlerini ayırmadan kadını izlemeye başladı.
“Teşekkür ederim iltifatınız için, hoş buldum” Handan çantasını masaya koyarken gözlerini kehribar gözlere döndürdü... İçinin Sıcaklığın bir anda artarken utanarak gözlerini kaçırdı.
“ O kadar masumsunuz ki.” Handan onun değişen konuşmasına şaşırdı ilk.
“ Neden hiç evlenmediniz.” Diye sordu adam, Handan hanım istifini bozmadan ellerini masada birleştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Saltanat
Chick-Lit" O kapıdan çıktığın anda. Hayatındaki her canlıyı. Tek... Tek... Öldürürüm!"